![]() |
Hard 2Get?
Je bent wel erg geinteresseerd in een jongen, jullie hebben al gekust enzo.maar hij heeft ook veel aandacht van ander meisjes en jij van ander jongens.gevolg..jullie hebben niet zo veel tijd voor mekander.als jij wilt afspreken,kan hij weer niet.always the same.nu ben je het wel even beu en begint ook met ander jongens af te spreken, je geeft hem niet meer zoveel aandacht,sms’t ook niet zelf meer. Nu mijn vraag .. Doe ik er wel goed aan om zo “hard to get” te spelen of ga ik hem nu nog meer kwijtraken? Als jullie ook soms hard 2get spelen,willen jullie misschien dan nog tips geven die ik kan toepassen? Thanks
|
Wow.. haal dat overschot aan hoofdletters eens weg. :eek:
|
Doe eens om het niet irritant te maken niet bij elk woordje een hoofdletter, als je irritant bent word je minder serieus genomen, is maar een tip.
Maar goed, ik denk niet dat ie je interessant vind want dan zou ie wel meteen voor je gaan en tijd vrij maken. en hard to get spelen vind ie schjinbaar niet interessant genoeg omdat ie voor jou 10 andere meiden kan krijgen die wel makkelijk zijn. |
Ik ben érg geinteresseerd in een jongen, we hebben gezoend, maar hij krijgt ook erg veel aandacht van andere meisjes, en ik van andere jongens. Gevolg hiervan is dat we weinig tijd voor elkaar hebben.
Als ik wil afspreken, kan hij niet, elke keer hetzelfde. Ik heb er nu genoeg van en ga ook afspreken met andere jongens, geef hem minder aandacht en sms niet meer. Nu is mijn vraag of ik er wel goed aan doe, om op deze manier 'hard to get' te spelen, of raak ik hem hiermee kwijt? Spelen jullie wel eens 'hard to get', en zo ja, hebben jullie dan nog tips voor mij? Bedankt. |
Wat Estar al zei... als hij jou leuk zou vinden, dan zou hij wel tijd voor je vrijmaken en zelf proberen om iets met jou af te spreken.
Waarschijnlijk kun je hem dus niet meer kwijt raken, want je hébt hem niet. Maak gewoon afspraakjes met die andere jongens, die jou wel leuk vinden, er zit vast wel iemand tussen die jij ook leuk vindt... en vergeet deze jongen :) |
Jezus toch .. zo beter? Maar goed, op wat estar zegt .. het kan wel zijn wat je zegt maar hij blijft hints geven dat hij me wél leuk vindt en dat die ander meiden "gewone vriendinnen" zijn. Op wat sarah zei heb ik meer aan :) het is eigenlijk wel waar.. maar ik moet dat altijd uit iemand ander's mond horen :bloos: thank you!
|
Citaat:
En ja, zo beter. |
Waarom 'hard to get' spelen.. als je hem leuk vindt er gewoon voor gaan anders niet.
Moelijke gedoe altijd :confused: |
Als ik zo lees zijn jullie nog niet erg oud... Of althans ik speel dat soort spelletjes niet meer. Je kunt beter gewoon duidelijk zijn en zeggen wat je nou precies wilt.
Is leuk dat je dadelijk het spelltje gewonnen hebt, maar wat heb je eraan als de jongen die je leuk vindt met een ander gaat daardoor. Het zijn de Olympische Spelen niet... ;) |
Jongens willen niet hard to get, ze willen easy to use.
|
Citaat:
Waarom moeilijk als het makkelijk kan? :p |
Citaat:
|
Meiden willen hard to get, jongens spelen het.
Of meiden willen geen hard to get omdat ze te bang zijn om het te vragen, omdat ze geen hints krijgen, waardoor ze de rest van hun periode liggen te huilen, of wat dan ook. Concentreer je gewoon op iemand anders, klaar? |
Citaat:
Puberale bullshit noem ik dit. |
Citaat:
Ontopic: hij speelt, stop wasting your time :) |
ik haat mensen die hard to get spelen, wees gewoon duidelijk.
Vind je hem leuk, zeg het hem. Maar geen kutspelletjes spelen. |
Iets meer duidelijkheid is wel fijn, hoor:p
Echt hard-to-get werkt frustrerend en mocht je dan na een poos nog moeite eraan willen doen, dan verander je teveel wanneer het toch wat is en dat kan ook weer vor problemen zorgen:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |