![]() |
The forgotten...
Ik heb dit weekend The forgotten gezien...
Ik vond sommige stukjes erg vet...alleen viel het me tegen dat het iets met buitenaardse wezens ofzo was....ik snapte dat niet helemaal... andere meningen??? |
Saaie film met een nog saaiere ontknoping.
Sterker nog, zelden heb ik zo'n slechte ontknoping gezien. |
ja op zich...maar er zitten wel goede schrik momenten in...het valt ook tegen dat ie zo kort is vind ik...nog geen 1.5 uur...
|
Citaat:
|
Zeker wel vermakelijk,
Spoiler
|
Idiote, spanningsloze film.
|
Dat alien gedoe slaat ook nergens op, de maker had gewoon een leuk idee maar wist het slot (met name het slot) niet goed uit te werken.
|
Citaat:
|
omg call the carepolice!
|
Je bent niet de enige die het niet snapt, want ik snapte het einde ook nie helemaal... iemand die het wel snapt??
|
Citaat:
|
Ik houd ook niet van alien films.. Dat viel mij ook beetje tegen. Ik had iets anders verwacht
|
Citaat:
en de 'cloe' was een experiment op mensen:s wat bagger.. maar sommige effecten vond ik wel weer vet....voordat t met aliens te maken begon hebben.. |
Hij had een hoog x-files (de oude) gehalte..
Maar vond hem niet zo... |
je moet wel ff nadenken inderdaad over die film als die klaar is, en dat is juist het goeie ervan. Ik vind hem weer wel spannend want pas op het einde heb je eigenlijk in de gaten wat er allemaal aan de hand is en wat er gebeurt is. dus ik vind het weer wel een leuke film, alleen is het verhaal niet zo origineel meer. maar het was inderdaad net een lange X-files aflevering, maar aangezien ik daar ook wel van hield (de eerste afleveringen). dus vind ik deze film best wel heel erg vermakelijk eigenlijk! :cool:
enne als je de film niet snapt, gewoon kijken tot dat je hem wel snapt, want het zit echt wel goed in elkaar! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |