![]() |
players
wat moet je doen als je een player leuk vindt? :bloos:
|
Als je weet dat hij een player is:
- Je laten gebruiken, maar dan achteraf niet zeuren - Je over de verliefdheid heen zetten |
even in de spiegel kijken of je echt zo dom bent om dr iets mee te doen.
|
Zelf de player uithangen maar vooral het bovenstaande..
|
je laten neuken en na afloop keihard zijn piemel eraf hakken.
succes gegarandeert (y) |
hehe die is goed jah :p
|
Kijken of er wat gebeurt en mocht hij je heel snel dumpen, niet zeuren
Of niets doen :) |
Daar kan je niets aan doen. Je bent een vrouw; het zit in je natuur. Je gewoon laten gebruiken, dus. Oh ja, en niet vergeten om achteraf uit te huilen bij je beste vriend.
|
Vooral niet emotioneel bij betrokken raken, niets geloven van wat hij je voorspiegelt dus, en hem net zo hard gebruiken als hij jou. Je neemt er dus meteen maar twee tegelijk en dat zeg je ze ook glashard, en je gaat ze in bed ook nog eens met elkaar vergelijken.
Echt, dat vinden ze vreselijk. |
Play it hard to geth.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit soort dingen zijn natuurlijk van tevoren al kansloos. Er zijn hier al een miljoen topics over geschreven en mensen (vooral vrouwen, pardonne moi mijn generalisatie) blijven er gewoon intrappen.
Het spelletje meespelen, dat is een leuke theorie maar tussen theorie en praktijk zit een groot verschil. Als jij verliefd op hem bent kan je wel de playerette uit willen gaan hangen bij hem, maar dat verlies je toch omdat JIJ verliefd bent op hem en hij NIET op jouw. In het begin zal je jezelf misschien wel hard opstellen en dan werkt het even, maar als hij ook maar een klein beetje tekenen begint te vertonen dat hij om aan het keren is. Vergeet je heel je rol en stort je jezelf wanhopig in zijn armen om dan alsnog snoeihard genomen... eh ik bedoel gebruikt te worden. Ja, tenzij je natuurlijk echt heel stevig in je schoenen staat, maar dan was je waarschijnlijk al niet in deze situatie verzeild geraakt. Kortom, beter is gewoon te negeren |
Citaat:
Want soms is er gewoon meer nodig dan je poot stijf houden, en gaat het alsnog tenkosten van jou. Zou zonde zijn. Toepassen van geweld staat op dit gebied in mijn ogen overigens vrij. :) |
Citaat:
|
Wat is een player eigenlijk?????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik het heeeeeel erg bot zeg komt het hier op neer: deroverheen en op naar de volgende |
Citaat:
|
Neem met hem. Zolang het leuk is en dan dumpen voor hij jouw dumpt !!
|
Citaat:
|
Citaat:
En lieve mensen, wat is er nou in vredesnaam leuk aan een player? |
Citaat:
Maar idd, proberen om 'm niet meer leuk te vinden, ontloop hem een beetje enzo :). 'Terug playen' moet je niet doen als je 'm leuk vindt. Je kunt niet iemand playen die je echt leuk vindt. |
Citaat:
maar als je m leuk vindt, je kan toch kijken of ie niet toevallig toch verliefd op jou is / kan worden ..?? zolang je gewoon voorzichtig blijft |
Citaat:
|
Ik heb zoiets van: als je weet dat hij een player is, dan ben je ook bewust van de 'gevolgen' (zeg maar).
Dus je kunt ervoor kiezen om een paar weken 'verliefd' te zijn om daarna gedumpt te worden (of hem dumpen) of weten dat je niet sterk genoeg in je schoenen staat en hem vergeten. En wat little nemo zegt: ik vind het gewoon een andere, negatieve omschrijving voor 'leuke jongen die ruimdenkend is en niet snel verliefd wordt'... En er zijn volgens mij genoeg vrouwen die ook een beetje 'rond playen'.. |
Citaat:
maar volgens mij zijn die woorden gewoon uitgevonden door lelijke mensen die eigenlijk jaloers zijn op de jongetjes en meisjes die wél succesvol zijn bij het andere (of zelfde) geslacht |
dus jij vind fokken met mensen wel geinig? :rolleyes:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Reageer dan niet eerst op het topic, voordat je zulke vragen gaat stellen.... Misschien dat je vraag dan wel serieus genomen wordt. |
Citaat:
kijk: - de wereld is van iedereen - het is uiteindelijk het innerlijk dat telt |
Citaat:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Vandaar dat ik niet serieus werd genomen. Bedankt man, voor jouw geweldige levensadvies.......... |
Citaat:
Geef mij een definitie omdat het woord player voor iedereen een andere ladng heeft.................... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(nu ben ik trouwens verliefd en heb ik een gewoon saaie relatie zonder vreemdgaan enzo :)) |
Citaat:
Ik weet niet wat jij onder veel maanden en redelijk wat meisjes verstaat, maar iemand die in een half jaar 20 vriendinnen heeft gehad vind ik toch wel een slet. |
Gewoon "the game" meespelen en dan dumpe die player !! Werkt gegarandeerd .. tenminste als je hem niet onmiddellijk geeft wat hij wil,dan komt hij wel "back for even more" :evil: (( U should know by now that not every player is a boy!!) .. You go girl!
|
Citaat:
Al zou ik de tactiek die juno beschrijft ook niet toepassen hoor, daar niet van :p |
Citaat:
|
Hij heeft dan ook erg veel kunnen oefenen (y)
|
Tsja, ik denk dat iedereen wel weet, of in ieder geval zich kan bedenken dat tegenwoordig er niet veel mensen bij stil staan als je met een wildvreemd, of wat dan ook-meisje zoent/neukt, zonder enige verliefdheid bij het uitgaan/wat dan ook. Je wilt een avondje *scoren* niet? Niet in een avondje een vaste relatie bouwen. (ik wil niet zeggen dat dat niet kan..)
Players of Sletten, het is PRECIES hetzelfde, namelijk gebruik van de situatie maken om met iemand te gaan. Daarna tot de ontdekking komen dat je iemand geplayed hebt, zonder dat dat je bedoeling was (terwijl je toch echt weet dat diegene je leuk kan vinden, nadat..etc), waardoor je uiteindelijk heel vriendelijk, en zo lief mogelijk zegt dat je nog niet klaar bent voor een relatie/meer tijd nodig hebt/bindingsangst hebt/meer ruimte nodig hebt/het moeilijk vind om aan iemand te zitten/diegene negeert/zeggen dat alcohol volle invloed had/WAT DAN OOK. Helaas, naar mijn mening dan..worden jongens sneller uitgemaakt voor player, omdat ze dat ene lieve meisje der hart gebroken hebben, of elke week met iemand anders hebben gezoend waar iedereen bij was. Jaja..als meiden hetzelfde doen zijn ze ook players, aangezien ze net zo goed die ene jongen zn hart hebben gebroken door heel lief te doen, en heel lief te zeggen dat ze er niks mee bedoelden, behalve dan der tong in iemands bek steken..even simpelweg gezegd. Citaat:
|
je zodanig gedragen dat hy stapelverliefd op je wordt
(twas zn eigen schuld :evil: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |