Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   dom vraagje ms (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=121897)

Arenda 09-06-2002 04:34

dom vraagje ms

UHm kay... tspookt al een tijdje rond in mijn hoofd...
Ik heb een tijdje geleden alweer mijn vriend voor het eerst getrokken, volgens mij kwam hij toen wel klaar maar kweetniet... er kwam niet echt veel uit ( god, wat klinkt dat dom... :( ) Euhmz... kep het nog niet weer gedaan, maar er kwam bij hem toen maar een heel klein beetje uit... het zal wel aan mij liggen maar hij komt zowiezo veel langzamer klaar dan ik ( Ongelovelijk maar waar....) En ik had dus niet echt het gevoel dat er echt wat uitkwam... okay mijn vraag dus, hoe kan ik dat zown beetje merken als hij echt klaarkomt... of issut zow beetje normaal dat sommige jongens gewoon maar een klein beetje 'ejaculeren' ? :confused:

Ik hoop dat ik niet te verwarrend klink, en ik vroeg me dus ook af of ik het wel goed deed toen.. volgende keer vraag ik instructies :D

love is life 09-06-2002 07:40

ik zou het ni weten want ik ben er zelf niet zo ervaren in maar ik denk dat dat van gast tot gast afhangt ...
succes ermee in ieder geval

Darkest Angel 09-06-2002 08:42

Je moet gewoon op z'n reacties letten, daaraan kan je óók zien dat hij klaarkomt, en dat er maar een beetje uit komt klopt volgens mij wel hoor!!!

Whuzz 09-06-2002 09:12

Ik denk dat wat jij hebt gezien voorvocht was en niet een orgasme met sperma. Om het zeker te weten zul je het hem moeten vragen :)

Ik kom zelf ook niet zo snel klaar, zeker niet bij aftrekken en pijpen. M'n vriendin moet een behoorlijk uithoudingsvermogen hebben om me op die manier klaar te laten komen. M'n ex lukte het niet, die kreeg gewoon kramp in haar arm voor het zover was ;)
Beste manier om er achter te komen hoe je het het beste kunt doen is er met hem over praten...

Sister Bliz 09-06-2002 09:26

Citaat:

sweetsterretje schreef:
UHm kay... tspookt al een tijdje rond in mijn hoofd...
Ik heb een tijdje geleden alweer mijn vriend voor het eerst getrokken, volgens mij kwam hij toen wel klaar maar kweetniet... er kwam niet echt veel uit ( god, wat klinkt dat dom... :( ) Euhmz... kep het nog niet weer gedaan, maar er kwam bij hem toen maar een heel klein beetje uit... het zal wel aan mij liggen maar hij komt zowiezo veel langzamer klaar dan ik ( Ongelovelijk maar waar....) En ik had dus niet echt het gevoel dat er echt wat uitkwam... okay mijn vraag dus, hoe kan ik dat zown beetje merken als hij echt klaarkomt... of issut zow beetje normaal dat sommige jongens gewoon maar een klein beetje 'ejaculeren' ? :confused:

Ik hoop dat ik niet te verwarrend klink, en ik vroeg me dus ook af of ik het wel goed deed toen.. volgende keer vraag ik instructies :D

Ik had een vriendje, en die kwam helemaal niet klaar als ik hem aftrok. Dat was pas erg :( En dat kwam niet omdat ik er niks van kon, dat bleek later wel, toen ik andere vriendjes kreeg die wel klaarkwamen.

Ik werd toen best wel bang voor aftrekken, maar ik heb wel geleerd dat je echt moet blijven oefenen :D

Ik bedoel, het ligt echt aan de jongen zelf. En over dat sperma zou ik me helemaal niet druk maken; misschien had ie zich al eerder die dag afgetrokken.

Arenda 09-06-2002 20:20

Citaat:

Whuzz schreef:
Ik denk dat wat jij hebt gezien voorvocht was en niet een orgasme met sperma. Om het zeker te weten zul je het hem moeten vragen :)

Ik kom zelf ook niet zo snel klaar, zeker niet bij aftrekken en pijpen. M'n vriendin moet een behoorlijk uithoudingsvermogen hebben om me op die manier klaar te laten komen. M'n ex lukte het niet, die kreeg gewoon kramp in haar arm voor het zover was ;)
Beste manier om er achter te komen hoe je het het beste kunt doen is er met hem over praten...

Ja.. zo´n uithoudingsvermogen heb ik ook niet, voorvocht had ik nog niet aangedacht.. dom van me. tx voor je reply.. :p
volgende keer vraag ik instructies :D

QT 10-06-2002 18:32

t zal idd voorvocht geweest zijn en dat is over het algemeen helder/transperant en sperma is dat niet. Als hij klaar komt, komt er witvocht uit

Bovendien geeft dat voorvocht hem geen lekker gevoel waarschijnlijk. Dus je kunt het wel aan hem merken, denk ik.

nouja je zou er ook met hemzelf over kunnen praten. Vraag m of t de vorige keer goed was?

succes!

M@TRIX 13-06-2002 09:46

das bij iedereen verschillen maar volgens mij kan het wel dattie weinig spul heb zegmar...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.