![]() |
Ok wat vind jij van de nieuwe frontpage?
Voor het geval je daar nooit komt: www.scholieren.com :p
Het is vast erg netjes enzo, maar ik moet zeggen dat ik niet hoop dat het forum er ook zo uit komt te zien. :o |
Nee, doe maar niet.
|
Forum staat in het paars
:) |
Hmmm.. wennen :|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vond de vorige ouderwetser, maar wel mooier.
Ik denk dat ik gewoon ff moet wennen aan zoveel nieuwerwetse kleurtjes :( |
Ik kom daar dus zo ongeveer nooit :)
|
Ik schrok me rot.. ik dacht alweer dat ik in een andere dimensie zat waar ons forum helemaal niet bestond. De tranen stonden me nader dan het lachen...
maar best mooi:p |
Apart :eek:
Het is wel wennen, het ziet er minder overzichtelijk uit, misschien komt dat door de vele tekst/kleuren, die eerst alleen oranje/zwart was. Het kan dr mee door :) :cool: (y) |
Wel okay, alleen kom ik er nooit. :p
|
Ziet er zeer goed uit (y)
|
het is volwassener geworden.
Gelukkig ziet het forum er nog hetzefde uit (y) |
Strak.
Onwennig. |
Citaat:
|
Ik vind het ruk, oerlelijk en infantiel.
|
Citaat:
Citaat:
|
ik vin het wel ok, maar het is vaag dat het forum wel gewoon in de oude stijl is gebleven.
|
Citaat:
|
Och, ja. Dat is wel even wennen. :)
|
Ik ging naar www.forum.scholieren.com en toen kwam ik op de frontpage van scholieren.com :confused:
|
ik vind hem mooi wel ff wennen. Maar wel beter
|
Beter. Hij is wat modieuzer dan de vorige.
|
Citaat:
|
het is wel moderner enzo maar toch vind ik 't kut. Gelukkig is 't forum nog normaal.
|
Citaat:
|
UhLlll iK v1nD ut 3cHt taN2 L3lLi3 ! HuN M03teN Ut w33r t3ruG g@aN d03n ManGzZzz!
|
ik ben blij dat het forum gewoon hetzelfde is
|
als forum maar zo blijft (y)
|
Citaat:
|
Het ziet er wat frisser uit. Enzo.
|
tja... ik vind t wel erg 'hip' en zo, en t oogt allemaal zo commercieel. daarnaast zijn mijn ogen nou ingesteld op oranje/geel.
|
Citaat:
|
Ik schrok me dood, maar gelukkig is het forum niet veranderd.
|
Ik had het nog niet gezien, maar ik vind het heel erg lelijk, gelukkig kom ik er niet vaak. Ik hoop dat het forum zo blijft.
|
Citaat:
Ik ga hier in mee. |
Citaat:
Maar ik hou niet zoveel van veranderingen :o |
Het is even wennen, maar wel positief veranderd. (y)
|
De site is een beetje koteriger geworden. Nu weet ik wel dat dit eigenlijk een koterssite is, maar toch. :p
|
Phokking lelijk.
|
Lelijke layout, maar wel technisch beter, met een betere navigatie. Ook een beetje een stijlbreuk, gezien het gele karakter van scholieren.com.
En natuurlijk is het wennen. |
t ziet er niet uit
|
Ik schrok me rot!
En ik vind het niet mooi, maar misschien is dat alleen maar even wennen. |
Ik was zooooo vreselijk opgelucht toen ik op 'forumindex' klikte en ik m'n oude vertrouwde forumpje zag :D
|
Ik schrok er wel een beetje van op het eerste gezicht... Verder vind ik het jammer dat het lijstje met 10 laatste posts verdwenen is naar helemaal onder aan de pagina. Ook vond ik het geel/oranje wel leuk. Dus het forum mag wat mij betreft zo blijven!
|
wel mooi maar waar zijn de spiektips gebleven????
|
Citaat:
Maar ik kom er niet zo vaak. |
ik vind hem iets te strak en zakenlijk voor een scholieren site
|
ik vind het wel best.
|
Werd eens tijd hoor.
Niet dat ik er langer op zit dan het duurt om de frontpage te laden en op "forum" te klikken. En dat "voorpagina" jeukt. Noem het gewoon frontpage, want dát is het. |
strak :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |