![]() |
Stelling
Vind Jij dat gabberkleding sloeber kleding is???
ik had namelijk pas ruzie emt meisje en zei ze dat ik er als een sloeber bij liep ik had het volgende aan: Zwarte Lonsdale trui zwarte broek kisten.. is dat sloebrig? wat vind jij |
Sja, wat is sloeberig. Het is absoluut niet mijn smaak en bij kisten en een Lonsdale trui horen toch wel bepaalde vooroordelen
|
wat maakt het uit wat ik sloeberig vind?
|
dat is geen gabber kleding maar een gejatte stijl die de gabbers voorhet gemak maar fftjes hun eigen gemaakt hebben...
|
is wel gabber kleidng hoor kweenie maar alle gabbers lopen erin iig lonsdale fred perry en ksiten dus???
|
Citaat:
|
ja wel van de skinheads maar niet v punk maar laten we maar geen discussie houden want dat word tog alleen maar wel/niet
|
Ik vind dat het er wel sloeberig uitziet...als je kijkt naar arbeiderswijken in steden als Liverpool en Birmingham...daar lopen al die werkloze jongemannen er zo bij. Bomberjack, spijkerbroekje, kisten, kaal...en dat zijn zeer zeker wel sloebers. Die vergelijking gaat goed op.
|
ik vind dr zelf nix sloeberig aan...
dus asl je een gewone trui draagt met broek en kisjtes ben je geen sloeber of ligt het aan het merk... ik vin het absoluut geen sloeberkleding...echt niet.. je betaalt je uit de naad en as het sloeberkleding zou zijn dan zou fred de zwerver er ook in lopen |
Nou ja, sloeberkleding. 't Is maar net wat je onder sloebers verstaat.
Ik vind het i.i.g. niet mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
maar het is idd voornamenlijk de skinhead look die ze jatten |
Maakt het uit?
Like, als je het zo koel vindt, wees dan ook blij enzo met je kleding, uitstralig en whatever en heb eventueel schijt aan anderen... Persoonlijk vind ik het gewoon ge-wel-dig lelijk.... |
kep er ok schijt aan maar was beniweud wat anderen er van vonden .. ik bedoel ik vind het mooi dus :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sloeberig is als je een trui uit de armenbak haalt en die niet kan wassen of als de gaten er in honderdtal inzitten..
Lijkt mij?! |
Citaat:
greetz Flamez |
ik vind dat je een reden moet hebben om lonsdale te dragen behalve dat je het mooi vind, want als je lonsdale draagt gaat het vooral om het merk wat er heel groot op te zien is.. wat is jouw reden? :)
|
Citaat:
2 jaar geleden zeikten gabbers mensen als mij nog af omdat het hebben en dragen van kisten als boers en alto werd beschouwd nu lopen al die kale stuiteballen er zelf in om. lonsdale is als sinds mensen heugenis een boksmerk en werd veel gedragen door de workingclass jongeren in engeland. waarmee geen enkele gabber zich dient te associeren. |
Citaat:
|
hmzz ik vinnet wel een armoedige uitstraling hebben, die bomberjacks enzow, en het doet me ook meteen aan rascisten denken..sorry....maargoed...ik vinnet dus niej moowj..
|
Citaat:
Bovendien zien veel mensen het als nazistisch/rasistisch omdat het een nogal harde uitstraling heeft. Ik zie ook weleens van die gabbers (ik denk dan meestal dat ze 5 jaar geleden zijn blijven hangen :o ), met hun scootertjes en kwade blikken... Waarom kijken jullie altijd zo kwaad... :( :D |
fout
|
Citaat:
Heeft niet zo veel dat ik dit zeg aangezien a mn voorgangers het ook al hebben gezegd maar goed... Voorderest is 'sloeberig of niet'een kwestie van smaak. Ik vind het niet mooi,sloeberig vind ik het pas als mensen er onverzorgd bij lopen..in welke kledingstijl dan ook. |
Citaat:
|
jah zo ongeveer lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moet zeggen; je bent niet echt duidelijk met je minimalistische stijl van typen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en tis een mooi merk........ en ja gabbermerk... |
Citaat:
ben je gek ofsow je laatr je tog niet koppe omdat je die trui aan hebt???! jouw meing jouw stijl duss! as zo'n iemand in tommy hilfiger loopt geef je hem tog ook geen hoek :confused: |
Citaat:
dat racistische verhaal is zo'n bullshit-uit-je-duim-zuig verhaal... Citaat:
Citaat:
|
ten eerste ik breng lonsdale absoluut niet in verband met racisme of wat dan ook.
ten tweede: ja gabbers hebben de skinkleding geript... sommige gabbers luisteren tegenwoordig volgens mij zelfs oi... en punk vinden ze maar nix ??? :rolleyes: |
wedde dat het een racistisch merk is wedden????
wrom doen zwarten dan altijd zo moeilijk as je lonsdale draagt.. waarom dragen bijna alleen alle gabbers het dan????????? |
Citaat:
|
Citaat:
ik had je al niet zo slim ingeschat.... |
Citaat:
In een lonsdale infoboekje wat ik een tijdje terug uit een winkel gratis had meegepakt las ik heel toevallig dit Did you know that; Lonsdale is the main sponsor of the Augen auf concert AGAINST RACISM, May 18th 19th and 20th in Zittau, Germany. (geloof je me niet, ga je maar naar http://www.augenauf.net) Lonsdale is worn by boxing legends such as mike tyson, muhammed ali, frank bruno and Lennox Lewis. En voor zover ik weet, waren de mannen ook niet bepaald blank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |