![]() |
condeleance, hoe kom je erachter?
hoihoi,
weet niet of dit op DK moet eigenlijk... Viavia heb ik begrepen dat iemand is overleden. de persoon ken ik verder niet goed, alleen een paar keer ontmoet. De 'nabestaanden' ken ik echter wel. Hierom zou ik graag naar de condeleance gaan, vandaag. Ik krijg de familie echter niet te pakken en weet hierdoor niet waar dit plaatsvind. Zelf vermoed ik Alkmaar aangezien de persoon hier woonde. Het kan overigens ook Schagen zijn. Maar weet iemand of je erachter kunt komen om welke tijden er voor welke fam. condeleances plaatsvinden? Zelf denk ik niet dat het bestaat, mocht het wel zo zijn, reageer dan please... ik zou graag even langsgaan. liefs, fantome |
Staat er geen rouwadvertentie in de krant? Daar zal het denk ik wel bij staan waar en wanneer.
|
jawel, maar die is dan al van vorige week en die krant heb ik niet meer.
wist niet dat deze mevrouw was overleden maar hoorde het gister van iemand die haar kent. diegene zou mij mailen over de plaats en tijd maar dit is niet gebeurd. liefs, fantome |
en als het niet in de rouwadvertentie staat, dan willen ze niet dat mensen ongenodigd komen
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed, als iemand het aan je zou doormailen en het stond wel in de advertentie, dan is dat geen probleem. Kun je diegene die je zou mailen niet opbellen? |
@ Sarah, ik begrijp je reactie wel.
ik denk alleen dat het wel oké is als ik kom dat meisje, E. is heel lang een goede vriendin van me geweest. nu niet echt meer helaas... maar toch wel zo'n 8 jaar geweest. Ik ben vaak bij hun thuisgeweest en hun gezin en ons gezin zijn ook een aantal keer samen op vakantie geweest. we komen nog wel steeds bij elkaar op verjaardagen en feestjes e.d. ik weet niet of het in de advertentie stond en ook niet of de advertentie hier in de krant stond aangezien ik niet in Alkmaar woon en de overleden mevrouw wel. xxx fantome |
Citaat:
waarschijnlijk is de begrafenis dus al aan de gang ofzo :( ik bel vanavond of morgen mss wel ff, of ga even bij E. en haar gezin langs om te condoleren. zij zijn degene die ik het beste ken. hoewel ik veel andere mensen van haar fam. ook wel ken... |
Sterkte, Wendy!
|
Citaat:
diegene die is overleden ken ik niet echt hoor. maar het was meer voor de nabestaanden, waarvan ik er dus wel een aantal ken. ben uiteindleijk niet meer naar de condeleance geweest, maar wel net nog even bij E. en haar fam. thuis om ff sterkte te wensen enzo. bedankt voor jullie reacties :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |