![]() |
[Tk] sony ericsson T290i
http://hyperinzerce.cz/katalog/mobil...on-t290i-1.jpg
Omdat ik een nieuwe telefoon heb verkoop ik mn oude (simlock vrije) telefoon. Incl. Oplader. hij is ongeveer 9 maanden oud nu en hij doet het nog goed. Iemand een leuk bod? |
Is wel een mooi model, maar heb je niet een foto zoals ie is, en niet een reclamefoto?
|
ik kan niet bieden
wat wil je er ongeveer voor hebben? |
10 euro
|
als je hem oplaad, en normaal gebruikt, hoeveel dagen gaat ie dan mee zondar dat ie opnieuw opgeladen hoeft te worden?
|
Citaat:
ik wil er trouwens minstens 15 euro voor hebben |
15 euro :)
|
voor 15 euro wil ik hem ook wel hebben :o
|
nou....laat ik eens origineel zijn...
16 euro....dan wil ik em wel.... |
Citaat:
niets d'rvan!! |
16 euro eenmaal..
niemand 20 ofzo? make my day |
uhm.. tis niet veel he 20..
wat zit er eigk allemaal op? |
Sony Ericsson introduceert de T290i, een instapmodel gsm voor bellers die voor hun communicatie overwegend gebruik maken van spraak. Deze 'practical phoners' krijgen met de T290i een gsm met no-nonsense functionaliteiten. De T290i is klein van formaat, heeft een telefoonboek met 200 nummers, MMS- messaging in kleur, een polyfonic ringer met 32 tonen en extra luidspreker voor luide en heldere beltonen. Ook beschikt de T290i over een 4K kleurendisplay, een extra speakerphone voor conferentiegesprekken en SMS-text messaging. De functies bedien je door te navigeren via een joystick. Sony Ericssons T290i is verkrijgbaar in twee slijlvolle kleuren Smokey Grey en Ice Crystal. De Sony Ericsson T290i zal in het eerste kwartaal van 2005 beschikbaar zijn en heeft een adviesverkoopprijs van 109 euro.
nog meer vragen? ow en het staat er hier niet bij maar je kan er ook (korte) dingen mee opnemen. Je eigen ringtones ofzo. |
hoeveel zijn de verzendkosten?
|
ow ja en nog een vraagje, is hij nog redelijk krasvrij verder?
|
Geen flauw idee wat de verzendkosten zijn. Meer dan 6 euro zal het niet zijn maar als er echt iemand geinteresseerd is zal ik het eens na gaan vragen.
Krasvrij, ja, hij is niet perfect meer maar alles is nog wel goed te zien. |
dan bied ik nu 17,50 euro :)
|
verzendkosten pakket zijn 5.50 (onverzekerd, en max 50*50*100 cm
|
thanx!
Dan komt dat dus nog bij de prijs. |
Citaat:
|
uhm al over een week nog niemand heeft dan wil ik echt goed over nadenken.. (mijn tel begint dood te gaan na 3 jaar.. maar bbo loopt ook bijna af en misschien kan ik een nieuwe zelfde prijs aankomen.. of net iets anders)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil m wel voor 17 euro
en kunnen we dan niet gewoon op t station afspreken als je ns naar nijmegen gaat oid? edit; ik zie dat je hoogste bod 20 is, dus ik wil m best voor 20 in plaats van 17 |
Citaat:
|
Citaat:
ok laat me dan het volgende bod maar weten:P ik hoor het wel van je |
eerste en laatste up.
|
ik wil m :mad:
:) |
heb je ook een foto waar hij opstaat zoals hij nu is...en niet zoals hij in het krantje staat....als hij er goed uit ziet bied ik misschien nog wel 21 euro....
|
Citaat:
|
655321:
fotos komen er morgen aan! |
23 euro :)
|
25 euro :)
|
26
|
wat is het maximum dat je ervoor wilt geven?
|
Die fotos zijn een beetje een probleem. Ik vind het super moeilijk om duidelijke fotos te maken en de fotos die ik heb wilden niet op de computer, laat staan op internet.
Mij lijkt het een beter plan dat ik afspreek met degene die de telefoon koopt. Dan kunnen we dan ook meteen het geld afhandelen. |
fine by me, als die bluebird nou niet veel verder biedt dan 26 ben ik nog steeds geinteresseerd
(om even het topic te uppen) |
geinteresseerden moeten me even pm'en of mailen.
|
Citaat:
|
Nieuw kun je ze vinden voor 35 euro! alleen dan het blauwe model
|
Klopt :) voor 35 euries koop je hem ik heb zelf ook die telefoon :cool: echt een fijne telefoon voor als je hem weinig gebruikt ( bij vaak gebruiken gaat die snel slijten ,2 vrienden hebben hem ook ) ook zitten er weinig functies en GEEN BLUE TOOTH ( of hoe je dat ook schrijft )
kijk anders eerst es op www.kieskeurig.nl daar staat wel info over de telefoon en gebruikers ervaringen maarja succes met de verkoop (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |