![]() |
nokia 6230i
Hallo allemaal,
Wie van jullie heeft ervaring met deze telefoon. Ik heb hem vandaag binnengekregen maar snap het allemaal nog niet echt. Hoe zet je bijvoorbeeld muziek van je computer op de telefoon? en wat is bluetooth? :bloos: Misschien nog wat tips over deze telefoon? bye bye xx |
dat van die muziek staat toch wel in de handleiding?
bluetooth is iig een soort draadloze verbinding, waarmee je draadloze headsets op je mobiel aansluit en met andere telefoons verbinding kan hebben |
Ja, lees de handleiding :rolleyes:
|
dat is nou eenmaal iets wat veel mensen tegenwoordig "vergeten" :P
|
Ja, je koopt natuurlijk ook een telefoon waar je de ballen van snapt, alleen omdat je dan populair bent (y)
|
wat zijn mensen tegenwoordig toch lief en behulpzaam he.. niet te geloven!
Maargoed als ik een handleiding ter beschikking had waar het antwoord gewoon in stond had ik het niet gevraagd.. en reageer gewoon niet als je alleen maar kan zeiken!! ik ga nu even pimpen met mijn nieuwe tel hoor als het mag!! :cool: (n) |
Citaat:
En anders, na een beetje googelen heb je die handleiding zo te pakken. |
ja maar waarom zou ik het dan niet mogen vragen??? elkaar helpen is iets waar je nooit van gehoord hebt?
en waarom ik geen handleiding heb doet totaal niet ter zake.. |
ok, zit er geen usb kabel of zoiets bij je telefoon? dan stop je t gwoon in de usb poort en dan staat ie bij deze computer (y)
btw, je hebt m toch niet gestolen, dat er geen handleiding bij zit :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En wat SisterOfMercy zegt, rot maar lekker snel op met je gejatte of van je loverboy gekregen telefoon. |
doe toch normaal stelletje debielen, helemaal flippen..
hoe oud zijn jullie dan, ga iets nuttigs met je leven doen in plaats van mensen afzeiken, blijkbaar kunnen jullie me niet verder helpen dus wegwezen! |
Leren zoeken is ook nuttig.
|
Citaat:
|
hahaha.. het wordt nog grappig hier,
ga eens door met kansloos zijn (y) |
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|