![]() |
Grand Theft Auto - San Andreas - III
|
@ Chill: Gevonden :D
Welke scholen heb je eigenlijk allemaal? Ik heb nu de bike school, vlieg school en autoschool gedaan. Is er ook nog een schiet/vaar school? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna elke ammunation heeft wel een schietbaan. In de countryside in ieder geval.
|
stomme glitch.. ik kan niet meer basketballen en niet meer trainen in de gym. :(
is er eigenlijk een manier om het te fixen? en nee, ik heb niet bij madd dogg gesaved, maar blijkbaar krijg je die glitch toch. |
heerlijk
een hydra een hunter ene stuntplane ene rustler een jetpack en nog geld ook en een levvie me <3 verdant meadows |
Citaat:
|
Citaat:
|
@Rolly Tomatos, check je mail, eitje.
Hoe krijg je het toch voor elkaar om steeds vast te zitten? |
Net met mijn laatste geld de Garage gekocht. Moet nu 80k verdienen voor de Airstrip voordat ik verder kan... Hopen dat ik snel geld verdien met die Streetraces.
|
Daarmee verdien je 10k :D
|
Ik heb nu die opdracht Vertical Bird gehaald, en aan het einde zeiden ze dat die Hydra altijd in die hangar staat als je die opdracht gehaald hebt.
Maar hij staat er nu helmaal niet, weet iemand hoe dat komt? |
de bekende spam glitch
FF wegvliege en terug komen dan spawnt ie wel, dat is in de grove street ook zo met de fiets en auto's en soms bij wang's auto enz enz alle hoods, wel weinig geld naja
Spoiler
|
Citaat:
Vliegmissies waren kut, behalve die met de chopper. Dat was lachen. |
ik heb voor circle airstrip steeds 31 sec, gene goud dus :(
kheb wele en hunter maar die had ik getjat bij een race |
Als je die auto's bij die hijskraan hebt gebracht zegt ie dat er een nieuwe auto voor de import is..wat bedoelt ie daarmee?
|
Whaaa :eek:
Ik zat op 64% en opeens zijn al mijn savegames weg :s Hoe kan dit? Weet iemand hoe ik ze terughaal? Een systeemherstel helpt niet! Kan ik het spel ook rebooten? Dat de savegames er weer staan zegmaar? HELP :eek: En waar staan die savegames normaal gesproken? In welke map dus...En hoe heet zo'n bestand? Heeft iemand misschien een savegame voor mij die op ong. 60-65% zit? |
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij misschien een savegame van ong. 60%? Of iemand anders... |
Nope, ik heb ook net leuk alle levels uitgespeeld en toen crashte die ook. Kon ik eindelijk lekker cruisen met mn homies...moet k weer opnieuw beginnen. :(
Heeft iemand trouwens al uitgevonden dat je die bos bloemen ook aan je chick kan geven? Op eenofandere manier moet je voor haar staan en soms staat er dan press tab to give present..dan kan je die dus geven en krijg je meer relatiepunten voor (y) (evenals haar zoenen, doe je ook met tab, en dan moet je goed voor haar staan) |
Citaat:
Ze weten je wel te naaien die lui van rockstar :eek: En op internet staan alleen maar van die ultra gecheate 100%games met 99999999999 dollar, ook niet echt leuk dus. |
ik wordt gek van die hood attacks steeds als ik in een andere stad ben moet ik terug, ik kan wel saven maar das ook zo stom
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nog nooit een attack gehad terwijl ik in een andere stad was? |
idd. En als je gewoon zorgt dat je niet allemaal losse gebiedjes hebt is de kans kleiner dat je wordt aangevallen..
|
Ik heb sowieso niet vaak hood attacks :)
|
gewoon alle hoods overnemen...heb je nergens meer last van...
|
Ik heb sinds vanmorgen een vreemd probleem bij GTA. Ik wil de game opstarten, m'n pc leest even de DVD en dan gebeurt er gewoon niets. Helemaal niets. Ik heb het spel al opnieuw geïnstalleerd, maar er veranderde niets.
Heeft iemand al vergelijkbare ervaring gehad? |
gta_sa.set in C:/Documents and Settings/<user>/Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files verwijderen schijnt te helpen. Moet je wel je controls opnieuw configureren.
|
prob opgelost, idd alle hoods FFgepakt
8000+ kogels voor m40 dingus gekregen :) |
Heeft iemand voor mij een 100% save game?Zonder cheats dus?
|
Citaat:
Heb jij voor mij een savegame van ong. 60%? |
Ik zal eens kijken voor je.
|
oke (y)
|
Check je mail.
|
|
klaar:o Al een paar maanden, hihi. Khad hem op ps2 maar heb nu echt alles:d
|
Citaat:
Op deze site staan een aantal cheats maar ook een aantal Savegame's. Ook een patch om de problemen met de savegame op te lossen. Succes, |
Citaat:
ff wat anders: Ik heb alle hoods overgenomen, krijg je daar ook iets voor? En hoe neem je je aanhang (gerecrute gangsters) mee in een auto? |
Citaat:
Je gang kun je gewoon mee in de auto nemen door eerst op 'g' te drukken, en daarna gewoon in te stappen. |
Ik zit nu vast :(
Bij die lamme misie met die auto race in dat hilly billy gedeelte ( met die zwarte smalle auto ) hij rijdt voor geen meter en vaak halverwege ontploft die doordat ik tegen zoveel dingen aan knal ( is er geen manier om deze over te slaan .. ) maarja vet spel verder Gebruiken jullie ook het paarden wedden om flink veel cash te verdienen ( ik heb nu eerlijk 330000 verdient met wedden :cool: ) |
Je save game naar mij sturen, speel ik je hem uit.
:o |
Citaat:
|
Wi Zu Mi of Farewell My Love denk ik :D dat zijn de enige races die je MOET doen in die regio...
|
Waar kan ik gokken op paarden???
|
die shop had je eerst met Catalina moeten overvallen. Ergens in zo'n conservatief boeren kutgehucht..
Weet iemand wat je moet doen als je het spel helemaal niet meer kan openen? ik heb em origineel en via startmenu -> programma's, autolaunch, desktop en de map zelf wilt ie em helemaal niet meer openen :s Dan dubbelklik ik op t icoontje en dan laat ie heel ff en dan houdt ie op.. |
Citaat:
|
Oke ik zal het gaan zoeken.
Maar het heeft zeker geen zin als je nog maar 2 hoefijzers hebt... |
Citaat:
Eerst saven en dan al je geld op het paard met de slechte kans 1/12 wedden en met een paar keer proberen ben je een paar miljoen rijker. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |