Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Dit SUCKS (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=121761)

Bean 08-06-2002 23:24

Dit SUCKS

Ik vind een vriendin van me erg leuk, en daar hebben we het al een tijd over gehad... Zij vind mij ook leuk, maar ze heeft het zo ontzettend druk met dr school en dr carriere dat ze niets met me wil beginnen, en dat ze bang is dat ze me verwaardeloost! En dat vind ik klote! Want geef heel veel om dr. Maar om met die beslissing vrede te hebben (ook al realiseer ik zelf ook wel dat het niets kan worden) dat lukt me gewoon niet!! :(

Squall 08-06-2002 23:26

BullSHit ze wil je gewoon niet want voor echte Liefde maak je tijd en als zij dat niet wil of zegt dat ze dat niet kan wil ze je gewoon niet.

Bean 08-06-2002 23:29

Citaat:

Squall schreef:
BullSHit ze wil je gewoon niet want voor echte Liefde maak je tijd en als zij dat niet wil of zegt dat ze dat niet kan wil ze je gewoon niet.
Ach man, als je af en toe 7dagen in de week naar school gaat om te worden wat je al je hele leven heb willen worden, dan geef je dat niet zomaar op!

Squall 08-06-2002 23:30

Voor echte liefde geef je alles op zelfs je eigen leven!

Bean 08-06-2002 23:31

Dank je, je biedt echt de hulp die ik nodig heb!

Squall 08-06-2002 23:32

no problemo :p

Sincerely yours 08-06-2002 23:34

Squal heeft misschien gelijk, misschien wil je ze gewoon afschepen op een vriendelijke manier.

Indien je er van overtuigd bent dat dit niet het geval is dan zul je haar moeten overtuigen om toch een relatie te beginnen. :)

Squall 08-06-2002 23:35

i agree :)

Bean 08-06-2002 23:44

Citaat:

Sincerely yours schreef:
misschien wil je ze gewoon afschepen op een vriendelijke manier.
nah, als er een andere reden was, dan had ze dat wel gezecht! Dat klinkt misschien wel naief maar ze is een goeie vriendin van me waar ik sowieso veel om geef, en vica versa.

Squall 08-06-2002 23:47

en toch wilt ze je niet door zo´n domme smoes!

Arenda 09-06-2002 01:50

Meh, ik vindt het geen domme smoes hoor... Tkan echt waar zijn, ikzelf? k´weet het niet, als ik bijvoorbeeld dan mijn vriend zou tegen komen zou ik wel wat met hem beginnen maar ms is dat iets anders. Ms heeft zij niet precies dezelfde 'sterke' gevoelens voor jou als jij voor haar hebt... Tsja... w8 een tijdje af, if ur meant 2b :P dan wordt het wat.. en anders? mjah maybe kom je elkaar later tegen, heeft zij een mooie cariere, jij hopeloos verliefs en etc... huisje boompje beestje ;) neej geintje. geef het wat tijd

Tox 09-06-2002 09:23

Citaat:

Squall schreef:
Voor echte liefde geef je alles op zelfs je eigen leven!
Nie flauw bedoelt, maar geef jij je levensdromen op voor een tienerromance (sorry dat ik het zo noem). Hoe groot is de kans dat je met de persoon gaat trouwen? Nie groot dacht ik.

BrunetJuh 09-06-2002 10:14

:rolleyes: ze wil je waarschijnlijk nie, dus ja, gewoon vergeten en vrienden blijven. Ze kickt er all1 maar op dat ze weet dat jij haar leuk vind.

CleoWoman 09-06-2002 14:43

Geef het gewoon even wat tijd, misschien wil ze zelf eerst even goed nadenken hoe dat dan allemaal moet in de toekomst. Kan uit eigen ervaring zeggen dat vrouwen eerst ineens schrikken als ze erachter komen dat iemand haar leuk vindt en als ze dan over de toekomst (studeren etc.) neemt ze gas terug al vindt ze jou ook wel leuk. Als je het op kan brengen zou ik haar ff tijd geven.

Pink panter 09-06-2002 16:36

o :rolleyes:

BrunetJuh 09-06-2002 17:12

Citaat:

Pink panter schreef:
o :rolleyes:
:D :D :D hahaha :D :D :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.