![]() |
Je favoriete kantine -Topic?
ik vond de kantine op mijn oude school altijd het coolst omdat er klasgenoten achter de balie stonden.. in friesland kennen ze het begrip kantine niet.. en op de school waar ik nu zit is het duur.. (y)
|
Koel man!
|
:mad:
|
:)
|
Ik vind de kantine op s.com wel geinig.....
|
:nono:
|
Ik kom nooit in kantines
|
de enige kantine die ik ken is die van forum.scholieren.com :o
|
ik zit liever in koffiecorners
|
Mijn school heeft geen kantine.
|
Deze is nog open!
Snel PV! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie het nut niet van een kantine, alleen van een koffieautomaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Hier in Drenthe hebben we geen kantines. Alleen voedertroggen.
|
Citaat:
|
Ik kom bijna nooit in de kantine, ga eigenlijk altijd meteen naar buiten om te roken :P Op de middelbare school zat ik er ook amper, omdat het er altijd te druk was en ongezellig.
|
de kantine op mijn school
:cool: met Ria |
ik hou van seks met buffels
en de kantine van mijn school vind ik het leukst want daar hebben ze broodje frikadel en dat is lekker |
waar wil je heen met dit topic?
moet nou iedereen zeggen 'de kantine van mijn school' of 'de kantine van s.com'? |
Citaat:
Is best interresant toch? :o :p |
Kantine van school kwam ik amper ff koffie halen en dan naar buiten....
De kantine van de volleybalvereniging was overigens wel altijd erg gezellig :p |
Ik walg per definitie van alles wat de naam kantine draagt.
|
"De Gouden Ster" in voetbalstadion De Geusselt... maar das meer een café dan een kantine, maar verder zijn alle kantines van voetbalcomplexen wel gezellig.
|
De topic over negers (y)
|
Citaat:
|
De kantine van mn oude school.
Ze verkocht er gewoon zelfgemaakte thee. Niet zo;n stomme theemachine.. of een waterkoker.. Neeeen.. een echte fluitketel <3. En dan moest je zelf op het water letten, want daar had ze geen zin in. En voor mij kocht ze altijd kaneelthee in. En omdat ik vaste thee-klant was, kreeg ik soms een roze koek of een stroopwafel <3. Godsamme wat mis ik dat mens. |
De kantine van de derde klassers. Die was tenminste gezellig en niet zo wit als de andere.
|
De kantine van m'n huidige school is klote, daarom kom ik er nooit en sta ik altijd buiten. Dus heb ik niet echt een favoriete kantine want op m'n vorige school was die er niet :p
|
Ik dacht dat we hier gingen discussieëren (of hoe je dat dan ook schrijft) welk topic van DK we het leukst vonden...
Maar helaas. |
De Marine, die hebben pas een echte kantine (y)
|
Bij de voetbalclub.
|
Bij Hezemans in Eindhoven.
|
wij hebben een aula op school, maar zit daar altijd wel graag.
|
:) Deze natuurlijk. :)
|
Basisschool.
|
Ik kom niet vaak in kantines. Die op mijn middelbare school was wel ok, maar niet bijzonder. Op de hogeschool was ook wel ok, maar wederom niet bijzonder. Ik hoop nu dat de refter in Nijmegen wat leuker gaat zijn, 't is in ieder geval groter :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |