![]() |
Hoe vaak ben jij op tv geweest en waar?
Ik in 2 reclames.
1tje is net nieuw. Van Dubbelfriss en een oude van T mobile. Voor de rest een hele tijd terug bij een handtekening vragen van tennisser Richard Krajicek en bij het programma Streetlife van Gijs Staverman. :) |
mijn arm en een stukje van mijn rug waren een keer op het jeugdjournaal :eek:
|
2 vandaag, was er een documentaire
nmo, ook een documentaire en vast wel een aantal keer op de stadsomroep |
Erm...ik stond wel eens een keer achter de camera-ploeg van Over de Rooie, maar of dat toen is uitgezonden weet ik niet.
|
AT5, ging over een studentenboot.
TMF, liep door het beeld (opname was in H&M in A'dam). Editie NL, interview Gamekings, groupies op lan's :s (meen ik) En vast nog wel vaker, dat Editie NL was goed voor de herkenbaarheid, jammer dat het compleet werd verdraaid en ik leek op een terrorrist :| |
Uhh, in een clip van The Sheer :p "It only gets better", maar dat was gewoon een registratie van Club MTV, waar ik dus ook een keer op tv was.
Verder op lokaal nogal 's, o.a. een interview op toneel toen ik 10 jaar was. Vertelde ik over hoe we een scène speelden "Meestal doen we het dan met kleren aan." :o :p Waarmee ik dus verkleedkleren bedoelde. Maargoed... was wel grappig opzich. |
2 keer bij over de rooie en 1 keer op regionaal tv
|
ik heb meegedaan aan quattro en daar zijn nog steeds heel beschamende beelden van :mad:
|
paar keer bij 6pack (y)
|
Op het Jeugdjournaal toen ik 11 was :cool:
En verder nu wel redelijk regelmatig op lokale zenders omdat ik politiek actief ben. |
Ik zat op de achtergrond bij een programma van de avro (dokter in opleiding).
|
Ik was 's op Fox Kids Planet ivm m'n verjaardag.
|
ik deed mee aan willem wever toen ik 8 was.
|
SBS6--> Vierdaagse nieuws.. je ziet mij strompelen en moeilijk doen terwijl de voiceover zegt:"Vandaag was een extreem zware dag, veel wandelaars hadden het moeilijk" .. moneyshot was toch wel dat je mij in de camera ziet kijken met een blik van: OMG, help me.
EditieNL--> StarWarsfans worden geinterviewd voor CineCity in Vlissingen, sta ergens op de achtergrond, een van de weinige NIET verkleed ;) NOS Journaal-->Staking 2de fase, 'bestorming van het Binnenhof' Loop duidelijk in beeld rond met een opgerold spandoek in mn handen. |
Eén keertje toen zag je mij op de achtergrond staan toen de vliegende panters werden geinterviewd voor bevrijdingspop door RTV-NH
|
ik 1 keer op de regionale televisiezender van de Charente Maritime (FA) ik werd geintervieuwd over de trektocht waar ik aan meedeed als enige buitenlander :D verder niks, k heb t zelf ook nooit teruggezien
|
Ik sta voornamelijk achter de camera, niet er voor...
|
Ben een keer voor SBS6 geinterviewd over mijn mening over de herdenkingstocht voor 11-9 die toen net in Utrecht gehouden werd.
|
Ik ben bij De Film Van Ome Willem geweest :D (y). Ik had toen gewoon de ballen om tijdens de opnames naar Ome Willem toe te gaan en te vragen waar het toilet was :o een groot gedeelte daarvan werd er niet eens uitgeknipt, volgens mij.
En verder ben ik wel eens geinterviewed door een cameraploeg over het drugsbeleid in Nederland. |
Citaat:
Ik een keer als figurant bij een of ander programma, dat ik nog steeds nooit heb teruggezien :confused: |
Ik op Netwerk geloof ik. Een man kwam om iets te vertellen over de Wo2 en toen kwam ik wel 2 keer in beeld :P:d
|
in het publiek bij oa Pinkpop en Lowlands :p
|
ik ben wel eens geintervieuwd door een stel japanners in amsterdam over de coffeshops daar.
nu heb ik daar geen verstand van, dus ik verwacht datze me eruit geknipt hebben :( |
Ik heb weleens in het publiek gezeten bij RTllgrandprix, zie je mij klappen, jeej.
Ooit mijn voeten voor de wandeltocht voor unicef, bij hart van nederland. En volgens mij op de achtergrond toen een klasgenootje werd geinterviewd voor editie nl. |
Ik begin zo het gevoel te krijgen dat de kansen op tv te komen aanzienlijk zijn vergroot door de komst van Editie NL op de Nederlandse televisie :D
|
Ik ben een paar keer op tv geweest toen ik aan 24-game meedeed. :)
|
2x
1x op de achtergrond toen Mark Rutte met de Leidse studenten partijen kwam praten (ik zat in de mensa) 1x op de Franse tv in een soort 'dit was het nieuws' |
0 x jammergenoeg
|
zover ik weet:
met m'n examen: gingen ze me interviewen (graafschap tv :| ) afgelopen lowlands zie je me ff snel bij n.e.r.d |
pinkpop mij een keer vol in beeld 2 seconden
en uhh in het publiek bij de droomshow [edit] ohja ook nog op de lokale tv in een nieuwsitem over de effenaar demonstratie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aantal keer op de lokale tv.
En een keer op het 8 uur journaal, maar toen had ik een bivakmuts op en was dus onherkenbaar :P |
Citaat:
|
ik was een keer bij vara's kunstblik en een keer op tmf bij een heel slecht mental theo programma, en volgens mij bestaan beide programma's nu niet meer :)
|
Citaat:
|
ik was 6, we gingen met de basisschool auto's wassen voor een goed doel en het Jeugdjournaal kwam langs :cool:
|
Ik ben een keer iets van 5 minuten in beeld geweest toen Mart Smeets Servais Knaven stond te interviewen want ik stond achter Knaven . :D
|
Citaat:
|
Bij de TMF Awards op het plein van Ahoy met de pre-day en awardsday paar jaar geleden.
|
Citaat:
|
Een paar keer... maar dat was voornamelijk van ver af (publieksshots van 1 seconde in het voetbalstadion van MVV voornamelijk :p ) dus ja, echt op de voorgrond kun je zoiets niet noemen.
|
Nou dan mag ik ook wel een keer denk ik:
1999 ofzo, EO - Hemelsblauw (helaas is mijn opname waarin ik mijn opa, ahh! wat ben ik toch lief, een hart onder de riem wilde steken nooit uitgezonden) 2002 Publiek Cash en Carlo 2003 Publiek Jensen 2003 Publiek Cash en Carlo 2003 publiek Jensen 2004 Deelnemer Ruud's Recordshow (Record: Lekker lang sterven, en gewonnen met 8:42) Dat was het.. Btw. voor Carlo schaam ik me! bij deze is dat gezegd! |
Omroep Flevoland (afgelopen 1 1/2 jaar) :
- Filmpje over Huisvesting - Filmpje over Milieu - Filmpje over Energie Omroep Flevoland (2001) - Filmpje over ThinkQuest - Filmpje over hondenpoep - Filmpje over een uitwisseling Omroep Flevoland (ik was 7/8 ofzo) - interview met mij en een klasgenoot over onze visie op het bos bij ons in de buurt en wat er mee gedaan moest worden. MTV/TMF/The Box : - In de clip van di-rect (She) ben ik één v/d springende handen :) TROS : - Publiek bij Hans Kazan Jeugdjournaal (11 oktober 2004): - Met het Nationaal Jeugd Debat, ik ging vertellen wat ons plan was en het kwam er niet echt vloeiend uit.. Maar verder niet echt iets leuks ofzo |
1x bij de TMF-awards.. gewoon in het publiek wel even in beeld geweest
1x bij bij Fox-Kids een paar jaar geleden, moest toen samen met een vriendin van mij iets doen.. |
ik ben meerdere malen op t.v. geweest doordat ik heb gesoliciteerd bij Fifteen van Jamie Oliver in Amsterdam, ben niet aangenomen.
|
Intervieuw op TV Noord nadat ik ´de Belcampo prijs´ gewonnen had (oeuvre-poëzie prijs) bij doemaardichtmaar in groningen. Ik moet het alleen nog steeds zien (woon zelf bij Rotterdam - geen tvnoord dus) en mn tante heeft het opgenomen :)
|
Ik ging een keer meedoen met een datingshow van BNN, en het was best wel verschrikkelijk want het was ook een soort spelletje en ik kon er helemaal geen flikker van. Daarna werd ik nog gefilmd tijdens de uiteindelijke date en dat ging ook helemaal nergens over, maar het was wel gezellig. Btw had ik mezelf niet opgegeven voor dat programma (zoals vaak gedacht wordt), maar ik was gescreened uit een groepje tutties.
Nouja en verder nog een interview voor de regionale tv geloof ik. |
Bij concerten en festivals weleens, zo van: kijk daar ben ik! je ziet een stukje arm van mij! goh leuk. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |