![]() |
Mijn zuster Makelville vertrekt morgen
naar Djibouti dan gaat ze naar Ethiopie en wellicht nog naar Somaliland, en ik ga haar missen. :( (Zes weken! :( )
Veel plezier Mouna! En vergeet me niet! :o Ga jij ook op vakantie deze zomer? Zo nee, wat ben je van plan deze zomer te gaan doen? Zo ja, waar naartoe, waneeer vertrek je en hoelang blijf je weg? |
de hele dag op mijn luie kont zitten want, ik mag niks anders vanwege mijn arme knietje :( . Nog 4 weken met krukken (n) :s
|
Topictitel is niet goed. :!
Ik ga niet op vakantie, wat ik wel ga doen weet ik nog niet. |
Ik ga in ieder geval 4 dagen naar Brussel. Verder heb ik nog geen concrete plannen.
|
Vrijdag vertrek ik op weekend met mijn vriendje, dan ga ik twee weken kampjes geven, dan ben ik twee weken thuis, dan ga ik drie weken op chirokamp, dan ffjes vakantiejob een maand, en hoppaaa, dan is het weer oktober en moet ik weer naar de uni.
In het kort dan he. |
:eek:
|
|
Ik ga niet op vakantie.
Ik ga een beetje werken en op m'n luie gat zitten. TRA, wat is er met e.nl? Ik kom er niet op... |
Jezus, like we care.
Zoek maar op Reizen & Vakantie wat ik deze zomer ga uitvoeren. |
Citaat:
@Freud, en dat is nog maar in het kort...je gaat nòg meer op vakantie? |
Maar je bent toch ook alwetend?
|
Ik weet er meer van dan tra :)
eh, tra, het is mogelijk dat er nog enkele weekendjes tussen komen, ja, niks extravagants. Voor die kampen word ik trouwens royaal betaald, dus dat is eigenlijk werk en geen vakantie (stiekem wel). |
Ik zou naar Japan gaan, maar dat gaat niet meer door :(
|
Citaat:
|
6 weekjes naar Turkije.
Eerst een tijdje in het dorp, tussen de koeienmest, de schapen, de ezels, de bergen, het lekkere bronwater, de ezan 5 X per dag, de... en natuurlijk familieleden. :o Vervolgens wat badplaatsen opzoeken, lekker chillen. En tot slot in Istanbul, wat interessante plekken bezoeken. En dan weer naar Hollanda. :) |
Citaat:
Thanx en we meeten dan nog wel :) Ontopic: dat weten jullie nu wel. |
Uit je topictitel moet duidelijk blijken wat het onderwerp van het topic is en indien het onderwerp dit niet meteen duidelijk maakt, ook de vraagstelling.
Verder is er een vakantieforum. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |