![]() |
gsus industries
hey hey..
is gsus nou voor of tegen jezus en god en al die dingen.. ? want de ene keer staat er Ilovegsus en de andere keer staat er weer gsus sucks... dus wat is het nou? nou ik hoor het wel.. groetjes roxxxy |
maakt dat wat uit dan...?
|
bacardi breezer (y)
|
:(
|
Ehm...
Misschien anders een discussie over het merk zelf?? Want zo is het niks |
ik vind het duur en lelijk :s
|
Ze zeggen dat het orginele merk niets met jezus te maken heeft, maar dat het meer als grap was,
Naar mijn mening, is het iets breezahs om aandacht te trekken, en ja staat het zeker voor jezus, Ook vooral met die krans.. :o |
nou kom maar op met je discussie dan.. ik wil gewoon weten of het voor of tegen is... niet dat als het tegen is dat ik het dan niet ga dragen maar ik wil het gewoon weten...
|
Ik ben voor gsus :):):)
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, ik las tegen. :( |
wat is de AIVD?? :confused: srry ben een beetje nieuwsgierug..
|
*huilt*
|
Citaat:
(anders gezegd: Het intereseert ze geen hol, zolang er maar geld in het laatje komt.) |
Citaat:
|
Citaat:
Algemene Inlichtingen en Veiligheids Dienst. |
GSUS wordt toch gemaakt door die leuke vrouwtjes in dorpen als Staphorst en Urk? Dit zou betekenen dat GSUS zeker voor Jezus is. :confused:
|
gsus is des duivels, ze vereren de duivel en verbranden alle gelovigen die hun winkel binnenlopen levend alvorens ze met pek en veren besmeurd te hebben.
|
Citaat:
spring zelf van een flat af.. |
Citaat:
|
het is: gsus sucks
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
je hebt wel gelijk tough |
Citaat:
|
Citaat:
|
Idd :nono:
|
|
En dat sloeg op dat je niet zo moet flippen
|
Citaat:
|
ooh laten we even de minder intellectuelen in onze samenleving afkraken, dat is leuk!
ik doe het ook wel eens hoor, maar dan echt wanneer ik heel erg wanhopig ben en de discussie niet kan winnen, want geef toe; iemand een bekrompen kutkind noemen die snel dood moet omdat ze niet weet wat de aivd is, is best wel makkelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou de ChristenUnie in Gsus kleding lopen? :D
|
voor de lieve mensen.. bedankt.. :) (y)
voor de minder lieve mensen: beetje jammer al die opmerkingen |
Jezus ( :rolleyes: ) doe eens normaal tegen elkaar ofzo.
Ik weet het ook niet, en zo te zien weten de mensen het hier ook niet. Misschien weet google het, misschien staat het op hun site, of stuur een mailtje naar g-sus zelf. :D |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |