![]() |
(mobiel) in water gevallen
Mijn mobieltje is in het water gevallen en is nu dus helemaal nat. Ik heb alles een beetje drooggemaakt maar van binnen is alles ook nat.
Wat kan ik nu nog doen? En gaat ie het ooit nog doen of kan ik em net zo goed weggooien?? |
Droog laten worden, aanzetten en hopen dat hij het weer doet...
|
wel eerst ff helemaal uit elkaar halen... batterij eruit... alles wat los kan.... en dan laten drogen
|
Mijn mobiel valt ook wel eens in het water, maar die heeft daar geen last van :evil:
|
ow joh .. die van mij is voor twee weekjes terug in de wasmachine mee gewassen :D .. hij kan nog wel aan enzow .. alleen niet alle knoppe doen het nog,,.. beetje jmmr maja tis niet andersz hea
|
Ik heb alles droog laten worden, en nog steeds niks. Wil ook niet meer aan enzo. Dus morgen maar terug naar de winkel, heb nog garantie als het goed is... (een jaar standaard toch??)
Ben wel benieuwd welke telefoon de wasmachine aankan :D |
Citaat:
|
Ik ga niet zeggen dat ik het heb gedaan. Ik zeg dat ie het gewoon niet meer doet en dat ik niet weet hoe dat komt. En dan hopen dat ze het kunnen maken.
Ze kunnen van binnen toch niet zien of het allemaal nat is geweest of niet? |
Citaat:
|
Alles zo veel mogelijk openschroeven en alle onderdelen een week lang in de zon leggen. We (vader, moeder, ik) waren ooit eens met z'n allen omgeslagen in een kano en m'n vaders mobiel deed het een tijd later weer, toen het ding droog was :)
|
een vriend van mij had eerst zn mobiel in de wc laten vallen :rolleyes: maar daarna deed ie het gewoon weer na het drogen :p
|
Citaat:
Die van mij is nog nooit in het water gevallen ofzo, maar ben er wel ooit op gaan zitten :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |