![]() |
The Elephant Man op tv (y)
"The Elephant Man
Integer drama over de gruwelijk misvormde John Merrick, die in het Engeland van de 19e eeuw op kermissen werd tentoongesteld als 'de lelijkste mens op aarde'." 02/07, 23:40, Nederland 1. Damn, verdomde gaaf. Wie gaat er kijken? |
Citaat:
Wist je dat het ''misvormd'' gezicht zoals je in de film ziet, er in het echt ook zo uitgezien heeft, want toen deze patient gestorven was hebben artsen zijn schedel en gezicht opgemeten en gedetailleerd gedocumenteerd, daarom weten we nu precies hoe hij destijds eruit gezien heeft. :o |
Die wil ik zeker zien. :cool:
|
Ik ga niet kijken want ik heb 'm al gezien, het is wel een aanrader (y)
|
ik ga hem opnemen, ik ben fan van david lynch en heb veel over deze film gehoord..
[edit] videoband ingesteld :cool: |
Citaat:
Ik ga m niet zien, want ik heb m al gezien. Wel een aardige film. Soms iets te sentimenteel, maar wel een mooi drama. |
Prachtige film
"I am not an animal. I am a human being." :( |
oh goed dat je het zegt (Y)(Y)
|
Ik ga wel even kijken. Ik moest er ooit een boek(je) van lezen voor engels. het sprak me wel aan, ik ben benieuwd naar de film.
|
Fucking enge film man, ga ik echt niet kijken. Wat een freak.
|
Ha, goedzo allemaal (y)
|
Citaat:
|
Oh fuck, dat was gisteren.
|
Indeed, heb hem gekeken. Leuke film :)
|
einde is prachtig
|
Eens even kijken of hij op uitzendinggemist.nl staat.
|
Ik heb de hele film gezien, behalve het einde want toen zapte ik over naar BBC 1 (Live 8)
Kan iemand mij vertellen hoe de film eindigt? (desnoods in spoiler) |
Citaat:
|
En @ Juice en RabitRabbit: :nono:, ik vond John juist schattig :(
|
Citaat:
of heb ik nu de halve film niet gezien? :bloos: |
Had hem al eens gezien, erg mooie film.. maar toch vond ik hem ook wel een beetje eng of griezelig op een bepaalde manier
|
Fuck, gemist. Naja, lang leve internet. :o
|
oooooooooooooo bah!!!!!!
gemist :( |
Citaat:
Spoiler
Of haal ik het allemaal door elkaar? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |