![]() |
GTA San Andres PC geluid probleem
Tijdens de "filmpjes" van GTA hoor ik de mensen wel praten, maar tijdens het spel praten de personen niet, maar zie ik onderin beeld de ondertiteling staan. Het lijkt mij dat ik toch gewoon de stemmen tijdens het spel moet horen? Weet iemand hoe dat in te stellen?
|
Citaat:
Oplossing is niet echt je-van-het, maar probeer dit eens: Ga naar: START -> Uitvoeren Tik daar in: dxdiag [ENTER] Ga naar tabblad: "Geluid" Zet dan de versnelling van hardware geluid op: "Basisversnelling". Klik op "Afsluiten". Start GTA:SA. Nu hoor je wel geluid. Succes ermee! Argh, ik las je post verkeerd denk ik. Bovenstaande is de oplossing voor mensen die helemaal geen radio kunnen afspelen en ook de gesprekken in de cut-scenes tussen de personen geluidloos volgen. Probeer dit dan eens: In het spel, ga naar: Options -> Display Setup -> zet daar subtitles op OFF. |
Nee je hebt het volgens mij goed begrepen. Ik hoor tijdens het spel de stemmen niet, wel tijdens de filmpjes. Ik ga het vanavond gelijk proberen! Bedankt!
|
Nee doet het niet, al het geluid doet het, alleen de stemmen tijdens het spelen van het spel doen het niet..
|
Misschien heb je perongeluk iets in de opties uitgeschakeld?
Of is het een illegale versie? :P |
Nee het is geen illegale versie, en zo te zien staan alle opties mijn inziens goed.
|
Citaat:
Dus zet op: geen versnelling? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |