![]() |
[Toetsenbord] RAAR
A.ls i,k iets wi.l ty'p3en, bijv;o4;o4rbee.ld de .l ,k;o4mt er een .v;o4;o4r ?:S
De enter wer,kt niet meer en de cijfers een t/m zes wer,ken ;o4;o4,k niet n;o4rmaa.l ?:( Net a.ls nu??? H;o4e ,kan i,k dit ;o4'p3.l;o4ssen??? |
Is dit serieus? :|
Zoja: sluit eens een ander toetsenbord aan en kijk of hij dan nog zo doet. Werkt dit niet dan moet je je pc eens met een goede virusscanner scannen en als je dan toch bezig bent scan dan gelijk met een adware/spyware scanner. Zonee: zoek een hobby. |
Is het zomaar gekomen of heb je iets aan de software veranderd?
Eerst zou ik even op spyware scannen, als dat niet helpt kun je je eventuele toetsenbord-software opnieuw installeren, als dat ook niet lukt is er altijd nog stysteemherstel. |
Citaat:
Citaat:
Wat ik zou doen is:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem je dus ook maar met een dikke korrel zout (just in case: Windows opnieuw opstarten helpt vaak, maar zo erg als hier kun je best scannen op spyware (op jokeprogramma's die zo'n dingen doen eigenlijk, maar die worden soms ook herkend door spyware-/virusscanners)). |
mja ik vraag me ook af of de ts wel serieus is.
verder, ik heb dit wel vaker gezien en al de mensen waarbij ik zoiets heb gezien hadden drinken op hun toetsenbord laten vallen en een nieuw toetsenbord gekocht is trouwens wel grappig als je tijdens het gamen naar voren wil lopen en je tegelijk ineens van wapen wisselt en begint te bukken ofzo :p |
Werkt alweer, het wat echt serieus :S
Ik ging met die andere enter enter-en. Ik heb ander toetsenbord gekocht :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |