![]() |
Bad Religion - 22 augustus - Melkweg
Zoals ik al zei komen ze dus in de Melkweg, gisteren is het officieel gemaakt. ;)
Kaartjes kosten 17 euro. Of was hier al een apart topic voor? Anyway, ik ben present, zie ze lekker 3x die week. :cool: |
Ze kwamen toch ook op Lowlands?
Anyways, hier moet ik mijn vriend maar eens heensturen (y) |
toffe band maar als ze ook al op ll staan ga ik geen moeite doen hier ook bij te zijn
|
Citaat:
|
grr dan zit ik niet in nederland =(
|
Maandag maar een kaartje scoren.
Gaaf. |
de maandag na lowlands hmmm
|
maandag kank m ophalen @ postkantoor :cool: (y)
|
ik zie ze wel op LL en heb ze al gezien vorig jaar in Tilburg
|
Waarom de hele tijd in de melkweg. Hoe debiel was membership ookalweer?
|
Citaat:
|
Wellicht op Lowlands + al twee keer gezien = geen Melkweg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kenk0r, ik weet niet of ik dan al terug ben van vakantie. 26e ook al Mental...brrr keuzes keuzes keuzes....
|
Citaat:
Maargoed, ik heb mijn kaartje. ;) |
Citaat:
|
Dit jaar is die resistance tour in de 013, toch?
|
Citaat:
|
Fuck, dat wordt niks. Introductieweek begint, nieuwe verse eerstejaars :cool:
|
Citaat:
|
|
Scheisse. Emanuel wil ik wel graag zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik ze jaren terug op Groezrock zag ben ik zo ontzettend gruwelijk op ze afgeknapt dat ik ze nooit nooit nooit meer wil en hoef te zien.
Die hufters hebben de dranghekken geintroduceert op groezrock!!! (anders weigerden ze op te treden, de faggets) |
Citaat:
|
pruttelpot!
hoe hard was die show op groez dat jaar! je weet duidelijk niet watsup! |
Citaat:
gast... hoe een ontzettende stokstijve verveelde apen zijn dat?! Bewegen echt net zoveel als de silverback in artis (minus zn uitbarstingen dan)... Ik vond ze echt ontzettend kut toen, saai vooral. heel erg saai. @iemow-kor: 2001? volgens mij? In iedergeval de geniale show van kill your idols was ervoor en t was nog in 1 tent toen geloofik. ps, dat was de eerste keer dat ik rise against zag en die waren zo ontzettend geweldig toen ... |
Citaat:
hoe een ontzettend oude mannen zijn het onderhand al? die gasten zijn levende legendes!!! geen verkeerd woord over, weinig bands die op zo'n leeftijd nog zulke liveshows neerzetten! |
Citaat:
Maar ik heb gewoon helemaal niks met de muziek (op een paar nummers na) en shws van hun hoeft voor mij echt niet meer. live vind ik ze 3 keer niks. liever een cd dan een show zegmaar. (bad religion = the offspring :evil: ) |
Misschien zijn ze niet zo flitsend op het podium, hun muziek is super en Hetson kan nog prima springen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de vroegere albums waren wel beter ja, Against The Grain is niet voor niks mijn favoriet. :) |
hooftpijn is t voorprogramma...
dacht dat bad religion toch wel iets beters kon regelen :s |
Citaat:
|
Hmm, dan hadden ze aan Randy vorig jaar toch een betere band...
|
Citaat:
Ik vind je een freak :p |
Citaat:
|
Neh heb ze vorig jaar in de 013 gezien en dat was stom, bovendien Lowlands.
|
Ik zou van mij aannemen dat BR te gaaf is.
Bedankt voor u tijd |
Against the grain en the process of believe!
Vette zooi indeed. |
Citaat:
|
Citaat:
uit woerdens verlaat, tiger army? JAA!! :D |
Judith? haha HOOOII
|
Citaat:
|
zijn er nog kaarten?
|
Citaat: