![]() |
De jonge god uit mijn dromen...
Eindelijk werd ik wakker,
Met een lach op m’n gezicht, De zomer was gekomen, En jij had mijn hart verlicht. De gedachte aan jou, Maakt me super blij, Ik straal helemaal, Helaas zonder jou bij mij. Je goddelijke uiterlijk, Gespierd, lang en blond haar, Maakt mij je nog meer verlangen, Maar er is een maar… Je ziet me niet eens staan, Zou je ooit bij mij komen? En anders blijf ik naar je kijken, En lekker van je dromen :)... |
Hmm .. zo kun je topics ook uppen .. verwijderen en opnieuw aanmaken :p
Wel een leuk concept hoor, veelgebruikt ook .. het verlangen naar het onbereikbare toch? :) Beetje standaard gedichtje, maar ook niet slecht. |
Citaat:
|
hijs mooi, sleept me mee in zekere zin
(ken het gevoel heel goed op dit moment) |
Opgewekt, vlot, leuk, weinig negatieve ondertonen...
Over het algemeen: funny :) |
Aa, deze vind ik lievigg. Niet echt geweldig, idd wat standaard, maar wel heel simpel, duidelijk (inhoudelijk en qua vorm) en leukiig verwoord:)....
|
Leuke titel. hij is wel mooi. maar ook heel standaard. toch krijgt ie van mij wel een 7 voor de mooie boodschap en de leuke afsluiter
kus |
mkay het spijt me zeer maar ik krijg ergens een gigantisch "kots"gevoel...waarschijnlijk om de omschrijving van je gelifde tot "de jonge god uit mijn dromen"...ben iets te nuchter voor dat soort taal waarschijnlijk ;)
|
Citaat:
|
Gedichtje komt me bekend voor...
Elk woord en elke betekenis ervan... Loes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |