![]() |
opladen?
Altijd als mijn vriend en ik seks hebben gehad, en hij dus klaargekomen is, wil hij niet meer.
Het maakt niet uit hoeveel tijd er is verstreken, hij komt gewoon niet meer omhoog (n) no matter what i do. Hoe kan dat? Hij laadt toch weer op? waarom bij hem niet dan? :o |
omdat ie geen zin heeft
|
Citaat:
|
dat verschilt per jongen
de 1 laad gewoon, de andere traag en weer een ander heeft een snellader niks aan te doen meisje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het verschilt inderdaad per jongen... |
Citaat:
|
Citaat:
uuh wat denk je zelf? |
Citaat:
|
ehm...drugs? of drank? of gewoon zoveel initiatief nemen dat ie niet anders meer wil?
|
Ik denk dat dat per jongen verschilt, na hoe veel tijd hij er weer zin in heeft zeg maar. Dus misschien is jouw vriend dan een die er wat minder snel weer zin in heeft. Maar ik weet er te weinig over om er gegrond over te oordelen.
|
en wedarom zeg ik: "FIND THE FUCKING G-SPOT" echtwaar er werkt niks zo goed...
|
verschilt inderdaad van man tot man. De een heeft na de eerste keer de grootste moeite om een tweede keer een erectie te krijgen, en gaat het liefst daarna slapen. De ander krijgt bij het naspel alweer een erectie dat je als vrouw denkt: " al-fucking-weer :bloos: "
je kunt proberen om hem, tegen zijn zin, weer geil te maken. Bij mannen werkt het lichaam soms ook zonder de geest ( bij vrouwen werkt dat gelukkig iets anders). Dus gewoon na een kwartiertje rust, een beetje strelen, friemelen, desnoods orale bevrediging. Misschien beseft hij dan pas dat het kan. tip: niet te snel opgeven. |
Ben je echt 22?
|
Citaat:
maar ik geloof er ook geen hol van |
Kun je, i.p.v. zeuren dattie niet meer overeind komt, niet gewoon zorgen dat jij als eerst aan je gerief komt?
|
Je hebt jongens die zijn na 5 minuten weer helemaal ready to go, je hebt jongens die zijn er na 1 keer gewoon klaar mee. Zul je mee moeten leren leven. Zorg dat jij eerst aan je trekken komt voordat je hem zover brengt, dan is er ook niets aan het handje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Ik ben alkaline dus ik doe er altijd lang over. Soms oplaadbaar maar dan heb ik altijd een snellader bij de hand:cool: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: tsjaa waarschijnlijk weinig aan te doen. Hopelijk is je vriend verder wel een beetje lief ;). Mijn vriend kan zo weer doorgaan nadat hij gekomen is, maar ja of dat nou altijd ideaal is. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat nare man al zei, ze is geestelijk verre van 22 |
mijn jongen wil na 1 keer echt slapen ;)
en dan haal ik nog vanalles uit, maar hij wil slapen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stijf worden heeft niks met zin te maken.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |