![]() |
Schep uw eigen seksuele woord!
Jawel lieve kinder`n, dat lijkt me vrij duidelijk.
Maak je eigen seksuele woord, maar vergeet de betekenis er niet bij te zetten! TS begint: flup `n gulp (voor mannen) Kwak je zooitje trots en fier de lucht in (flup), en van het weer op met je open mond! (gulp) (y) |
'Repelen' bestond al. Jammer.
|
Citaat:
|
Officieel betekend het geloof ik 'verkrachten' in het Gronings, maar we gebruiken het in de betekenis van 'bruut anaal nemen zonder consideratie voor de wil het lijdend voorwerp'.
|
Citaat:
|
kwartetten: 4 keer seks op een avond, maar wel 4 verschillende standjes
:D |
vissticks
als je je vingers erin hebt gestopt en ze stinken erna :| |
Een Robine,
Robine is een meisje waarvan praktisch de hele school naaktfoto's van gezien heeft via de bekende weg van het ex-vriendje met een toetsenbord en f12 knop en paint. En als iemand een angstaanjagende kut heeft, heeft ze een Robine, edit: want robine is angstaanjagend. :) |
binnendraaien: dat is 'Belgisch' voor tongen, alleen of tongen seksueel is daar ben ik nog niet helemaal uit
|
stokslobberen (pijpen)
maar dat bestaat volgens mij ook echt... Ook iets wat echt bestaat, maar wat heel apart is: swaffelen |
LOL LOL ROTFL LOL NOOB FAG LOL
Dat is anaal iemand nemen. |
Citaat:
|
Zwaffelen noemen wij 'slengelen'.
Citaat:
|
paaldansen
als het meisje bovenop zit |
kwaksabbelen
pijpen |
vul je condoom met water, leg er een knoopje in en stop m ff in de vriezer. ff wachten en klaar is je chillywilly
|
Ik ben voor invoering van de woorden werkseks en kutpijpen.
werkseks De hele nacht heftig seks hebben. kutpijpen Behoorlijk heftige seks hebben, niet perse de hele nacht. Phileine zegt sorry <3. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kinderen wordt eens volwassen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kevin, je bent weer lekker bezig. :D |
Citaat:
|
Plompzakken
Ik weet niet meer wat is precies is, het bestaat wel echt geloof ik. |
Citaat:
Maar dat is wel pijnlijk, en als het vacuum zuigt heb je ook best een probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben ik vorige week in een melige en dronken bui met een goeie vriendin op gekomen
Fuck Fiesta een rust tussen het sexen |
Broezie-aka: Een korte stilstand op het moment dat het er van afhangt ;););).
Broekie-akä: Da's als je broek wegloopt omdat er beesten in zitten. Tijgers ofzo. Djoezelen: Het verdoezelen van D. activiteiten die plaatsvinden onder de seks. Smoezelen: Allerlei vieze dingen doen. :eek: |
deurbel
dat is de clit als je daar op duwt gaat de deur open :) :) :) en trommelvliesstimulering als je haar in het oor neukt :) :) :) Op het trommelvlies zit een G spot maar niemand kent hem |
Citaat:
|
Citaat:
|
indiaan
als je je plasser op tegen de muur slaat en dan word hij rood :) |
hit stick
als je met je lul tegen haar gezicht slaat :o (ergens anders mag ook:P) |
"Zweggen"
|
Tossing the salad :cool:
|
oh my fuck Kevin D ik lig dubbel om je (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Suck Siesta een rust tussen het pijpen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijheid van penisuiting
|
Waarom in Godsnaam eigen woorden scheppen? Neuken, pijpen, beffen, vingeren, aftrekken... kant en klaar, makkelijk/simpel en duidelijk. Eigen woorden geeft alleen maar misverstanden en 9/10 keer zijn ze niet eens grappig (n)
|
zucht, andere variant van Zwaffelen (met een Z)
met je ODOL in het gezicht van de vrouw slaan, als ze nog half loopt te slapen voor de leek: Ontzettend Dikke Ochtend Lul |
Citaat:
|
Citaat:
Vampire_esje |
Citaat:
Butsen ken iedereen nu wel, denk ik.. ander woord voor batsen... Vampire_esje |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |