![]() |
[censuurlijst] welke woorden mogen niet?
Citaat:
ik weet alleen dat je drugsdealer. niet mag neerkalken, maar waarom is mij niet duidelijk. drugsdealer vind ik niet een scheldwoord. wordt er nog gebruik gemaakt van deze lijst? welke woorden mogen nog meer niet? |
Bestaat deze lijst nog?
|
|
D rugsdealer heeft te maken met die spam van dat online spel waar je zoveel mogelijk drugs meot verkopen denk ik/
|
Drugsdealer? Ik kan het gewoon schrijven hoor. :)
En volgens mij kan je hier zo'n beetje alles schrijven en is die lijst dus niet meer in gebruik. |
Citaat:
:o Puntje erachter fokken. :) |
|
leerlingen.com moet er ook op. (y)
|
www.*********om
Hey wat vet! |
|
is er ergens een lijst met welke woorden erop staan, dan?
|
Citaat:
|
In die lijst staan voornamelijk namen van sites die op het forum gespamd werden. Weinig kans dus dat de lijst openbaar wordt gemaakt, het is niet de bedoeling dat mensen het gaan proberen te omzeilen.
|
what about www.klikhierniet.tk?
|
Scheldwoorden komen hier niet op, dan kun je bezig blijven. Zo af en toe verschijnt er een site op waar niet naar gerefereerd mag worden (daar zijn er al wat van genoemd) of een code die niet gebruikt mag worden ofzo.
Waarom zou je die lijst willen zien? Als je iets post wat op die lijst staat kom je er vanzelf achter (is mij in mijn begindagen op het forum ook weleens gebeurd, ben je meteen weer wat wijzer). |
Citaat:
Zo'n lijst posten is lastig, 't ziet er allemaal bijna hetzelfde uit: ****** *************** *** enz. :p (Ik snap dat die lijst ook ergens anders kan staan, maar dat doet ie niet. :p) |
Citaat:
|
d.a.n. s.c.h.r.i.j.f. j.e. .h.e.t. t.o.c.h. z.o.? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of we doen even moeilijk over niks :o
|
Kom je ws vanzelf achter als je zoiets tikt.
Er hebben vroeger ook bepaalde namen van leden ingestaan, kan ik me zo herinneren, maar het zijn nu geloof ik vooral sites die verwijzen naar bapaalde dingen die ze hier leiver niet hebben, maar dat is eerder ook al gezegd. Zietes e.d. kan ook in normale discussies over gepraat worden en dan staan sterretjes niet echt goed, vermoeilijken dan een goede discussie. en helaas is op onzin vaak commotie wanneer weer iemand ene gecensureerd woord vind, dus beter kan je de lijst zo schoon mogelijk houden en op gedrag was neit gepast is met bepaalde termen wat strenger optreden. |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak een screenshot van die lijst.
|
wh aja Iemand moet me toch even uitleggen waarom dat erop staat? |
Citaat:
Citaat:
@Sperziekoe: Misschien is het wel een onderdeel van een site naam ofzo...? |
Citaat:
|
|
Kankerleier
Hmmz volgens mij missen er nog wel een aantal woorden op die lijst... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat we hier wel zijn uitgepraat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |