![]() |
eerste keer sex
ik weet niet of deze al bestaat....of dat hij er ooit geweest is....
maar ik was benieuwd op welke leeftijd jullie het voor het eerst gedaan hebben....en of hij errug pijnlijk was...(ben namelijk nog maagd.. ;) :p ) |
Maagd
|
Serieus, je bent de honderdste al .. en de poll is nog steeds te breed. Ik zou het wel eens opgesplitst tussen jongens en meiden willen zien waarbij elke leeftijd tussen de 11 en de 30 te selecteren is ofzo. :)
|
Och, was echt nog maar net 15. Pijnlijk? viel mee. :)
|
Ik op mijn 18de.
En het was niet echt pijnlijk alleen het erin gaan was wat moeilijk (branderig gevoel). Dus steeds een beetje dieper tot het weg was en dan konden we ons uitleven, Gelukkig word het branderige gevoel nu steeds minder. SilverBlue |
ik was 19 (nu nog steeds trouwens hihi) en ja bij mij was het wel een vrij pijnlijke gebeurtenis .. het eerste kwartiertje moest hij toch effe niet aan me aankomen :) maar ondertussen is da al allemaal gebeterd en het blijft maar in stijgende lijn gaan :)
|
ik was 16 en deed het met een maagd van 17....
moet zeggen dat dat toch wel prettig is om met iemand te doen waarvoor het ook nieuw was... vond het zelf niet geweldig ^_^ nu vind ik nog steeds het voorspel en het naspel het leukste van de hele sex :-p |
16 was ik.
|
16 :rolleyes:
|
Ik was zestien, en het deed geen pijn, ik voelde sowieso niet veel.
|
hij bestaat al
|
veelvoudig zelfs
|
ben nog maagd
|
maagd
|
maagd
|
Ik was vijftien en het voelde niet heel prettig. Maar dat lag meer aan de manier waarop we het deden, dan aan de seks zelf. Met de vriend daarna deed het helemaal geen pijn.
|
18
deed bij mij geen pijn hoor :) :o |
net 18 en heb nu nog steeds last van mijn reet :)
nee geintje :D |
14 en deed pijn, maar dat kwam omdat die jongen z'n vocabulaire eens uit moet breiden met het woord 'voorzichtig' :o
|
18.
|
Ik ben nog maagd en ik ben 17.
|
17.
dus :confused: |
Tussen 15 en 17 namelijk 16.
Dus. Niet echt pijnlijk, wel even wennen zegmaar. |
17,5 ;) Eerste keer was ik erg zenuwachtig, hij wou er (dus) ook niet in en het deed zeer. Tweede keer lukte het wel én het deed niet zeer!
|
15, wel pijnlijk maar nu niet meer :D
|
16.
|
Ik was 14 en zij 15
|
schlotje
|
hoezo dat nou weer :confused:
|
ik was net 2 weekjes 15 :bloos: en ja het deed ernstig veel pijn :(
|
18
|
iets concretere poll maken en even een paar weekjes wachten, er is er net 1 geweest :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |