![]() |
middeltje blauwe plekken??
mijn hele benen zitten eronder, ziet er niet uit!
Ik wil ze het liefst weghebben maar is er een creme ofzo waardoor ze sneller verdwijnen? helpt insmeren :confused: |
Arnica kan zorgen dat ze sneller weggaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met bodylotion insmeren of gewoon vaak aan de plek zitten zorgt er ook voor dat de blauwe plek eerder weggaat, omdat dan je doorbloeding wordt gestimuleerd :)
|
Een beetje water nemen, er zout in doen, een soort papje van maken en een paar minuten (!) erop laten, niet teveel, anders kan je huid een beetje verbranden. En dit helpt alleen bij redelijke nieuwe blauwe plekken, dus niet na een paar dagen!
|
arniflor van vsm. Blauw(y)
|
volgens mij kun je beter een middeltje zoeken om ze te voorkomen... het is toch niet echt normaal als op deze leeftijd je benen onder de blauwe plekken zitten.
|
Citaat:
|
je moet wel in de gaten houden,
bij trombose krijg je op je benen en voeten blauwe plekken zonder aanleiding die ook blijven staan, trombose kan gevaarlijk zijn voor je zelf maar ook als je zwanger bent (miskramen) |
Meteen als je je gestoten hebt ijsklontjes erop. (ik zit ook nog onder hoor. Laatst nog een tafel op mijn teen gehad.--->blauwe teen, blauwe enkel, blauwe knie.
En hockeyers zitten ook altijd vol, en voetballers. Schutters en lassers zitten daarentegen weer vol brandwonden. Een timmerman zit vol zweren. |
Ik heb ook altijd veel blauwe plekken door rugby, maar ik wist eigenlijk helemaal niet dat er middeltjes waren om ze sneller te laten verdwijnen. Handig. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |