![]() |
Simon...
...nu ik toch hier aan het posten ben....vraag ik me af wat jullie van de film Simon vinden??
Mijn mening: - humoristisch - aandoenlijk - origineel verhaal op zich (qua karakters) - apart einde - niet goed voor je libido;) (kijk dus niet als je van plan was nog wat te doen daarna:p) |
nou je beschrijft die film perfect vind ik! maar het is inderdaad gewoon ZO'N goeie en vooral mooie film! en natuurlijk gewoon fantastische acteurs! en die sfeer in de film, niet te beschrijven gewoon. en laten we het dan niet over het einde hebben he, want dit moet toch één van de mooiste eindes zijn die ik ooit gezien heb eigenlijk. (beetje braveheart). gewoon zo mooi gedaan!
gewoon een nederlandse film, waar je niet in iedere scene een paar blote jetsers voorbij ziet springen enzo. echt een super filmpje! :cool: en ik moet toegeven dat ik eigenlijk best wel moest janken op het einde :bloos: |
Ik vond het een mooie, aangrijpende film. Het is er alleen wel eentje die het voor 100% moet hebben van zijn acteurs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het einde spookt af en toe nog door mn hoofd:s ik was er echt super verdrietig van geworden:s moest mezelf meteen in zoon situatie plaatsen..wat maak ik het mezelf toch moeilijk af en toe.. :rolleyes: |
Citaat:
maar dat einde he.... daar kon ik ook echt niet over uit. gewoon die blik ook in zijn ogen als die dan springt bijvoorbeeld, die kleine dingetjes die blijven mij dan zow bij. maar is wel een perfect einde voor de film! |
Ja, dat einde was sterk. Vooral ook vanwege het gebrek aan huilerig sentiment met aanzwengelende violen of dramatische teksten. Dat maakte de film uiteindelijk een stuk doeltreffender.
|
Ik ben het nogal eens met Dinalfos.
Wat betreft deze film dan. :) Dus ik zeg ja (Y) hele goede film! |
Citaat:
Het einde bestaat inderdaad niet uit alleen maar zielige vioolmuziek, maar toch moest ik heel erg slikken en er liepen zeker wat tranen over mijn wangen... Het is inderdaad een mega sterk einde, het mooie vind ik is dat je niet ziet dat ie dood IS, je ziet hem nog leven (hij is wel dood aan het gaan) en dan stopt t beeld en krijg je een verspringer naar 'het is wel hoog hier he?' en dan springt ie....na geweldig...dan moet je ff overschakelen, maar dat brengt wel weer het luchtige van de film terug... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenminste, dat is hoe ik het zie he ;) |
Citaat:
het maakt wat dragelijker dan ofzo.... maar in het begin wordt het onderwerp kanker wel luchtig gebracht op zich...vind ik... |
leuke en vooral goeie film
|
nog niet gezien. Ik wil em wel zien. Mijn zus zegt steeds dat ik em moet huren, maar ik kies em nooit uit als ik in de videotheek ben.
moet ik mar eens gaan doen denk ik... |
ik vond hem geweldig (Y)
|
ik vond hem ook goed.
Citaat:
|
Ik vind het een fantastische combinatie van humor & 'drama' (y)
|
<3inhetkwadraat
Ben overigens ook heel benieuwd naar de opvolgers, want het is een project van Eddy Terstall dat uit drie of vier delen bestaat, toch? |
Citaat:
|
Ik heb hem toevallig vanmiddag gekeken :) Had m mijn vriend gegeven :)
Ik vond hem goed! Het einde vond ik ook zeer droevig :( Dat je weet dat hij bijna doodgaat... Dat je daar dan allemaal in de woonkamer zit en weet dat hij er over een paar uur niet meer is, dat maakte nogal indruk bij mij... Ik werd er ook nogal sad van :( |
Citaat:
De opnames voor de nieuwe film zijn al bezig, wat vrienden van me zijn er naar toe geweest. Het fijne weet ik er niet van, wel dat ik zeker de anderen ook ga kijken ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |