![]() |
stel je voor je hebt een vriend...
...en die vriend van je is helemaal weg van een meisje, een meisje dat die vriend een toffe peer vind maar niet om iets mee te hebben.
wat moet die vriend doen? beter zen best doen of aftaaien? ik denk dat die vriend van mij naar de 2de toeneigt maar ik vraag toch maar fskes deskundige hulp voor em :D toedeledoeidoei |
Je mag best zeggen dat het om jezelf gaat, hoor. :)
|
nee joh dat doen we niet he
maaruh wat vind je? |
haar dronken voeren en noiken
|
Citaat:
1. Aandringen en doordrammen 2. Met rust laten en alleen bevriend mee blijven Wat klinkt het meest positief? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat tweede lukt em niet echt |
Citaat:
|
Citaat:
voor mij niet echt een optie :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed gezien...............!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Beetje jammer dat je niet durft te zeggen dat het om jezelf gaat :)
Maar als ze zegt niets meer van je te willen, dan heb je dikke pech. Nee is nee en blijft ik de meeste gevallen nee. Leer er mee leven en wacht tot je iemand anders leuk gaat vinden, hopelijk werkt het dan wel, maar als je altijd maar blijft zeggen, ook tegen haar, dat het om een vriend van je gaat, geef i je weinig kans |
whahahha prachtig
|
...dat wordt de fancy schrijven
|
naja ze vind me wel heel leuk etc, maar niet eeh
leuk leuk zeg maar :P |
ja als je dat al weet shit happens man
|
Citaat:
btw flikker dit ding maar op slot. aan cynische opmerkingen heb ik ook niks het was miss wat naief van mij om te denken dat men hier serieus op in zou gaan later |
mm, voordat het slotje erop gaat, zal ik nog ff lief doen.
als ze je niet "leuk-leuk" vindt, houdt het op.. wil niet zeggen dat je meteen op moet geven hoor. Als je laat zien dat je echt ontzettend charming bent valt ze misschien wel als een blok voor je. Maar niet te lang blijven hangen, dat kost veel te veel tijd (spreek uit ervaring). Nee is nee, maar zo lang het misschien is kun je nog wat proberen. |
Ik heb over de jaren geleerd dat als je met andere mensen omgaat juist het niet nastreven van een bepaald doel er voor zorgt dat je 't doel berijkt. Dus, met andere woorden, doe normaal tegen haar en misschien valt ze over een tijdje alsnog voor je vriend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aftaaien, waarschijnlijk zal ze alleen maar op je afknappen als je een beetje door gaat drammen.
|
Je had vanaf het begin recht moeten zetten dat jij geen vriendschap wilde maar meer! Nu sta je op haar lijst van "vrienden" en kom je bijna nooit meer op haar "lovers" lijst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slim kopen doe je dus bij de smartshop *reclamedeuntje*. |
Ik denk trouwens dat die jongen af moet taaien.
|
Vrienden blijven, en als je dat niet kan ben je gewoon een zwak persoon en vond je haar niet leuk vanwege haar innerlijk.
Doordrammen werkt toch niet... waste of time dus de opties zijn Contact verbreken of juist in stand houden. |
Stel voor, jij hebt een vriendin die je echt een toffe meid vindt, je kunt goed met haar opschieten, lachen, en kletsen, maar ja, die vonk is er gewoon niet. Zij is aardig, maar je valt er niet op. Ze is niet je type, zoals dat heet. Meer zit er niet in.
Wat zou jij willen dat zij deed: 1) je steeds maar proberen te versieren, als een hopeloos verliefd hondje achter je aan zou lopen, je dromerig aan zat te staren en te zuchten, zodat jij je helemaal ongemakkelijk gaat voelen, of 2) heb je liever dat ze gewoon leuk een aardig blijft en je gezellig met haar om kunt blijven gaan? |
Citaat:
GHB wordt zo genoemd maar dat is ten onrechte, maar dit is het drugs forum niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Licht aan de situatie.. Maar waarscheinlijk komt afnaaien het meest uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maarja, ik kijk nog wel ff wat ik doe, anders naai ik gewoon af
eeh taai ik gewoon af |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij: "Doe GHB in d'r cola" Ha ha (n) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Beginnen over alcohol voeren mag wel, maar rapedrugs niet? 3. Niet zo happen :) |
Citaat:
2. Ja, onder invloed van alcohol doe je nog wat je zelf wil, onder invloed van een rapedrug ben je wil- en weerloos. 3. Te laat. |
Citaat:
2. Bullshit. Blijkbaar heb jij jezelf nooit lamgezopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |