coopergirl |
29-06-2005 20:44 |
Fout van bank? Fout van bedrijf waar ik werkzaam ben? Help! :o
Voor mij is de situatie complex en ik heb geen idee wat ik moet doen. Het zit als volgt; 2 maand geleden heb ik mijn bankrekening bij de rabobank opgeheven en een wijziging van rekening doorgeven bij de intstelling waar ik werkzaam ben. Mij is gezegd dat de wijziging bij de financiele administratie is doorgeven. Het probleem; er zijn nu klaarblijkelijk 2 dingen verkeerd gegaan; de rabobank heeft mijn bankrekening niet opgeheven en de instelling heeft mijn wijziging niet goed doorgevoerd. Nu had mijn geld er vorige week donderdag volgens het bedrijf op moeten staan. Echter, na contact te hebben gehad met de bank blijkt dit niet het geval te zijn. Ze gaven toe dat er een fout is gemaakt mbt het opheffen van m'n rekening.. Verder was hun respons; het bedrijf heeft vast een typefout gemaakt, laat de boekhouder contact met ons opnemen.. De boekhouder zegt vervolgens dat er een scherpe wet op de privacy is die verbiedt gegevens uit te wisselen. Ze zegt dat ze wacht tot de bank het geld terug stort en dan het overmaakt naar mijn rekening..
Wat moet ik doen? De bank zegt het niet te hebben ontvangen op mijn rekening of op een tussenrekening.. Het bedrijf wacht erop tot het geld terug gestort wordt; ze mogen het niet terugboeken...
*help* Wiens verantwoording is het? Waar moet ik voor hulp aankloppen? Mag dit zomaar?
|