![]() |
Hmm ik zag me ex net weer oohh damn I Looks good.. hehehe ja enn weer beetje flirten natuurlijk maar ik weet het niet meeeeer:(
kep met zijn beste vriend en ben gek op me ex ik hou ook van me vriend helllup. ja ik kan wel blijven nadenken maar tis zo moeilijk..me ex was me eerste echte vriendje.. Wie heeft dit ook? en wat heb je toen gedaan? |
misschien eens proberen te typen in normaal ABN? En misschien dat dan het idee beter over komt, want voor mij is er nu geen touw aan vast te knopen...
|
Citaat:
|
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=121144
Staat er hier niet al een topic van jou hierover? |
Pfff...als je niet kunt keizen begin er dan niet aan. :mad:
Trouwens waarom flirt jij met je ex als je het aan hebt met zen beste vriend. Een goede vriendin ben je voor je vriend, en je ex al minstens een even goede beste vriend voor je vriend. Jesus... :rolleyes::mad: |
Citaat:
@Sincerely yours: Ik wilde precies hetzelfde gaan zeggen maar had het groffer verwoord :D |
Citaat:
|
jezus jullie zijn echt erg altijd iedereen en alles maar afzeiken..
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je relatie met je lief serieus zou zijn zou je niet zielig zitten te flirten met je ex. Der is een naam voor mensen zo als jij die ik evengoed niet wil zegge omdat hij ook te grof is... :rolleyes: |
Citaat:
|
loopt niet zo te zeiken en beslis gewoon damn hee al dat moeite en stress voor niks. just do it!
|
Citaat:
'k bekritiseer alleen op het feit dat je je vriendje niet trouw bent, en daardoor ook vooral op het feit dat je niet eerlijk bent tegen hem, dat zou je wel moeten zijn in een relatie... het uitmaken is voor jou de (beste) oplossing, en maar een paar jaartjes wachten tot je wel bereid bent om een relatie aan te gaan, dit ben je nu blijkbaar niet. |
Citaat:
|
Als je iedereen hier zo zielig vind enzo waar plaats je hier dan een topic?? als je toch weet dat je geen goede antwoorden krijgt.
Het is of posten en accepteren wat andere zeggen, want je vraagt tenslotte om een mening en niet dat ze zeggen wat jij wilt horen dat is niet de bedoeling. Of je moet gewoon niet posten hiero. |
uitmaken natuurlijk met je huidige vriend... duhu
|
Ik heb eens goed naged8 en ben dr uit..!!
ik blijf bij me vriend :) en stop met gekloot met me ex!!!!!!! |
Ja, ik ken het verhaal. Alleen ik had de andere keuze gemaakt toen, ik ga nu ook met mijn ex (dus niet meer mijn ex) en het is uit tussen mijn vriendin (nu dus mijn ex).
Ligt denk ik altijd gewoon aaan jezelf, jij moet kiezen. Ik hoop dat je een goeie keuze gemaakt hebt :D. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |