![]() |
Jouw agenda
Welke agenda heb jij gekocht? En naar welke klas jij ga?
-Converse -Havo 5 |
- Nog geen (maar wel binnenkort:))
- 5 gymnasium |
Van dat grijze beertje, Me to You.
6 Atheneum |
Ik heb geen agenda, ik wil er ook geen.
Helaas heb ik er één gekregen van m'n school, die moet ik dan maar weer iemand anders cadeau doen. Volgend jaar zal ik hopelijk het gymnasium afronden. |
Ik zit er over te denken om een agenda per jaar te gaan gebruiken, maar die zijn nu niet te koop.
Anders wordt het gewoon weer de inhoud van de Hema voor mn organizer. |
nu al?
m'n huidige jaar is nog niet eens voorbij.. maar 't wordt ongetwijfeld weer een goedkope, handige van de hema. en net als de persoon boven mij twijfel ik er over om een kalenderjaaragenda te nemen. |
Ik heb de agenda van Natalie Ferstendik gekocht bij de Hema :) Dat is een paarse met dit : http://www.unit.nl/images/il4548s.jpg plaatje erop en ik ga ook kaftpapier er van kopen denk ik :)
Ik ga als het meezit naar 5VWO |
Ik wil zo'n agenda van de Hema waar je foto's in kan steken :) Vorig jaar was ie overal uitverkocht, dit jaar wordt ie van mij :)
En ik weet nog niet wat voor jaar ik volgend jaar doe. |
Ik hoop dat ik overga naar 6vwo, anders nog een keer 5vwo.
Ik heb nog geen agenda, die koop ik 2 weken voor 't jaar begint ofzo, gewoon een simpele. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik niet.
|
Ik wilde hem toevallig morgen gaan kopen. :p
Zal wel weer een doodnormale "studie-agenda" worden... nix commercieels, nix van frusteltjes of zo erop, nee gewoon een doodnormaal dingetje. (y) |
Krijg je op HBO/uni in Nederland geen agenda van de instelling zelf?
|
Citaat:
|
Ik weet t nog niet, welke agenda's gebruiken ze op t MBO, ook gewone toch? :confused: :D
|
Lerarenagenda. (y)
|
Citaat:
Bedankt voor de tip (y) |
ik wilde een agenda met een ringband waar een pen in past zeg maar, omdat ik nooit een pen kan vinden...
Dit jaar had ik daar een hele simpele, makkelijke en kleine van. Dit jaar kon ik helaas die niet meer vinden en heb ik uit pure noodzaak maar de agenda van Yes gekocht... |
Ik heb geen agenda, ik ga er ook geen kopen.
Ik ga naar het derde jaar TN. |
Citaat:
|
Geen agenda, ook geen nodig. Ga naar 2de jaar geschiedenis.
|
Al een gratis eentje van de school gekregen, zo'n TKMST ding.. Dit jaar ook gebruikt en was wel handig! Ik ga overigens naar 5V :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar 6 gymnasium. |
Citaat:
Behalve dat je belachelijk veel cijferruimte hebt? |
Inderdaad, ik zie het nut er ook niet echt van in :rolleyes:
Ik heb dit jaar een hobbit agenda gehad (ja echt, stond op de achterkant :P) en volgend jaar (6VWO) heb ik er eentje met vlindertjes in een ringbandje van de Bruna :) |
Ik heb dit jaar de volkskrant studentenagenda gebruiken, maar ik heb hem nauwelijks gebruikt, alleen mn tentamens zet ik er in, de rest zie ik wel aan blaadjes of op het web.
Waarom een lerarenagenda? En zijn die dingen ook ergens gratis aan te vragen ofzo :p. |
Citaat:
komend jaar (6 gym hopelijk) weer zoiets denk ik. gebruik hem toch niet zo heel veel. |
Eentje van de Hema, waar je foto's in kunt doen. Handig, en ik gebruik hem toch niet zo vaak.
Ik ga naar 5VWO. :) |
Ik heb een organizer, dus ik moet even nieuwe vulling kopen in december. :)
|
Ik krijg er een van school :| Maarja niets aan te doen
Ik ga naar 4 gymnasium |
Citaat:
|
Is het heel erg raar dat ik daar nog geen moment over na heb gedacht? Het zal wel een hele simpele basic agenda woren van de Hema.
|
Zo'n standaard, zonder frutsels, maar niet op elke bladzijde een andere dag. Het is een dunne ringband en er staat 0506 op.
Hoeveel valt er over een agenda te zeggen, zeg :) Naar 5 gymnasium. |
Citaat:
|
geen
En ik ga (hoop ik) naar 4 mbo. |
Ik heb zo'n organizer met een jaarplanner.. ook alvast voor 2006. :) Oh en ik word 5ejaars hbo.
|
Citaat:
Heerlijk. :cool: |
boomerang
eeh..1e jaar mbo |
Boomerang. Want daar kan je zelf een voorkant erin doen en ook foto's enzo. En omdat dat gewoon papier is en niet van dat irritante gladde. (y)
Oh en ik ga naar 5 vwo |
Afgelopen jaar had ik zo'n volkskrant ding en tegen mijn verwachtingen in (Het jaar daarvoor bij Bio had ik de agenda helemaal niet gebruikt) heb ik hem dit jaar echt veel gebruikt. Zal volgend jaar dus ook wel weer zo zijn, dus heb nu gewoon een agenda gekocht. Eentje van Vis omdat ik die beesten echt leuk vind. (Heb er in de 5e en 6e ook mijn agenda van gehad)
|
Ik twijfel nog.
Of een gewone saaie (maar wel handige) of die van het me-to-you beertje. :cool: :D Ik ga naar de eerste van het HBO. |
Ik heb die met golfjes van de Hema voor 2 euro.
Ik ga naar 3e jaar uni. |
Ik heb een zwarte agenda, heel saai eigenlijk. Maar ik heb hem van mijn vrienden gekregen die hem helemaal vol hebben geschreven met allemaal quotes en grappige dingen, dus ik ben er super blij mee :)
|
Panda Bear, ga naar 6 gymnasium. Niet dat ik ooit wat in m'n agenda schrijf, maar goed ;).
|
ik ga lekker goedkoop doen dit jaar: krijg een agenda van school!! en ga naar 5 atheneum
|
Ik heb er een van de Hema waar je foto's enzo in kan steken.
Hij is nog wel heel saai, want de bladzijde zijn gewoon wit (n) maar binne de kortste keren staat hij toch helemaal vol geschreven. Ga naar 5 VWO!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |