![]() |
Live 8
wie kijkt en wat vind je er van ?
bbc staat op hier en travis was best ok daarnet, even laten staan voor pink floyd straks. en ik ben ook benieuwd naar björk maar weet niet of dat al uitgezonden is, achja verder heb ik eigenlijk een hekel aan dit soort evenementen. |
green day was wel oke.
|
bjork was heel even aan het begin en <333
ik heb hier geen hekel en vind het een goed initiatief bovendien hebben ze wel fijne bands |
Met een beetje artiesten op een podium zetten verdwijnt de armoede niet..
|
niet direct nee :rolleyes:
en de hele dag forummen helpt de wereld ook niet. hopelijk zijn er andere mensen die WEL herinnerd worden aan het feit dat dit mede onze verantwoordelijkheid is. daar is dit festival voor bedoeld. waren er in 1985 gigantische bedragen naar ontwikkelingshulp gegaan zonder "een paar artiesten op een podium"? nee dus dit (en andere acties) zal een serieuse druk zetten op de G8 in verband met Live 8 hebben al politici en leiders gezegd dat er dingen zullen veranderen. het idee van "the world is watching" is bedoeld om diegenen aan hun beloftes te houden. ik vind het een goed initiatief. |
ik hoop niet dat jullie te beroerd zijn om de petitie getekend te hebben. en zeuren over "het concert was wel of niet goed" is niet at issue vandaag :rolleyes:
|
Ik vin het concert ook een heel goed initiatief. Van kinds af aan wordt ons al ingeprent verantwoordelijkheid te nemen en om te kijken naar anderen, mede door het geloof, anders wel op school of door je ouders. Als we nu dat ook eens gaan doen voor een heel continent die het slecht heeft, mede door ons (lees: de regering=volksvertegenwoordiging), dan vind ik ook dat we hier onze verantwoordelijkheid moeten nemen om het boetekleed aan te trekken en nu ook actie gaan ondernemen. Niet alles komt door "ons" natuurlijk, maar wel een bealngrijk en groot deel ervan indirect of direct.
PS in het NRC handelsblad staat een stuk die dieper op Live8 in gaat |
Allemaal goed bedoelde initiatieven, al zouden ze iedere dag een live 8 houden, dan blijft die armoede en ellende bestaan in de derde wereld landen.
Helaas we kunnen niet de hele wereld van rijkdom voorzien. :o |
En Madonna was bagger (n)
Maarja, zo'n verrassing was dat niet |
Greenday daarentegen <3
|
Citaat:
OT: annie lennox <3 |
Ik vond Madonna wel leuk eigenlijk en green day ook en eigenlijk vind ik de bijna alles wel tof dat op treedt, ik voel de eenheid :P
Petitie tekenen is goed! www.live8live.com |
Sweet dreams! Good vibrations!
Nu is er hiphop op, ik hoorde mn pap net zeggen: "daar vind ik nou niet zo veel aan, die praatmuziek..." ai ai ai. |
schitterend, alles. hopen dat het werkt. En uiteraard heb ik al getekend.
|
shakiraaaaa! ;)
|
Madonna was tot nu de beste van allemaal.
|
Coldplay met Richard Ashcroft :cool:
<3 |
Citaat:
|
Citaat:
dat was idd zwaar gaaf. :) |
Citaat:
ik vind t best een goed initiatief, het is erg groot opgezet, goed getimed met de bijeenkomst van de G8, het heeft een duidelijk doel (niet gewoon 'tegen de armoede' of een hoop geld bijeenzamelen, maar concreet zorgen voor eerlijkere wereldhandel) en het trekt erg veel aandacht, zodat het misschien zelfs wat effect kan hebben. alleen volgende keer liever niet met van die bijna dooie artiesten die vals zingen ... en dan ook met een live 8 in nijmegen :cool: |
hoe laat komt pink floyd?
net even opgezet en toen zag ik een blonde brad pitt een over- sentimentele kutspeech houden en iets later destiny's child wat na wat nare blikken van beyonce ook niet meer echt boeiend was. |
Madonna was fijn:)
naast The Killers ook de enige die ik heb gezien... |
haha wat was snow patrol slecht zeg
|
straks nog the who en pink floyd kijken, maar geen idee hoe laat
the killers waren wel ok sir paul en u2 SUPERVET naar het schijnt stond sgt. peppers 5 minuten na het optreden al op itunes |
Ik heb er niets van gezien.
En ja als het toch niets helpt, dan maar helemaal niet aan beginnen? :o Nee daar schiet de wereld veel mee op ja. Hmja Sting is toch eigenlijk best cool. |
Citaat:
|
En die sukkels zijn zo trots op zichzelf. 'Kijk, we staan hier op gitaren te rammen en slechte tophitjes te zingen, en dat allemaal om Afrika te helpen!'
Man, als dit de armoede niet uitbant, weet ik het ook niet meer! |
Pink Floyd weer samen <3
|
ik heb 'n klein stukje gekeken en me geïrriteerd aan green day met die zoute queen cover. stereophonics waren wel oke opzich... en daarna vond ik 't wel weer best.
|
Citaat:
Ik heb Robbie ook nog half gezien, dat was wel leuk (y) |
komt die mysterie guest nog? :s of was dat George Michael van zonet...
geen mysterie guest dus....valt me n beetje tegen |
Citaat:
|
Sodemieters, Pink Floyd was wel heel erg goed na 24 jaar :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pink floyd perfect. The who ook erg sterk en op duitsland had ik nog die Toten Hosen gezien (y) *edit: Oja Brian Wilson, btje zielige oude man, maar wel leuk!*
Madonna schreeuwde teveel en greenday vond ik maar zozo. |
Ik vond Robbie Williams geweldig, maarja ik heb dan ook een zwak voor die kerel... :)
|
ik heb alleen madonna en pink floyd gezien en nog wat yo niggah crap. PF was wel mooi, ouwe knarren. <3
Bjork gemist. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan het begin van de middag vond ik het nog en beetje tam, maar het werd later een stuk interessanter. Sting, The Who, Pink Floyd <3
Zal ook wel geholpen hebben dat ik overschakelde op de BBC. Wat een stel non-valeurs hadden ze verzameld op Ned3, niet te geloven. Citaat:
Vreemd dat de Kaiser Chiefs in Philadelphia stonden, het publiek leek het ook niet echt te begrijpen. Ook zo'n beetje de enige fatsoenlijke band daar, zo te zien. Ik ga maar eens op een oor. |
ik vond het fantastisch, het einde met mccartney, the who, pink floyd en george michael was magistraal.
erg mooi, alleen jammer dat freddy mercury er niet bij kon zijn. :) |
Citaat:
|
Citaat:
verder vond ik the who na al die jaren overtuigender dan pink floyd, hoewel dat ook niet tegenviel. robbie williams wist me toch ook wel te laten glimlachen verder niks echts boeiends gezien. |
pink floyd subliem
|
Ik was echt stunned toen Richard Ashcroft het podium op kwam bij Coldplay. :cool: (y)
Coldplay zelf vond ik erg matig trouwens. |
iemand nog placebo gezien. Ze stonden wel op de lijst om uitgezonden te worden.
Hoogepunt voor mij was Helter Skelter van Paul Mccartney. |
ik heb niets gezien,
eerst moest ik werken, daarna natuurlijk de tour de france kijken, en toen naar een buurt feest in alkmaar waar ik kippenvel kreeg van een 8 jarig meisje wat de dijk op een sax speelde (y) wat ben ik blij dat ik dat allemaal heb gedaan en geen live8 heb gezien :o |
Snoop Dog Was trouwens gigantisch kut!
Vond ik Kayne West toch beter |
Twee minuten gezien van Keane. Wat is die toetsenist toch een mongool.
Verder niets gezien, kan m'n tijd wel op een betere manier verdoen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |