![]() |
hoe beffen
Mn vriendin wil graag dat ik haar bef ik wil ook wle maar ik weet niet hoe ik het t beste kan doen
|
Met je tong.
|
hmm, dit is eigenlijk een vraag die het beste door een meisje kan worden beantwoord^_^
maar tja het is bij iedere meid verschillend... :cool: beste manier is om te vragen wat ze lekker vind.. wat je waarschijnlijk niet durft? anders zat je hier niet :p ach zal je wat tips geven.. probeer haar g-spot te vinden.... neem aan dat je weet wat het is zo niet leg ik het je wel uit.. als je die gevonden hebt.. blijf daar RUSTIG!! met je tong overheen gaan... je merkt het vanzelf wel als ze het lekker vind.. en op een gegeven moment moet je naar haar clitoris toegaan, want dat is de plek waardoor ze klaar kan komen.. haar clitoris te stimuleren ^_^" denk daarbij dan wel aan een tijdje van ± 10 minuten likken.. variėrend van langzaam naar snel.. je merkt het snel genoeg of ze het lekker vind ^_^, ohja.. wel een tip... zorg dat je vriendin wel goed geschoren is.. want haren in je mond is NIET :nono: prettig.... iig... dat is mijn conlusie :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach wat ik dan bedoel dat leuke knobbeltje ver boven de schaamlippen waar iedere meid gek van wordt als je het alleen maar durft aan te raken...
wat ik daar altijd van heb geweten ... staat in directe verbinding met.... maar zal het wel weer helemaal mis hebebn ^_^ |
Citaat:
|
Nou.. Dan heb je het toch echt gewoon over haar klit, want deze is namelijk uitwendig. De G-spot zit nog altijd INwendig, ongeveer 5cm verder in de vagina aan de buikzijde. :)
Deze staan inderdaad met elkaar in verband, maar je hebt in dit geval ongelijk. |
waarom haal ik die twee altijd in de war dan :'(
hoe heet dat knobbeltje net achter de schaamlippen dan ... |
:(
ben dan wel weer blij dat ik dan toch weer gelijk had met de verbinding ertussen.. maarre clitoris zit toch net achter sschaamlip toch of erbij.. ligt eraan hoe je het bekijkt... |
Citaat:
|
:D laten we het er dan ophouden dat ik het goed bedoelde ennuh verkeerd uitlegde... :o Shit Happends... sorry ^_^"
|
Citaat:
Sorry, ontopic: gewoon likken, je komt er vanzelf wel achter wat ze lekker vindt. |
Citaat:
Kon het niet laten :bloos: dat was mijn eerste gedachte toen ik die g-spot opmerking las :bloos: |
:D (y)
|
:p
|
Citaat:
On topic: eerst/tussendoor beetje plagen knabbelen vastpakken bv met je lippen of met je tanden :o |
je mond er goed opzetten en dan hard blazen, krijg je een leuk geluid (Y)
|
Nou, omdat er geen echt antwoord komt en de echte kenner kennelijk niet eens het verschil weet tussen een clitoris en G-spot dan hierbij even een uitleg.
Beste TS, Beffen is iets dat je het beste kan leren door het te doen, hoe je het moet doen is bij ieder meisje verschillend. De ene wil het graag van langzaam naar snel, terwijl de ander graag wil dat je eerst rondon de clitoris begint en vervolgens steeds meer naar de clitoris toegaat. Jouw vriendinnetje kan dan ook het beste aangeven wat ze lekker vindt. Wel denk ik dat 'gewoon likken'' een wat vage omschrijving is. vraag haar gewoon aan te geven hoe je het moet doen en waar, eerlijk is eerlijk, als het je eerste keer is, wordt het toch oefenen en zoeken. Verwacht dus niet gelijk dat ze direct de eerste keer klaarkomt, waarschijnlijk heb jij na 10 minuten kramp in je kaak omdat 'ie nog ongeoefend is en is zij nog bezig met ontspannen. Zelf heb ik de ervaring dat het lekker gevonden wordt om heeeeel zachtjes een beetje te zuigen aan de clitoris, niet direct minuten lang, maar gewoon tijdens het spel. Wissel af, maar begin langzaam. Direct likken als lassie zal niet echt een succes zijn denk ik... de clitoris is het knobbeltje dat zich aan de bovenkant van de schaamlippen zit, zeg maar de schaamlippen samenkomen. als een meisje opgewonen raakt kan ie wat groter worden doordat er meer bloed naar stroomt, er zullen ook meisjes zijn waarbij je misschien niet direct de clitoris vindt. Kortom, het belangrijkste is dus gewoon praten (nee niet tijdens het beffen) maar gewoon vragen wat zij wil. Ze kan dit aangeven door met haar hand je hoofd op de juiste plaats te zetten, aanwijzingen te geven of door non-verbaal te laten merken wat haar pleziert. Veel plezier!!! |
Citaat:
ik denk da tje dan zo een klap tegen je harses te pakken hebt |
dezeisvrij, ik dacht dat je over dit onderwerp toch wel wat meer hersencellen had, valt me van je tegen :D
|
Lekker lekker, van lassie.
|
:D hersencellen :D :D :D heb k ook een beetje
http://images.amazon.com/images/P/15...CLZZZZZZZ_.jpg ik heb het hiermee geleerd en ze waren heel tevreden je kunt het kopen op amazon.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
je haalt de woorden uit mijn mond
|
:(
|
Citaat:
|
Dezeisvrij, jij bent NOOIT 22.
|