![]() |
uit"!!!!!!!!!!!!
gvd het is bijna uit ik kan echt iedereen wel in me kaar meppe klotezooi! ik haat dit echt zow hoe kan k hier het beste mee omgaan
|
Agressie uiten en lekker janken (y)
Werkte bij mij wel prima ;) |
Citaat:
|
Alsof jongens niet huilen.
Wat jij het prettigst vindt. Praat erover als je dat wil. Hoe lang hadden jullie al iets? Waarom is het uit? :) |
Uithuilen, erover praten, doen waar jij je t beste bij voelt ofzo, iedereen gaat er anders mee om.
|
Citaat:
|
Citaat:
jongens slaan jankend gaten in de gipsplaten op hun kamer |
Bier + peuk = (y)
|
neem zoals het is, het wordt er toch neit anders van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Praat erover. Veel gedaan nadat mijn vorige vriendin verdween naar d'r ex en werkte heel goed. moet je natuurlijk wel 't type voor zijn. Misschien helpt 't (y)
|
Citaat:
Verder: ik heb de dag zelf zowat alleen maar zitten huilen, de dag erna en toen heb ik mezelf een schop onder de kont gegeven en weer actief moeten worden. Nu dag 5, gaat het al een stuk beter (kan er alleen nog niet over praten zonder dat de tranen in mijn ogen schieten :confused: ). Probeer jezelf ervan te overtuigen dat het een goede beslissing was (ligt natuurlijk wel aan de situatie of dat kan), en dat je leven zonder hem/haar ook veel te bieden heeft (ook al wil je dat nu niet inzien). |
Ga maar heel hard huilen, ik doe met je mee :(
|
Citaat:
|
biertje arme jongen?
|
sporten
heel veel en drinken ook heel veel en huilen ook heel veel en chocola eten maar dan niet veel maar heel weinig want je bent een man |
bijna?
|
Citaat:
|
|
Zuipen.
|
ga stressballetjes verrot slaan.
sorry loontjuh, voel me nu heel stout :o |
Citaat:
Boefje :mad: |
Citaat:
|
masturberen
|
Doe zoals normale mensen doen: drink je verdriet weg.
|
Citaat:
nu moet ik me zorgen gaan maken hè |
Citaat:
|
sloop gewoon een paar dingen, beetje je aggressie kwijt...
Dat lucht bij mij altijd op als ik in een klote situatie zit. [edit] ipv dat "iets" kan je natuurlijk ook een iemand nemen ;) |
Probeer gewoon wat nieuw leven in de relatie te blazen...........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom huilen?
Kan je alleen je verdriet laten zien als je huilt Dikke onzin dus. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Drugs gebruiken etc.
Niet huilen trouwens, je bent toch een vent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier en Hazes (y)
|
Veel serieuze reacties komen niet meer...
Ik gooi er maar een slotje op. Daarnaast kun je ook wel veel vinden met de zoekfunctie :) Sterkte en succes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |