![]() |
Hoe vaak kraak jij iemand af?
Hoe vaak kraak jij iemand af?
Ben jij er zo'n eentje die standaard iedereen sloopt die in je buurt komt, of alleen als die persoon een inkoppertje aan je geeft(door bijvoorbeeld een stomme opmerking naar jou te maken, en die dan zo te vertellen dat je in een paar woorden, diegene tot de grond afkraakt) of doe jij gewoon rustig, en normaal? En kan jij er tegen als iemand je in de zeik neemt? Ikzelf doe het nooit zo vaak alleen als het zo'n echte inkopper is, en over het algemeen kan ik er ook wel tegen, als het maar niet 24/7 is. |
Ikzelf doe het nooit zo vaak alleen als het zo'n echte inkopper is, en over het algemeen kan ik er ook wel tegen, als het maar niet 24/7 is.
|
Vaak. Meerdere keren per dag.
|
Nooit.
Afkraken is voor Tokkies. |
Ik ben in het echt de hoffelijkheid zelve, maar online is het zo makkeljik om mensen te flamen, vooral omdat mensen zo mooi happen.
|
Ik ben een klootzak, wat denk je.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het boeid me niet als het bij mij gebeurt |
Ik kraak alleen mensen af die het in mijn ogen verdienen, doordat ze bijv. zelf mensen afkraken of gewoon erg onaardig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met enige regelmaat. Zoals hierboven al iemand verklaarde ben ik een klootzak.
|
Citaat:
|
Duh.
|
Ik kraak mensen af als ik ze haat. Maar dan echt haat wat voor mij een groot woord is. Hellaas voldoen 3 mensen op deze aarde aan dat woord. Dus die kraak ik standaard af of ze nou áardg/slijmen doen of niet.
Maar meestal kraak ik mensen niet af |
Ligt eraan wie ik tegenkom en hoe hun instelling is tegenover mij.. Soms voel je al aan dat mensen zitten te wachten tot ze je een kutopmerking kunnen maken, dan vind ik het heerlijk om zelf de eerste te zijn (y)
Maar goed, over het algemeen ben ik niet zo erg hoor. :) |
Alleen aso's en onzekere mensen kraken anderen af, ikzelf doe het niet vaak.
|
Ik kraak nooit mensen af, dat is toch geen stijl.
|
Ik vertel alleen de waarheid.
|
Zelden, maar een persoon maar die is zo stom dat hij het niet doorheeft. :)
|
Sinds ik op dit forum zit, is het wel erg toegenomen, moet ik zeggen.
En afgekraakt wórden is ook een onderdeel van dit forum, dus ja... What goes around comes around? |
als ik in een bitchie bui ben... sja..
|
wat een kut reacties
|
Citaat:
|
Ik geloof niet zo vaak. I.i.g zelden iemand die ik ken.
+ ik kan er zelf wel redelijk(er) tegen. Gistermiddag nog werd ik 'afgekraakt' toen ik in de speeltuin aan het spelen was met mijn buurmeisje van 5. (ben de oppas). Een jongen en een meisje vonden mijn t-shirt en sandalen niet mooi en lieten dat graag hardop merken. Najah, denk ik dan, ze doen maar, en heb verder ook geen last van ze gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik kraak mensen chronisch af. Maar vaak zonder dat ik het doorheb. Off: Ik vind het makkelijker om mensen af te kraken IRL dan op forum/msn ofzo. |
Irl kraak ik zo min mogelijk mensen af. Dat is namelijk niet zo netjes. En dus ongepast, in welk situatie dan ook.
Op dit forum ben ik ook best netjes. :) |
ik kraak zoveel mogelijk mensen af want dan voel ik me beter omdat ik zelf natuurlijk ook heel onzeker ben :) :)
|
Als ze het verdienen constant. Anders niet.
|
Ik kraak alleen vrienden voor de grap af. En zij kunnen er ook om lachen dus ja.
En ik kan er wel tegen als mensen me in de zeik nemen, maar dan doe ik niet altijd lief terug als het totaal niet grappig was maar gewoon gemeen. |
Vrienden zo vaak mogelijk en dat is wederzijds
anderen: ja als ze het verdienen |
24/7
|
Citaat:
|
Zo vaak als nodig.... :p
|
Wanneer ik zin heb, chagrijnig, geirriteerd, geergerd, als inkoppertje, soms zomaar, als ik vrolijk ben, moe ben, aan het eten ben, als ik net wakker ben, als ik op internet zit, als iemand het verdient ( of niet ), als ik ziek ben, verkouden ben, als degene me niet aanspreekt, irritant is, me irriteert, als ik me verveel, als degene me niet aanstaat, dom is, niet luistert etca
Hoe vaak? ... genoeg :| En ik kan er ook wel tegen als iemand mij in de zeik neemt. Wat dat komt zo weinig voor dat het me weinig doet |
Citaat:
|
volgens mijn moeder te vaak. ze wordt sjaggie van mij. nou ja, een beetje kritiek kan toch geen kwaad?
|
Zelfs als ik droom, kraak ik mensen af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1643 keer.
|
in mijn geval niet. Ik geef doorgaans alleen maar negatieve kritiek. zonet niet, toen nam ik het op voor mijn zusje.
|
Citaat:
|
Schiet eens op met posten, dan kan ik zeggen '50x' :)
|
455882x
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |