![]() |
the bar
Wat vinden julie van dit nieuwe drankje?
Ik heb er nu een stuk of zes op, en ik moet zeggen het smaakt toch best verrekte goed... |
ik vind het typisch iets voor jou om te drinken...
|
Het zal wel kut zijn
Ik drink bier, dat is voor Echte Mannen |
Citaat:
|
Nog nooit gedronken..
Volgens mij smaakt het precies naar een Bacardi BreEzaHHH (:rolleyes:..heb ik overigens ook nog nooit gedronken), maar voor het programma "the bar" hebben ze om het flesje een ander etiketje gedaan.. Klopt dit? |
ik heb het nog niet gehad........
|
s toch een tv programma :p
|
kdenk dat ik er nog maar ééntje pak..:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken het trouwens niet... dat The Bar spul... ken alleen dat vergaarde tv-programma, dat vind ik al erg genoeg... |
Citaat:
|
Heb het nog niet op ofzo maar het lijkt me gewoon Breezer
|
zal wel weer zo'n smerig zoetig drankje zijn voor de doelgroep waar ik niet bij wil horen..
|
Daar hebben we een speciaal forum voor.
|
@Shok85: En welke doelgroep is dat?
Bier voor echte mannen?? Bier is voor boeren :D Bacootjes dat drinken de echte mannen, Schmirnoff ook btw :D |
Citaat:
btw baco is idd lekker (y) |
|
^
|| :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
lul nie, bier is lekker.... en als je iets lekker vind moet je dat drinken... ook da the bar drankje vind ik dan
|
Ik heb wel eens een slokje op.. Ik vin het trouwens ook gewoon bijna hetzelfde als die breezers enzo..
|
Commercieel zoet kutspul.
|
Citaat:
mooi gezegd.... |
Citaat:
|
Citaat:
Kheb gehoord dat t een soort BaCaRdIe BrIeZhUrR is, maar dan nog viezer! :eek: |
Citaat:
|
Ranzig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het al een zielig, slechtlopend tv programma....denk maar niet dat ik dan ook nog eens die drankjes ga drinken !!
Commerciele zoete kutzooi....blurgh.... |
ff een vraagje >>>>>>. waaarom is er niemand die gewonn breezer zegt maar moet het altijd
BrEeZZuhRRRRRRRRRRRR of iets in die richting zijn?>? :confused: :confused: |
Citaat:
lol pcies, echte VIKKINGEN drinken bier, geen mietjes dranken zoals bar, BIERRRRRRRRRRRRR EN VLEES |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
--> EeY HoMeYY, pASs My Die BReEEzzAAAHHHHHHHHHHH |
Ik heb het idee dat sommige mensen hier bier niet kunnen waarderen. Mensen mensen, ren aub. nu naar het dichtsbijzijnde cafe, bestel een Hoegaarden (of een tapje Jupiler :D :D ), zet het aan je mond, en neem eens een lekkere volle slok. Laat hem ff in je mond zitten, waarna je hem langzaam in je keelgat laat verdwijnen. Zo'n zachte smaak, zo'n lekkere melange van grondstoffen in dit hemelse product, zo'n geweldige nasmaak, wat een genot..................
Bier is niet iets om zat te worden, bier is niet iets om te gaan zuipen, bier is iets om van te genieten :cool: Nee dan zoiets als The Bar, Breezah of Smirnoff of wat voor popi-drankje dan ook. Daar zit toch geen beleving in als je dat drinkt, geen passie. Dat is niet me liefde gebrouwen/vervaardigd, dat is zoiets als 'die jongeren drinken het toch wel, ze hebben allemaal geld teveel, dus laten we maar een lekker stevig duur drankje op de markt pleuren met een hoop reclame er rond, en dan komt het $$$$$$ vanzelf'. Helaas zijn er dus genoeg zondaards te vinden hier in Nederland die zich niet konden bedwingen deze alcohol-limonade te nuttigen. Als jullie 40 zijn, zijn jullie tanden helemaal weggerot van die suikertroep. Ik drink dan nog graag een pintje op de Breezah :D :D :D . <<Sorry dit moest er ff uit :p, lang leve het bier :D >> |
Bier is echt vet ranzig.
|
Citaat:
Mooi gezegd ... prachtig , dit is nou echt een eerbetoon aan het bier. |
Citaat:
(y) geeft staande ovatie :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |