![]() |
The Mars Volta
Liefhebbers hier van deze geniale band? Was voor mij echt dé ontdekking van dit jaar. Zelden heb ik zo lang een plaat achtereen geluisterd als Frances the mute, echt een sublieme plaat! (y)
|
nog nòòit van gehoord.
|
:confused:
|
Wie?
|
Ik laat die plaat links liggen. Totaal afgeknapt op dat geneuzel van die 2 pretentieuze nichten.
|
the Unseen?
|
vind wasting my air erg vet, mede doordat ik deze gecoverd heb
|
Frances The Mute vind ik de minste plaat in jaren, probeer es wat van het oudere werk te luisteren.
|
Citaat:
|
Ik vind deloused juist erg tam klinken in vergelijking met Frances, die plaat gaat echt veel verder, in alle opzichten.
|
Tremulant EP en De-Loused In The Comatorium, (y). Frances The Mute boeit me om een of andere reden minder.
|
Citaat:
100x beter yo! |
nee mars volta verdomme.
|
Citaat:
Ha! Dat spreekt natuurlijk vanzelf. |
k ken maar een paar nummers van hun, maar ik wil zeker meer horen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
na een mega stom en teleurstellend optreden 2 jaar geleden op pukkelpop, vind ik er echt niks aan.
ze zijn trouwens te overgewarrdeerd, zo'n oor-band |
je loopt te ijlen, maar gefeliciteerd(y).
|
Slayer > TMV
|
Citaat:
|
I second that. At the drive in is aardig, meer niet. Omar is ook zo veel beter gaan zingen in tMV. Maar eigenlijk is het appels en peren vergelijken, vind ik, het zijn toch wel totaal andere bands.
|
Citaat:
we hebben het over THE mars volta, niet over mars volta, dat is een totaal andere band. Verder at the drive in<3 ik zag ze voor het eerst 8 jaar geleden (OP FUCKING TMF HAHA :eek: ) ter promotie van de fucking vaya ep\m/ verder vind ik van the mars volta deloused echt super geniaal, die nieuwe plaat is ook zeer cool, maar meer een herhalings oefening. |
Citaat:
|
Ik vind het maar niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb me nog niet echt verdiept in het nieuwe album. Vooral omdat ik het toen ik het de eerste keer hoorde, echt ontzettend chaotisch vond, op een irritante manier.
het oude werk kan ik wel waarderen. |
ik vind het wel leuk, maar at the drive in vond ik beter.
|
Cedric zingt in zowel ATDI als TMV...
|
Citaat:
|
Vreemd is trouwens dat de gitarist van Sparta overgestapt is naar The Mars Volta.
Hij neemt nu het sample gedeelte over van de overleden Jeremy Ward die dan weer een neef is van de zanger van Sparta. |
jim ward ja.
|
en ex-gitarist atd-i.
opzich wel vreemd, omdat hij interviews klaarblijkelijk liet blijken dat ze uit elkaar waren doordat omar en cedric een weg in wouden slaan wat hij niet wou. |
geweldig (y)
at the drive in en sparta zijn ook tof |
Citaat:
en het bewiijs dat ze niet goed snik zijn was voor mij het interview in de aardschok. wat een gezwets was dat zeg |
op dit moment mijn favo band.
|
atdi > mars volta > 80% van alle andere bands
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontdekking van het jaar haha
vette band ja, deloused heeft mijn voorkeur boven frances. wil ze absoluut eens live zien, jammergenoeg gemist op pukkelpop twee jaar geleden. atdi heb ik eigenlijk niks mee |
geef mij maar at the drive in
|
Citaat:
overigens vind ik TMV wel vet, atdi kon me nooit echt boeien |
Citaat:
|
Citaat:
verder is het wel een leuk bandje ja. ook al is hun andere cd natuurlijk leuker |
Citaat:
|
vind die nieuwe plaat ook wat leuker denk ik, maar dat komt vooral omdat ik die oude teveel geluisterd heb.
Heb ze nu 3x live gezien: pukkelpop, melkweg, paradiso en helaas voor rxqueen maar pukkelpop was inderdaad niet veel aan maar die andere 2 optredens en vooral de laatste waren erg goed. Veel meer echte liedjes zoals op de cds en mindere superlange solo's. |
Pee O dubbel O Pee
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |