![]() |
wat zijn je favoriete hangplekken buitenshuis?
verlaten huizen, lege zwembaden, kleine pleintjes, bankjes in het park? oftewel, waar hang je het liefst buitenshuis?
TS: op skatepleintjes en alles met 'sfeeer', vooral 's nachts, overdag parken en centrum, soms op daken. |
Bij school vroeger het parkje (Y)
|
paleistuinen
voor mn school bankjes in de stad schaduw |
ik word altijd onrustig als ik 'hang' dus dan loop ik maar vlug verder :confused:
|
Ik hang vaak in een boom :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal lege zwembaden ja of anders in het park
|
Mijn favoriete hangplek buitenshuis is toch wel tijdens schooltijd de school tuin (groooot en fijn) en na schooltijd het lokale parkje :)
|
Daken, het Museumpark, binnentuinen en plekken in de stad om mensen te kijken.
|
Het dak van de Super de Boer. (L)
Verder veel met parkjes en bomen en hippies. |
Skatebaan, onder de 'ballenbrug', aan het ijsselmeer, de kroeg.
|
Buiten De Water Poort, soort van groot park aan het water, aan de rivier, op het terras, op de havendijk want daar kun je lekker zitten onder de bomen en goddamn hoe leg je dat uit.
|
ik hang nooit buiten, maar als ik dan es een keer buiten hang dan is het in het valkenbergpark in breda.
|
Toch wel de tuin, als ik ergens wil hangen waar meer mensen zijn zal ik toch eerst 4 km moeten fietsen.
|
Surfeiland
Basisschool, maar door ons zuipgedrag daar hebben ze een heel groot hek gebouwd :( Voor de supermarkt Op het balkon bij vrienden |
ik haat mensen die op skateparken hangen :mad:
|
Park/strand/kroeg
|
chillen bij het water (een grote vijver)
of chillen in mn stamcafé (www.4ad.be) verder gwoon overal eigenlijk? |
Ik hang niet.
|
schoolplein in t zonnetje, terrasjes mm, en snachts na het uitgaan is overal mijn favoriete hangplek..vooral de oprit van de buren doet het goed.
|
de steiger aan de westeinderplassen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
park.
|
Hout
|
Eh, onze tuin.
En verder tja vroeger hing ik in de stad rond, lekkah alto op de grond zitten op een plein. En bij een watertje in Zoetermeer of op het strand 's avonds. Nu hang ik eigenlijk nergens meer? :confused: |
Met mooi weer zit ik in het noorderplantsoen, maar echt hangen... nee. Het is meer chillen en kijken naar joggers :>
|
2 parken, bij een meer, en achter de pc natuurlijk (bij iemand anders) :P
|
op mijn werk, languit achterover, met de headset op, genieten naar de klanken van klanten.
|
Park, bos, heide en dan het liefst ook nog aan een vijver of iets dergelijks.
|
Citaat:
het grote deel van joggers bestaat uit dikke, kalende directeuren die in een volvo rijden, een vrouw hebben die michelle heet en business class kijken. |
bij de maas ofzo
|
Een soort veldje die er best ghetto uitziet met heel veel graffiti maar ook heel mooi met bomen en gras.Laatst had ik daar een tentje van een zwerver ontdekt die later ook kwam zitten bij ons :confused: En het kenaupark omdat dat lekker dichtbij is (y)
|
Bankje in het bos. Stick erbij en chillen :cool:
|
Bij 't waterrr.
|
Citaat:
|
museumpark
kralingse bos en het strand! |
oh ja. ik heb ook nog een hangmat in de tuin.:o dat is ook echt ideaal. maar er zit nu wel een scheur in (dronken mensen) :(
|
achter de interpolis in tilburg is ook chill
|
station, bij een maat thuis/in de tuin... het maakt me niet zoveel uit waar.. zolang er bier is :o
|
ijssel, strand
|
ivm met overheersende misantropie hang ik graag aan mijn platenspeler :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de Hout. punt
|
HET plantsoen van het noorden.
Duh. |
beetje overal :cool:
maar vooral een beetje voor winkeltjes en cafeetjes/sncakbar/waarje eten kan halen enzo en natuurlkj ook een beetje in winkelcentrum enz.enz.enz. overal dus bijna (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |