![]() |
Blaren door de zon.
Ik had me ingesmeerd, maar volgende keer doe ik dat dus beter.
Ik heb nu sinds gister blaren op mijn schouders. (n) Wat kun je hier het beste aan doen? |
After sun denk ik.
Ik zou er zo weinig mogelijk aanzitten. |
plakjes komkommer erop leggen
Aftersun gaat in ieder geval bij mij altijd ontzettend steken als er blaren op zitten of als ik aan het vervellen be |
After Sun lijkt me geen strak plan.
Op brandwonden smeer je ook geen aftersun en het zijn indirect wel brandwonden. Komkommer helpt wel tegen de pijn inderdaad (y) |
oeh das nie fijn.. wat wel eens wil helpen is in een lauwwarm bad gaan, of lauwwarm douchen bij gebrek aan bad, of een mengseltje van komkommer en yoghurt uit de mixer dr op.
en NIET krabben/pulken/friemelen. |
Vanmiddag heeft mijn moeder er dus geprakte komkommer/yoghurt opgedaan met een soort kompres erover. Uur stil gezeten :p .
Dat voelde wel fijn. Ik weet alleen niet hoe ik het vanavond met slapen moet gaan doen want ik kan echt niet liggen en vannacht ook al overgeslagen. |
Karnemelk erop (y)
|
Citaat:
|
Aloë vera gel of bodybutter van de Etos, helpt echt heel goed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dermolin schuim. wit busje voor herstellen van de zonverbrande huid. dat van mij is al stukken beter (2de graads verbrandingen)
|
Gewoon niet teveel aanzitten. :) En NIET er mee in de zon.
|
Ik heb precies hetzelfde gehad op vakantie, ik heb toen iets gehad wat de brandweer ook gebruikt tegen brandwonden, hielp heel goed. Miss dat ze zoiets bij de apotheek hebben?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |