![]() |
vermoemd
naar wie ben jij vernoemd??
en bekende zanger of schilder..een plaatsje op aarde dat je ouders zo mooi vonden of naar je grootouders...? ts begint: ik ben vernoemd naar mn oma en moeder en kreeg er een geweldig mooi streepje tussen |
naar Eva (moeder der levenden) :cool:
(heet evelien) |
naar mn oma,,,,
|
geen idee
|
Citaat:
|
Michelle, ma belle
These are words that go together well My Michelle Michelle, ma belle Sont les mots qui vont tres bien ensemble Tres bien ensemble I love you, I love you, I love you That's all I want to say Until I find a way I will say the only words I know that You'll understand Michelle, ma belle Sont les mots qui vont tres bien ensemble Tres bien ensemble I need to, I need to, I need to I need to make you see Oh, what you mean to me Until I do I'm hoping you will Know what I mean I love you I want you, I want you, I want you I think you know by now I'll get to you somehow Until I do I'm telling you so You'll understand Michelle, ma belle Sont les mots qui vont tres bien ensemble Tres bien ensemble I will say the only words I know That you'll understand, my Michelle |
Naar het broertje van mijn vader.
Hij is op zijn 9e omgekomen bij een auto-ongeluk. :( |
Naar niemand.
|
volgens mij ben ik naar niemand vernoemd.
maar wie heet er dan ook Rense. :p |
Ik ben vernoemd naar de Melanie van het nummer Beautiful People:)
|
naar mn beppe
|
Naar je moeder.
|
naar mijn vader..... :o
|
Er staat een fout in de topictitel
|
ja sorry...tikfoutje kan iedereen overkomen toch?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had al zoiets...iets klopt er niet maar ach...
|
Ik ben overigens niet naar iemand vernoemd.
|
Ik ben niet vernoemd. Wil dat eigenlijk wel doen met mijn kids. Maar dat zie ik dan wel weer hoor.
|
Ik ben niet vernoemd. :)
|
Citaat:
|
Naar mijn beide Opa's.
|
mijn oma en mijn tante :)
|
naar niemand, voor zover ik weet.
|
naar niemand, maar het is traditie dat de voornaam met de L is en de 2e naam met een C :p
|
Naar Colin Blunstone, leadzanger van The Zombies.
|
Samenvoeging van m'n doopnamen zou 'Roma' zijn, daar hebben ze 'Romy' van gemaakt want dat kon met een beetje creativiteit ook. Doopnamen zijn naar m'n beide oma's.
|
Ik ben vernoemd naar een naam die mijn ouders uit een boekje hebben gehaald
|
Ik ben vernoemd naar die ene Rob die de wereld had gered van een buitenaardse invasie
:rolleyes: eigenlijk vonden mijn ouders gewoon mijn naam mooi ze hebben het niet echt van iets afgeleid ( wel heb ik mijn 2de naam lang geheim gehouden hij is vernoemd naar de naam van mijn opa en een beetje oud bollig :bloos: ) |
Naar niemand. Hoewel ik er zelf later achter kwam dat Eline van Helena afkomt, en dat mijn moeder met haar tweede naam zo heet.
De naam van mijn broertje komt uit een rouwadvertentie.... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben vernoemd naar een leerlinge van m'n vader. :rolleyes: |
Mam zat vroeger op de kleuterschool, en op een dag kwam er bij haar in de klas een meisje dat Esther heette. Vanaf die dag vond ze die naam de mooiste ter wereld, en was vastbesloten om later haar eigen kindje ook zo te noemen! Zo vertelde ze mij. En nu ben ik dus die Esther geworden! Als ik een jongen was geweest, had ik Geert geheten. Ik heb geen idee waar dat dan vandaan kwam. :)
|
Ik ben vernoemd naar mijn overgroot opa en mijn opa :o
|
Bij ons thuis zoeken ze gewoon korte namen uit, mijn broer noemt Jan, mijn zus An, als ik een jongen was noemde ik Wim, en nu Evi (want ik ben dus van het vrouwelijke geslacht).
|
bij mijn broertje hebben ze trouwens t zelfde gedaan maar in zijn geval pa en opa...met een geweldig streepje
wat het opzich wel ineens een hele moeilijke naam maakt :rolleyes: |
Citaat:
|
naar een overleden vriend van me vader en moeder.
maar de naam die ik gebruik is van tv geplukt zeiden ze :D |
Naar m'n vader.
|
m'n (peet)tante
|
Citaat:
|
Naar een overleden vriend van mijn vader.
|
Naar m'n oma
|
Naar niemand. Maar Louise vind ik wel een mooie naam dus misschien noem ik mijn dochter later wel zo, naar mijn oma dan (die heet Louisa)
|
Naar een nieuwslezeres :confused:
|
een kennis die zo heette :confused:
|
Citaat:
Ontopic: Naar een opa en twee oma's, maar m'n ouders hebben er wel andere namen van gemaakt. |
Mijn ouders houden vol dat ik naar een liedje van Herman van Veen ben vernoemd. Maar ik kan mijn naam (Marije) toch echt niet vinden in zijn oeuvre. :confused:
Dus als iemand de titel weet hoor ik het graag... |
mijn 2e en 3e naam zijn de 1e en 2e naam van mijn moeder, mijn voornaam is geinspireerd op het nummer 'Sara' van Bob Dylan en op het nummer 'Sara' van Fleetwood Mac, maar daar ben ik niet echt naar vernoemd want ik heb dus een h :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |