![]() |
Mindfold
Iemand die ze kent?
chille emo-rock band.. download HIER 2 snippets van de promocd, of PM my voor de hele nrs :cool: |
Vette band, al doet remco me soms wel aan fred durst denken ;)
Aardige gasten ook. |
juh :) als t goed is valt vandaag de mini-cd in de bus :)
http://www.mindfold.nl/imgs/uys_cd.gif |
Die minicd heb ik wel eens gehoord, klonk goed zeker voor een Nederlandse band. Maar ik raak altijd snel uitgekeken op dat soort bands.
|
mja,, ik niet,, :P great band, goede lyrics, hebben redelijke kans groot te worden :)
|
Bassist van Concubine toch...
Zanger is een arrogante kwal want hij denkt al groot te zijn, en het is een beetje een rip-off van green lizard. Als we het over dezelfde band hebben |
idd bassist van concubine :)
|
konden me live niet overtuigen
|
kan mij live inderdaad ook niet overtuigen
nieuw (?) nummer op purevolume.com/mindfold is wel goed te doen voor het genre |
Ik speel der binnenkort mee op Weistock festival, ik laat me verrassen. Die bassist van Concubine is wel sympathiek trouwens, tijdje terug nog mee opgetreden.
|
Limbuuurrrggggggch de Chekste!
nummer met Wendel vind ik overigens wel vet :) |
ze spelen trouwens in het voorprog. van Dredg :)
|
bah mindfold :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godverdomme.
|
Jahjaa,, die ken ik wel. Zyn wel 0ké.. :)
|
ik moest aan een slap aftreksel van Chevelle denken toen ik ze gister bij Dredg zag.. wat een misplaatst voorprogramma trouwens.
|
heb ze niet echt gezien gister, maar wat ik zo even snel hoorde vond ik vreselijk.
|
Dat was die openingsact op Pinkpop, right?
Ik vond ze toen niet echt vet ofzo. |
"Dit is ons laatste nummer"
"Whooooooooooooooooooo!!!" |
Was echt om te huilen gisteren.
|
Citaat:
nee, ik vond er ook weinig aan |
heb ze op pinkpop gezien en vond het toen wel aardig, dat met die wendel vond ik wel grappig alleen lijkt het wel een beetje zo'n geforceerde skatechick.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |