![]() |
Dark water trailer
De 'internet only' trailer voor de Amerikaanse remake van Honogurai mizu no soko kara staat online en ziet er vreselijk uit. Vooral het inbrengen van het liedje 'Itsy bitsy spider' is walgelijk en cliché, en voor de rest lijkt het er ook niet op dat er een kans op spanning bestaat. Maar voor de geïnteresseerden:
sneltijd echte speler |
Ik had hem al gezien. Het ziet eruit als mosterd na de maaltijd.
Edit: ik veracht het idee van special effects en jump scares in een old fashioned spookverhaal als deze. Hideo Nakata mag zijn ogen neerslaan. |
Citaat:
|
ik heb de japanse gezien, die was stiekem best eng :o
ik ga deze wel kijken denk ik, al is het alleen maar om te vergelijken. Hij ziet er iig niet erg eng uit oid. |
Bah. Overbodige remake. En wat is dat met die gare special effects. :nono: Echt gemaakt voor de Amerikaanse markt ja. Ik hou ht wel bij de originele.
|
Origineel was wel goed. Deze hoef ik echt niet te zien.
|
waarom nou weer een remake :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op een remake van dark water zit ik niet te wachten, alhoewel ik Jennifer Conolly wel erg goed vind, en hem toch wel zal gaan zien. |
Godver.
Maar die trailer is toch al een tijdje uit? |
Citaat:
|
Trailer ziet er gaar uit met duizenden goedkope fade-in's en -out's, spooky geluiden en effecten.
Aan de cast kan het niet liggen, want John C. Reilly en Jennifer Connelly hebben hun kunnen al bewezen in eerdere films, maar voor de rest lijkt de film me bagger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet dat veel mensen de originele goed en eng vonden... Ik vond em saai en totaal niet eng ofzo.
|
Wat heeft iedereen toch met Jennifer Connely? :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, om te beginnen kan ze goed acteren. Bijvoorbeeld in Requiem for a Dream, Once Upon A Time In America, A Beautiful Mind en House of Sand and Fog. Tel daarbij uit nostalgische redenen Labyrinth bij op plus het feit dat het best een lekker wijf is, en je hebt je antwoord :p |
Citaat:
|
Citaat:
Orgineel was wel leuk. |
Citaat:
|
ik was nou niet echt onder de indruk van het origineel.
|
Het origineel is erg goed, beklemmend opbouwend tot een climax (y)
Ik denk dat ik deze Amerikaanse versie wel gewoon ga kijken, al is het maar puur ter vergelijking. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |