Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   players (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1219640)

flower303 03-07-2005 18:28

players

wat moet je doen als je een player leuk vindt? :bloos:

*sunrise1986* 03-07-2005 18:37

Als je weet dat hij een player is:
- Je laten gebruiken, maar dan achteraf niet zeuren
- Je over de verliefdheid heen zetten

Antinoniem 03-07-2005 18:38

even in de spiegel kijken of je echt zo dom bent om dr iets mee te doen.

Yerli 03-07-2005 18:39

Zelf de player uithangen maar vooral het bovenstaande..

Jessy 03-07-2005 18:51

je laten neuken en na afloop keihard zijn piemel eraf hakken.

succes gegarandeert (y)

flower303 03-07-2005 19:01

hehe die is goed jah :p

WolterB 03-07-2005 19:24

Kijken of er wat gebeurt en mocht hij je heel snel dumpen, niet zeuren
Of niets doen :)

Mark Almighty 03-07-2005 19:25

Daar kan je niets aan doen. Je bent een vrouw; het zit in je natuur. Je gewoon laten gebruiken, dus. Oh ja, en niet vergeten om achteraf uit te huilen bij je beste vriend.

juno 03-07-2005 19:35

Vooral niet emotioneel bij betrokken raken, niets geloven van wat hij je voorspiegelt dus, en hem net zo hard gebruiken als hij jou. Je neemt er dus meteen maar twee tegelijk en dat zeg je ze ook glashard, en je gaat ze in bed ook nog eens met elkaar vergelijken.

Echt, dat vinden ze vreselijk.

De Zwartkijker 03-07-2005 19:38

Play it hard to geth.

Vejji 03-07-2005 20:07

Citaat:

De Zwartkijker schreef op 03-07-2005 @ 20:38 :
Play it hard to geth.
eeh as et een player is gaat hij gewoon naar de volgende hoor

Custom 03-07-2005 20:20

Citaat:

Mark Almighty schreef op 03-07-2005 @ 20:25 :
Oh ja, en niet vergeten om achteraf uit te huilen bij je beste vriend.
Juistem :D

April20 03-07-2005 20:35

Citaat:

juno schreef op 03-07-2005 @ 20:35 :
Vooral niet emotioneel bij betrokken raken, niets geloven van wat hij je voorspiegelt dus, en hem net zo hard gebruiken als hij jou. Je neemt er dus meteen maar twee tegelijk en dat zeg je ze ook glashard, en je gaat ze in bed ook nog eens met elkaar vergelijken.

Dragon_Fly 03-07-2005 20:47

Citaat:

(y)

Vice 03-07-2005 20:47

Citaat:

*sunrise1986* schreef op 03-07-2005 @ 19:37 :

Mariekje* 03-07-2005 23:00

Citaat:

Dat ja(y)

Hijo de Puta 03-07-2005 23:02

Citaat:

HvJ schreef op 04-07-2005 @ 00:00 :
Dat ja(y)
todat je voor slet uitgemaakt word.

Boris_Beer 03-07-2005 23:03

Dit soort dingen zijn natuurlijk van tevoren al kansloos. Er zijn hier al een miljoen topics over geschreven en mensen (vooral vrouwen, pardonne moi mijn generalisatie) blijven er gewoon intrappen.

Het spelletje meespelen, dat is een leuke theorie maar tussen theorie en praktijk zit een groot verschil. Als jij verliefd op hem bent kan je wel de playerette uit willen gaan hangen bij hem, maar dat verlies je toch omdat JIJ verliefd bent op hem en hij NIET op jouw.
In het begin zal je jezelf misschien wel hard opstellen en dan werkt het even, maar als hij ook maar een klein beetje tekenen begint te vertonen dat hij om aan het keren is. Vergeet je heel je rol en stort je jezelf wanhopig in zijn armen om dan alsnog snoeihard genomen... eh ik bedoel gebruikt te worden.

Ja, tenzij je natuurlijk echt heel stevig in je schoenen staat, maar dan was je waarschijnlijk al niet in deze situatie verzeild geraakt.

Kortom, beter is gewoon te negeren

Mariekje* 03-07-2005 23:56

Citaat:

SupaS* schreef op 04-07-2005 @ 00:02 :
Mwoah hoeft niet per definitie. Toevallig weet ik uit eigen ervaring (en die van enkele vrienden) te vertellen dat 2 of meer jongens/meisjes (in dat geval players/sletten) belazeren maar een verdomd koud kunstje is, zonder dat ze ook maar íets van elkaars bestaan afweten. In mijn ervaring was er overigens geen seks in het spel, en ging het enkel over zoenen. Toch grappig om ze vervolgens te confronteren, raar genoeg is het hen altijd bijgebleven en kreeg ik zelfs enkele maanden geleden nog te horen dat ze nooit hadden verwacht dat er ooit een meisje zou zijn dat HEN op de tenen zou trappen. Jammer en helaas, maar het is ronduit grappig om dergelijke figuren zelf nu eens flink door de stront te halen en hun eens te laten voelen waar ze anderen altijd maar voor gebruiken. Een goede player zorgt toch minimaal dat zijn naam zuiver blijft, dit geldt imo evengoed voor de vrouwelijke vorm: Niets geen slet, casanova of player. Dergelijke bijnamen kunnen gewoon totaal overbodig zijn, maar zoals velen anderen al zeiden: wees wijs, negeer ze! :)

Want soms is er gewoon meer nodig dan je poot stijf houden, en gaat het alsnog tenkosten van jou. Zou zonde zijn. Toepassen van geweld staat op dit gebied in mijn ogen overigens vrij. :)

De Zwartkijker 04-07-2005 03:13

Citaat:

Gijsbertus schreef op 03-07-2005 @ 21:07 :
eeh as et een player is gaat hij gewoon naar de volgende hoor
Players houden van uitdagingen............

De Zwartkijker 04-07-2005 03:14

Wat is een player eigenlijk?????

Mariekje* 04-07-2005 03:47

Citaat:

De Zwartkijker schreef op 04-07-2005 @ 04:14 :
:D

De Zwartkijker 04-07-2005 04:36

Citaat:

HvJ schreef op 04-07-2005 @ 04:47 :
Nou? Ik zie een kutsmiley en helaas geen definitie..............

Vejji 04-07-2005 08:42

Citaat:

players houden niet echt van uitdagingen hoor, ik ken er wel een paar,
als ik het heeeeeel erg bot zeg komt het hier op neer:

deroverheen en op naar de volgende

Frozen 04-07-2005 10:24

Citaat:

*sunrise1986* schreef op 03-07-2005 @ 19:37 :
Als je weet dat hij een player is:
- Je laten gebruiken, maar dan achteraf niet zeuren

Ici-Paris_# 04-07-2005 12:43

Neem met hem. Zolang het leuk is en dan dumpen voor hij jouw dumpt !!

Kaa 04-07-2005 13:06

Citaat:

Boris_Beer schreef op 04-07-2005 @ 00:03 :
Dit soort dingen zijn natuurlijk van tevoren al kansloos. Er zijn hier al een miljoen topics over geschreven en mensen (vooral vrouwen, pardonne moi mijn generalisatie) blijven er gewoon intrappen.

Het spelletje meespelen, dat is een leuke theorie maar tussen theorie en praktijk zit een groot verschil. Als jij verliefd op hem bent kan je wel de playerette uit willen gaan hangen bij hem, maar dat verlies je toch omdat JIJ verliefd bent op hem en hij NIET op jouw.
In het begin zal je jezelf misschien wel hard opstellen en dan werkt het even, maar als hij ook maar een klein beetje tekenen begint te vertonen dat hij om aan het keren is. Vergeet je heel je rol en stort je jezelf wanhopig in zijn armen om dan alsnog snoeihard genomen... eh ik bedoel gebruikt te worden.

Ja, tenzij je natuurlijk echt heel stevig in je schoenen staat, maar dan was je waarschijnlijk al niet in deze situatie verzeild geraakt.

Kortom, beter is gewoon te negeren

wat hij zegt...

hhendrikxx 04-07-2005 13:11

Citaat:

flower303 schreef op 03-07-2005 @ 19:28 :
wat moet je doen als je een player leuk vindt? :bloos:
Proberen hem niet meer leuk te vinden?

En lieve mensen, wat is er nou in vredesnaam leuk aan een player?

Sarah 04-07-2005 13:14

Citaat:

hhendrikxx schreef op 04-07-2005 @ 14:11 :

voor de meisjes die verliefd op 'm worden? De aandacht die ze van 'm krijgen, vooral in de vorm van veel complimentjes, toespelingen, onopvallende aanrakingen, enzovoort :)

Maar idd, proberen om 'm niet meer leuk te vinden, ontloop hem een beetje enzo :).
'Terug playen' moet je niet doen als je 'm leuk vindt. Je kunt niet iemand playen die je echt leuk vindt.

little nemo 04-07-2005 16:47

Citaat:

tssk, net alsof dat iets is wat je bent en blijft enzo, ik vind het gewoon een andere, negatieve omschrijving voor 'leuke jongen die ruimdenkend is en niet snel verliefd wordt'...

maar als je m leuk vindt, je kan toch kijken of ie niet toevallig toch verliefd op jou is / kan worden ..?? zolang je gewoon voorzichtig blijft

Lorelei 04-07-2005 16:50

Citaat:

Dat, of gewoon negeren/niets doen/je over hem heen zetten.

droomkoningin 04-07-2005 17:56

Ik heb zoiets van: als je weet dat hij een player is, dan ben je ook bewust van de 'gevolgen' (zeg maar).
Dus je kunt ervoor kiezen om een paar weken 'verliefd' te zijn om daarna gedumpt te worden (of hem dumpen) of weten dat je niet sterk genoeg in je schoenen staat en hem vergeten.

En wat little nemo zegt: ik vind het gewoon een andere, negatieve omschrijving voor 'leuke jongen die ruimdenkend is en niet snel verliefd wordt'...

En er zijn volgens mij genoeg vrouwen die ook een beetje 'rond playen'..

little nemo 04-07-2005 18:01

Citaat:

droomkoningin schreef op 04-07-2005 @ 18:56 :
En er zijn volgens mij genoeg vrouwen die ook een beetje 'rond playen'..
daar is een andere negatieve term voor, slet

maar volgens mij zijn die woorden gewoon uitgevonden door lelijke mensen die eigenlijk jaloers zijn op de jongetjes en meisjes die wél succesvol zijn bij het andere (of zelfde) geslacht

Antinoniem 04-07-2005 18:10

dus jij vind fokken met mensen wel geinig? :rolleyes:

droomkoningin 04-07-2005 18:10

Citaat:

little nemo schreef op 04-07-2005 @ 19:01 :
daar is een andere negatieve term voor, slet

maar volgens mij zijn die woorden gewoon uitgevonden door lelijke mensen die eigenlijk jaloers zijn op de jongetjes en meisjes die wél succesvol zijn bij het andere (of zelfde) geslacht

:nono:

Loezzel 04-07-2005 18:26

Citaat:

:rolleyes:
Reageer dan niet eerst op het topic, voordat je zulke vragen gaat stellen.... Misschien dat je vraag dan wel serieus genomen wordt.

little nemo 04-07-2005 18:26

Citaat:

Antinoniem schreef op 04-07-2005 @ 19:10 :
dus jij vind fokken met mensen wel geinig? :rolleyes:
:confused: ik zeg gewoon wat ik vind, dat is een beetje het idee van een forum. maar ik wil ook wel alleen maar politiek correcte dingen zeggen als je wil

kijk:

- de wereld is van iedereen
- het is uiteindelijk het innerlijk dat telt

De Zwartkijker 04-07-2005 18:41

Citaat:

Loezzel schreef op 04-07-2005 @ 19:26 :
:rolleyes:
Reageer dan niet eerst op het topic, voordat je zulke vragen gaat stellen.... Misschien dat je vraag dan wel serieus genomen wordt.

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vandaar dat ik niet serieus werd genomen. Bedankt man, voor jouw geweldige levensadvies..........

De Zwartkijker 04-07-2005 18:42

Citaat:

Gijsbertus schreef op 04-07-2005 @ 09:42 :
players houden niet echt van uitdagingen hoor, ik ken er wel een paar,
als ik het heeeeeel erg bot zeg komt het hier op neer:

deroverheen en op naar de volgende

Geef mij een definitie omdat het woord player voor iedereen een andere ladng heeft....................

Antinoniem 04-07-2005 18:51

Citaat:

little nemo schreef op 04-07-2005 @ 19:26 :
:confused: ik zeg gewoon wat ik vind, dat is een beetje het idee van een forum. maar ik wil ook wel alleen maar politiek correcte dingen zeggen als je wil

kijk:

- de wereld is van iedereen
- het is uiteindelijk het innerlijk dat telt

sorry misschien had ik je verkeerd begrepen. maar ik vind players/sletten en jongens/meisjes die succesvol zijn 2 heel verschillende dingen. players/sletten zijn - voor zover ik weet - van die stoute mensen die mensen bewust kwetsen door ze te gebruiken. en dat noem ik dus iets anders dan succesvol zijn.

Mark Almighty 04-07-2005 18:52

Citaat:

Antinoniem schreef op 04-07-2005 @ 19:51 :
sorry misschien had ik je verkeerd begrepen. maar ik vind players/sletten en jongens/meisjes die succesvol zijn 2 heel verschillende dingen. players/sletten zijn - voor zover ik weet - van die stoute mensen die mensen bewust kwetsen door ze te gebruiken. en dat noem ik dus iets anders dan succesvol zijn.
Yo. (y)

De Zwartkijker 04-07-2005 18:53

Citaat:

Zie zo een discussie bedoel ik: laten we eerst eens zijn over de te hanteren definitie....

little nemo 04-07-2005 19:11

Citaat:

hmz, ik weet niet of het bewust kwetsen er onderdeel van is (zeker bij 'slet' is dat denk ik niet zo), maar dan wordt het begrip wel erg lastig te hanteren. want ik heb de afgelopen veel maanden wel redelijk wat meisjes in meer of mindere mate gekwetst en ik wist ook wel toen ik iets met ze begon dat dat zou kunnen gaan gebeuren en soms zelfs dat de kans daarop best groot was, maar ik heb nooit iets met ze gedaan om ze te kwetsen. gewoon omdat ik het leuk vond. was ik dan een player of niet?

(nu ben ik trouwens verliefd en heb ik een gewoon saaie relatie zonder vreemdgaan enzo :))

Vice 04-07-2005 19:38

Citaat:

little nemo schreef op 04-07-2005 @ 20:11 :
hmz, ik weet niet of het bewust kwetsen er onderdeel van is (zeker bij 'slet' is dat denk ik niet zo), maar dan wordt het begrip wel erg lastig te hanteren. want ik heb de afgelopen veel maanden wel redelijk wat meisjes in meer of mindere mate gekwetst en ik wist ook wel toen ik iets met ze begon dat dat zou kunnen gaan gebeuren en soms zelfs dat de kans daarop best groot was, maar ik heb nooit iets met ze gedaan om ze te kwetsen. gewoon omdat ik het leuk vond. was ik dan een player of niet?
Maar heb jij eigenlijk wel respect voor die meisjes? :confused:
Ik weet niet wat jij onder veel maanden en redelijk wat meisjes verstaat, maar iemand die in een half jaar 20 vriendinnen heeft gehad vind ik toch wel een slet.

Lost My Breath* 04-07-2005 19:54

Gewoon "the game" meespelen en dan dumpe die player !! Werkt gegarandeerd .. tenminste als je hem niet onmiddellijk geeft wat hij wil,dan komt hij wel "back for even more" :evil: (( U should know by now that not every player is a boy!!) .. You go girl!

Meisje Vlek 04-07-2005 20:21

Citaat:

SupaS* schreef op 04-07-2005 @ 00:02 :
Als het type jongen dat altijd vijf vriendinnetjes tegelijk heeft je een slet noemt, dan zou ik daar niet zo onder de indruk van zijn, moet ik zeggen. Meneer heeft dan niet echt recht van spreken, wel?

Al zou ik de tactiek die juno beschrijft ook niet toepassen hoor, daar niet van :p

Susanne 04-07-2005 20:22

Citaat:

de seks is goed

Meisje Vlek 04-07-2005 20:23

Hij heeft dan ook erg veel kunnen oefenen (y)

Hijo de Puta 04-07-2005 20:44

Tsja, ik denk dat iedereen wel weet, of in ieder geval zich kan bedenken dat tegenwoordig er niet veel mensen bij stil staan als je met een wildvreemd, of wat dan ook-meisje zoent/neukt, zonder enige verliefdheid bij het uitgaan/wat dan ook. Je wilt een avondje *scoren* niet? Niet in een avondje een vaste relatie bouwen. (ik wil niet zeggen dat dat niet kan..)

Players of Sletten, het is PRECIES hetzelfde, namelijk gebruik van de situatie maken om met iemand te gaan. Daarna tot de ontdekking komen dat je iemand geplayed hebt, zonder dat dat je bedoeling was (terwijl je toch echt weet dat diegene je leuk kan vinden, nadat..etc), waardoor je uiteindelijk heel vriendelijk, en zo lief mogelijk zegt dat je nog niet klaar bent voor een relatie/meer tijd nodig hebt/bindingsangst hebt/meer ruimte nodig hebt/het moeilijk vind om aan iemand te zitten/diegene negeert/zeggen dat alcohol volle invloed had/WAT DAN OOK.

Helaas, naar mijn mening dan..worden jongens sneller uitgemaakt voor player, omdat ze dat ene lieve meisje der hart gebroken hebben, of elke week met iemand anders hebben gezoend waar iedereen bij was.

Jaja..als meiden hetzelfde doen zijn ze ook players, aangezien ze net zo goed die ene jongen zn hart hebben gebroken door heel lief te doen, en heel lief te zeggen dat ze er niks mee bedoelden, behalve dan der tong in iemands bek steken..even simpelweg gezegd.

Citaat:

Als het type jongen dat altijd vijf vriendinnetjes tegelijk heeft je een slet noemt, dan zou ik daar niet zo onder de indruk van zijn, moet ik zeggen. Meneer heeft dan niet echt recht van spreken, wel?
Dus omdat jezelf een player bent, mag je niet zeggen dat iemand een slet is (als hij dan wel *bewijs* heeft zegmaar)? :|

Dís 04-07-2005 21:03

je zodanig gedragen dat hy stapelverliefd op je wordt
(twas zn eigen schuld :evil: )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.