![]() |
Wanneer heb je 'echte' sex?
Gister heb ik geprobeerd sex te hebben met mn vriend, hij zei daarna dat het heel speciaal voor hem was geweest (dus zn eerste keer)
voor mijn gevoel was het alleen nog niet helemaal gelukt... moet een piemel er helemaal in? (jaaa klinkt beetje stom maarja) het kan ook komen omdat ik pijn had dat ik et daardoor anders heb ervaren.. |
kvind dat je samen lekker bezig zijn sowieso wel echte sex kan noemen... echt écht ontmaagd.. sjaaaa.. daarvoor zou ie wel helemaal naar binnen moeten toch :confused:
|
ik vraag me af hoe je sex kan laten mislukken.... :confused:
maja, wanneer ben je ontmaagd. ik denk met een penetratie. (en mannelijk organsme maar dat gebeurt meestal wel) Maar was het ook jou eerste keer?? |
Jep het was ook mijn eerste keer.. Maar omdat ik zo bezig was met het ontspannen (heb een slechte ervaring door een andere jongen waardoor ik moeite had met me ontspannen) heb ik het heel anders ervaren dan hem...
Maar hij noemde het hemels :bloos: ik vond het gewoon raar dat het voor hem wel als de eerste keer voelde en voor mij op de een of andere manier nog niet.. |
Citaat:
Maar jongens denken anders na ofwel gewoon helemaal niet. en als jij bezig was met ontspannen en je dus aan het concentreren was op je lichaam kun je (naar mijn idee) niet helemaal genieten van de sex. Als dat komt omdat een andere jonge iets fouts heeft gedaan dan kan ik je aanraden om ''gewoon'' te blijven oefenen. Dan raak je steeds meer aan je nieuwe vriend gewent en kun je je ook steeds meer ontspannen. |
we hadden et ook al wel een paar keer geprobeerd (geoefend dus) en et ging nu ook wel beter maar voor mijn gevoel was het niet af...
maar nu hij me het gevoel heeft gegeven dat het lekker was en dat het voor hem wel de eerste keer was is de druk er misschien af... hopelijk kan ik er de volgende keer iets meer van genieten |
Citaat:
|
Citaat:
veel plezier voor de volgende keer. ik hoor het verder wel. |
Citaat:
als mun broek over mun enkels gaat staat mun hoofd op non-actief. |
Echte (lekkere) seks is 'als ie er in gaat' ;) En dat je dan ook allebei geniet.
|
Citaat:
als ik haar gepenetreerd zou hebben, maar ik kom klaar op, laat zeggen, haar buik, dan is ze niet ontmaagd? beetje apart lijkt me.. |
De eerste keer dat ik seks probeerde te hebben met me vriend floepte die er steeds uit en daarna hebben we 't maar opgegeven.
De tweede keer ging het wel helemaal goed... dus eigenlijk noemen we de tweede keer de ontmaagding en de eerste keer de generale repetitie ofzo... :) |
Ik vind dat "sex" al sex is bij orale sex, het heet niet voor niets orale sex.
En neuken is ook sex, all the way sex. |
mijn mening is echt sex gewoon 'neuken'.....
voorspel enzo noem ik geen sex...het hoort er wel bij ja... |
Citaat:
naja zaterdag blijft ie slapen, misschien dan ook voor mijn gevoel 'echte' seks... :) |
sex hebben is zodra 1 van de twee klaarkomt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgesmij ben je gewoon ontmaagd hoor ^-^
En 't gaat 'r om dat het speciaal was, hij vond het speciaal, en hopelijk jij toch ook op een zeker nivo? Citaat:
- Scheet laten terwijl je bezig bent - Een lachkick krijgen als je z'n lul ziet - denken dat de ene plassex geil vind maar achteraf blijkt toch niet zo te zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |