![]() |
Favoriete bioscoop
Aangezien niet iedere goede bioscoop van Pathé is en niet iedere stad een Pathé heeft.
Een topic als deze is vast al vaker geweest, maargoed.. :) Mijn favoriet is en blijft de Cinecitta in Tilburg. Met: * 3 hele mooie zalen, vooral de grote/klassieke zaal. * veel beenruimte en sowieso comfortabele stoelen. * geen reclame. * geen pauze. * een gezellige foyer. * een heel goed filmaanbod Cinecitta. * iedere maandag alle films voor €3,- (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) En die van jullie? :) |
catherijne in Utrecht
nja dat is iig de bios waar ik meestal heenga:). Gewoon lekkere stoelen, meestal vrij rustige films. Kaartje is helaas wel altijd 7 euro(N). Daarnaast vind ik de rembrand in Utrecht ook erg goed. |
Figi bioscoop in Zeist.. mooie foyers en zalen, veel en schone toiletten.. wel veel trappen om boven te komen.. maar dan heb je ook wel wat! :D
|
Cineworld in Beverwijk. Mooie moderne bios met fijne kortingskaartjes :)
|
City Movies in Utrecht dan maar. Het is het enige Art House theater bij mij in de buurt :(
Verder vind ik Pathe Arena ook erg kicken, kwa looks, seats en ruimte. Cinecitta in Tilburg klinkt trouwens als een dream come true :eek: |
Cinemec Ede. Mooi beeld en geluid... verder hebben ze geen popcorn wat erg jammer is.
Hofplein theater in Veenendaal.. ze hebben er van die bankjes waar je met z'n 2e of 3e kunt zitten en je mag er roken. Ook kun je onder de film met een telefoon drinken en eten bestellen en die komen ze dan brengen & geen pauze's ! (y) oja, en de popcorn is daar heerlijk! |
Citaat:
Is het ook :p |
eurocinema in arnhem!!! oftewel de blikken bioscoop
vanwege kauwgom op de stoelen, vieze wc's en slechte service, daarom kan je daar ook bijna alles flikken! |
Dit topic heb ik al eens geopend , wel eens van de zoekfunctie gehoord? :nono:
|
Citaat:
|
De Royal in Heerlen met de sfeer en luxe van de Jaren '30, maar met het beeld en geluid van nu. (y) (y) (y) (y) (y)
De Royal dateert uit 1938 en is daarmee een van de oudste nog bestaande bioscoopzalen van Nederland. Met zijn 800 zitplaatsen is Royal zelfs de op een na grootste bioscoopzaal van Nederland. Hoewel de audiovisuele technieken geheel up to date zijn is deze monumentale zaal geheel in de oude stijl gebleven en proeft u de vooroorlogse sfeer in het rode pluche. Neem plaats in de ruime zaal, het overweldigende balkon of de luxe lòge en beleef de film op het reusachtige witte doek! |
Utopolis Almere. Digitale projectie, stadium seating, THX geluid.
Pathe Tuschinski is ook geweldig. |
Cinestar Enschede.
Ruime, comfortabele zitplaatsen, en goede kwaliteit van beeld en geluid. |
Metropolis in antwerpen
heerlijke stoelen, enorme schermen, in 'korte' films geen pauze's (films van 2 uur e.d.), in lange films wel. Lekkere popcorn, ziet er mooi uit, en niet duurder dan andere bioscopen. |
Citaat:
Ik houd alleen niet zo van oude topics uppen. |
Tuschinski, zaal 1. Zóó machtig om in die zaal een film te zien :eek:
|
Skopein in Winterswijk, mag je roken, kun je bellen als je wat wilt bestellen! (y)
Cinecity in Doetinchem, groot, nieuw, mooi, schoon, maar wel duur... |
Metropolis - Antwerpen, zonder twijfel :cool:
|
ehm, Centrum in Nijmegen, wegens de grote zaal en naar ik meen een boel beenruimte.
amar eigenlijk is Lux in Nijmegen nog cooler :) wel kut dat je er voor zover ik weet geen popcorn kunt krijgen en je drinken alleen in glazen mee kunt nemen. wel kosten de matineevoorstellingen maar 5euro :) |
Pathé in Scheveningen.
Omdat ik nog nooit in een andere geweest ben :o |
cine city in vlissingen... is de enige waar ik kom eigenlijk dus ken verder geen "echte" bioscoop :rolleyes:
|
Citaat:
|
in zevenaar ( +- 10 km van arnhem) is ook een bioscoop waar je mag roken, en op een soort interface moet drukken waar je iets kan bestellen, 5 min later komt er een ober langs de stoelen met een bestelling en dan betaal je :P
|
Plaza Futura
Vage films kijken in Eindhoven. Heerst namelijk een heerlijk ontspannen sfeer... :) |
Tushinski te Amsterdam, om de antieke sfeer die er hangt.
Hoewel ik moet zeggen dat Lantaren/Venster, in Rotterdam, me stiekem 't meest bevalt. Ultiem toffe films, weinig mensen, kleine zalen. Jammer alleen dat ik nogal 'n end van Rotterdam woon. (n) |
Citaat:
Daarom ga ik vaker naar Cinestar Enschede, daar hebben ze 10 zalen dus er draait altijd wel wat. |
Citaat:
Dus dan maar de Pathé in Endehoven. |
Utopolis in Almere. Superieure beeldkwaliteit wegens digitale projectie op 21 m scherm, THX-geluid en lekkere stoelen. (y)
Als ze nu alleen nog een beter filmaanbod zouden hebben, en niet alleen blockbusters, flauwe komedies of kinderfilms, zou ik er veel vaker komen. |
Citaat:
|
Pathé Groningen
Camera Groningen De Bios Drachten |
Filmhuis de keijzer in deventer,
lekkere stoelen, veel been ruimte, lekkere thee. :) Veel cultfilms en low-budgetfilms ook <3 |
Euroscoop in Lanaken (Belgie). Vet relaxede stoelen en veel zalen. En ook nog goedkopere prijzen vergeleken met bioscopen in Maastricht en Heerlen. (y)
|
Heerhugowaard. Groot en simpel (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |