![]() |
en ze heet Alexia!
Mooie naam of juist niet?
|
Is vast niet d'r enige naam :)
|
Ze is naar mij vernoemd. :o
|
Alexia Juliana Marcella Laurentien
|
mooie naam:)
|
Ik vind het niet zo'n heel mooie naam, maar opzich wel koninklijk, niet iets wat je vaak hoort dus dat vind ik dan ook wel weer wat hebben voor een prinses :cool:
En heel lief dat Maxima d'r naar Lex wou vernoemen, dat maakt het dan ook alweer wat leuker :) |
Ik vind het een verschrikkelijke naam!
Ik vind bijna geen enkele koninklijke naam mooi. Alexia... pffff....! Ik moest wel lachen toen ze over haar naam aan het speculeren waren: "We kunnen er ook iets gewoons van maken, zoals Sophie".... Mijn zusje heet Sophie ;) |
Mijn naam is Alexandra, en Alexia is wel een mooie variant ervan. :)
(En ik word Sandra genoemd :( ) |
Ik ken zelf maar één andere Alexia en dat is de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhard. Maar ik neem aan dat ze toch gewoon naar haar pa is vernoemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie naam. :)
(ik had gewed op Juliana of Emma :D ) |
Citaat:
|
Alexia Juliana Marcella Laurentien -> (y)
|
Ik vind Alexia wel mooi, mooier dan Amalia :)
|
Het is een reeks net-niet-jongensnamen. Hier moest ik gelijk aan denken: Alex, Julius, Marcel, Laurens...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De gedachte achter de naam Alexia vind ik lief, het is wel een 'goede' naam voor een prinses. :)
Citaat:
|
Ik heb een foutje gemaakt, Marcela is met 1 L en dat spreek je dus iets anders uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij een jongen was het Alex Julian Marcel Lauren ;)
|
vond ik AmaliB toch leuker
sorry als die al weer ergens genoemd is :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat valt nog alleszins mee met die naam, ik had erger verwacht en Alexia is nog wel een leuke naam.
|
Wat een kutnaam. Juliana of Julia klinkt tenminste nog een beetje. Stomme Oranjes. (n)
|
Alexia en Juliana is wel duidelijk, maar kan iemand me vertellen van wie de namen Marcela en Laurentien afkomstig zijn? :o De enige Laurentien die ik ken in die famillie, zou ik mn kind niet naar noemen ;)
|
Alexia en Amalia... dat klinkt wel mooi samen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een mooiere naam dan Amalia, dat vind ik meer iets voor een zure oudtante...
|
Citaat:
|
Citaat:
sowieso iritant dat al die namen op een a eindigen, amalia, maxima, alexia. ik wordt er stiekem gek van. waarom moet de naam zonodig iets te maken hebben met andere leden? |
Citaat:
kenny - nancy - debby - kelly enz margi!!! |
Citaat:
________________ haha ik had het goed geraden had namelijk Alexia. :D |
Wanneer zei jij dat dan motormuis :confused:
Citaat:
|
Citaat:
Zie hier En dan bijna onderaan |
Citaat:
(vind ik :o ) |
Weer eens een lekkere onhandige keuze :p
Zoals ik die dikke royality-verslaggever in RTL-Z hoorde zeggen: straks noemen Friso en Mabel hun zoontje Klaas. Vernoemd naar Sinterklaas natuurlijk. |
Beetje aso namen.
|
Beetje sjonnie
|
Gatverdamme, wie noemt zijn kind nou alexia. :s
Hoeveel scheldnamen rijmen daar wel niet op. :o |
So what wo cares... al gaven ze ut geen naam...
kop op seg.....Wat is er nou zo interessant aan ut koningshuis ut is tog allemaal Fake daar... en als ut dan egt zonodig moet laat die lui tog gwoon met rust |
Citaat:
|
Citaat:
|
Modern hoor, Alexia.
Juliana snap ik wel. Marcela vind ik ordinair, ook al is dit de Argentijnse variant. Laurentien vind ik verschrikkelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |