![]() |
Help, ouderlijk gezag
Help me.
Ik was met een vriendin een spelletje via de webcam aan het spelen. Ik zat met mijn gulp open, en shirt uit. Toen mijn vader binnenkwam. En toen KUT ( in mijn hoofd dan ). ik zei dat ik ff andere kleren aandeed. Maar ik weet niet of hij het scherm van de webcam (wat ik snel wegklikte) gezien heeft. Ook weet ik niet of hij het door heeft. Hij deed heel normaal. hoe weet ik of hij het weet. (zonder het te vragen) Wat moet ik doen. |
Je deur voortaan op slot doen, of anders met je ouders afspreken dat ze eerst moeten kloppen.
|
niet over hebben, als hij denkt dat het zo is en je hem geen aanlijding geeft om te denken dat 't wel zo is, dan is er geen probleem. En denkt hij dat 't wel zo is en jij doet gewoon als het niet zo is laat hij 't ook wel hangen. :rolleyes:
|
hij weet het vast wel
maar heeft misschien ook niet de behoefte er over te praten gewoon laten gaan |
niet meer over hebben...gewoon doen of er niks is gebeurd en de volgende keer de deur op slot doen... :o :rolleyes:
|
Ik zou gewoon normaal doen, alsof er niks aan de hand is, dan is er niks aan de hand denk ik.
|
Gewoon normaal doen, alsof er niets aan de hand is. :)
|
what's tha deal...? Ik bedoel, ok, je pa had vast de middelen nog niet om dit soort dingen te doen maar je vader is vast geen heilig engeltje geweest en braaf. Forget it en gewoon door gaan met je 'spelletjes'.
|
Wat heeft dit uberhaupt te maken met ouderlijk gezag? Hij heeft je niks verboden of iets dergelijks!
Je bedoelt dat je vader het heeft gezien :cool: Nou, als je vader niet anders reageert is er toch niks om je zorgen over te maken en hij vindt het vast niet verschrikkelijk dat je zonder shirt achter de PC zit! |
Citaat:
|
Ik doe gewoon of er niets is gebeurt.
Maar mijn ouders (ook mijn moeder) geven me op de een of andere manier nu veel minder aandacht. Als ze naam me kijken hebben ze ook zo'n gezicht van "Wij weten het". Dit heeft trouwens niets te maken met ouderlijk gezag. maar kwam ff niet op een betere titel. |
Citaat:
Bier (n) |
Citaat:
( :D ) |
Citaat:
|
ej, je moet het zo zien: zij hebben ook seks (gehad), want anders was jij er niet geweest ;)
|
maakt het uit? Als hij het wist en er problemen mee had had hij er wel wat van gezegd lijkt mij...
|
Betrapt worden op ziets, of op masturberen, dat komt in mijn nachtmerries voor :D
|
Ah joh, misschien moet je je daar niet zo druk om maken :) Misschien heeft je vader wel iets gezien, maar ja wat dan nog? Ik zou het gewoon laten voor wat het is en er de volgende keer aan denken dat je vader binnen kan lopen :)
|
Denk je dat je vader dat soort dingen nog nooit gedaan heeft ofso? ook hij is maar gewoon een mens..
Ik zou gewoon niks doen, dan wordt het vanzelf vergeten.. Hij wist waarschijnlijk ook wel dat je dat soort dingen deed voor ie het zag dus dat maakt verder weinig uit.. Volgende keer deur op slot/baricaderen ;) |
Je vader is ook klein geweest... :p gewoon doen alsof er niks gebeurt is... :)
|
ach
je vader rukt zich ook potverdikkie boeie niet over nadenken zoveel mensen zijn weleens betrapt |
Daar moet je inderdaad niet te veel over nadenken. :eek:
|
nee, das zonde
krijg je nog een slappe van ook ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |