![]() |
Sigur Rós
13 juli - paradiso - Sigur Rós!
wie gaat er heen? :D |
ik ben er :cool: (y)
|
aanwezig
|
jaja
|
all the way from brugge, maar ik zal er zijn (y)
|
Ik ook. :)
|
Die zanger/gitarist is homo en aan een oog blind. Ik weet niet of er gavere dingen zijn dan dat. Maar helaas. Ik heb geen geld. :(
|
bah, uitverkocht. al een hele tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ghehe. ik ben dan ook in Amsterdam, maar dan tog om een heel andere reden. U2!! (y) ...Nog paar nagjes :D
|
oehhh ik heb n kaartje
wel een minpunt dat ik tot 6 uur moetwerken en dus laaat pas inamsterdam ben. |
Aanwezig.
|
volgens Boudisque zijn er ook nog kaarten :s
|
ik ga :)
|
godver! hoelang is het al uitverkocht?
|
Citaat:
|
Uitverkocht inderdaad, verdomme.
Ik heb wel een kaartje maar de vriendin waarmee ik zou gaan nog niet. :( Als iemand een kaartje over heeft, kwijt wil, whatever: PM of mail me alsjeblieft! |
jammergenoeg ga ik niet
|
Citaat:
ik had wel willen gaan maar ik vind het teduur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
aanwezig! (jeej)
|
present!
Met aanhang & diens broer |
een beetje een kenner weet toch wel dat Sigur Ros vrij snel uitverkocht is :confused:
|
ik vind het echt kut dat ik dit ga missen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg zin in. Er waren idd nog wel kaartjes bij Boudisque en Uitbureau. Misschien nu nog?
<3 |
Er zijn ook nog kaartjes bij Concerto en Get Records (beide in Amsterdam).
Ontopic: Present & Zin in!! |
vanavond!! eindelijk..... :D
|
FUCKING geweldig! (y)
|
geniaal, geniaal!! dat laatste nummer.. die drums.. :eek: alles was super; deze gaat weer op mijn lijst beste concerten :D
|
(l)(l)(l)
|
ik vond het nogal tegenvallen.
nieuwe nummers klonken veelal het zelfde, weinig lijn. Het stemgebruik van jonsi was in deze nieuwe nummmers ook niet bijzonder, terwijl hij aankondigde van wel. De 'climax' en dan weer een toegift was ook raar. Op het toppunt van de climax bleef het geluid achter, ze hielden wat in. Vorige keer in melkweg knalde het meer. Ik denk dat ze zulke dingen beter aan bands als mogwai over kunnen laten.. HEt was verder wel een mooie show qua licht en visuals.. |
Ik vond het voorprogramma erg tof om te zien. Ik stond ook helemaal vooraan, tot de helft van sigur ros toen mijn vriendin een blackout kreeg (was ook wel erg benauwd daar) dus toen heb ik der meegesleept naar het balkon en daar de rest gekeken.
Van mij hadden ze wat minder nieuwe nummers en wat meer bekende nummers mogen spelen omdat ik de nieuwe nummers inderdaad een beetje matig vond. Geen goede zanglijnen zoals bijvoorbeeld wel in Sven G Englar enz. Maar het was wel zeker de moeite waard. |
wat geweldig was dat, mooie show, van sven g englar kreeg ik echt tranen in mn ogen. dat was zooo mooi gespeelt.
het voorprgramma heb ik niet gezien, ik kende het niet en had de moeite niet genomen het te gaan beluisteren. daarbij moest ik werken, en kwam pas (met vertragingen vanwege een botsing bij zeist) na half 9 binnen. dat was dus een erg geslaagd concert |
Ik vond het een geweldig concert, al had ik ook wel wat meer oudere nummers willen horen.
Ik heb hier heel lang op gewacht en ik heb eindelijk Sigur Ros gezien!:) Voor de geinteresseerden: op de officiele site van Sigur Ros kan je een tour diary bekijken, over elk optreden in deze tour. Als het goed is komt het optreden in paradiso gisteren er ook bij. |
Ik heb ook het voorprogramma gemist wegens vertragingen en honger. Was het nog wat?
Sigur Rós zelf vond ik fantastisch, echt heel mooi. Jammer dat het zo afschuwelijk druk en WARM was, de vriendin waarmee ik was hield het niet meer uit dus we zijn maar achterin de zaal gaan staan. Waar ik uiteindelijk meer kon zien dan midden in de zaal, dus zo erg was dat niet. :D En ik heb nog die hoodie gekocht. <3 |
Het was geweldig! Ik heb het voorprogramma ook niet gezien (werk etc) maar het concert zelf was echt goed! Ik vond idd ook dat de nieuwe nummers qua zang niet echt anders waren en in het Hopelandic wat ie zingt, gebruikt ie steeds dezelfde woorden, zeg maar.
Jammer was wel dat bij de toegift er een meisje bij ons in de buurt tot twee keer toe flauw moest vallen, die hebben ze uiteindelijk maar via de bar nog verder naar achteren gebracht. Ook heb ik me redelijk gestoord aan mensen die middenin nummers precies weer langs MIJ moesten gaan lopen, doe dat dan tussen nummers door, ofzo. |
My god wat was dat goed :eek:
Net thuis, en nog helemaal aan het nagenieten. Vooral bij 'Track 1' kreeg ik het zelfs even te kwaad :o |
het was echt zeer mooi
ik ging maar op t balkon zitten met mn manke poot en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik niet benee ben gebleven. het voorprogramma was ook heel leuk :). met t Casio-keyboard deuntje lag ik wel ff in een deuk. |
Citaat:
En die 'zingende zagen' dan. Mja, ik vond Amina wel grappig. Beetje meisjesmetjurkjesenblotevoetjesmuziek, maar hey, wat verwacht je anders van meisjes met jurkjes op blote voeten? |
Zeer goed optreden, al kende ik amper 1/3 van de nummers omdat ze blijkbaar bijna alleen maar nieuw spul speelden (of zaten er ook nummers bij van Von of die soundtrack?). Begin en eind kende ik hierdoor wel, maar bijna alles wat daar tussenin zat kende ik dus niet :(
Vanwege een aanrijding het voorprogramma niet gezien. Vond ik op zich niet zo erg. |
Heeft iemand een playlist? :)
|
Citaat:
Sigur Rós Paradiso Amsterdam, Holland 2005, July 13th AUD Recording Lineage: Sony ECM719 -> SonyTCD-D7 -> Soundblaster Live Platinum (optical in) > Wavelab -> CD Wave Editor -> EAC v0.95 beta 1 -> FLAC frontend v1.7.1 Etree Edition Setlist: Disc 1 01 Introduction 02 Glósóli 03 Ny Batteri 04 Svefn-g-Englar 05 Sæglópur 06 Sé Lest" 07 Miláno Disc 2 01 Gong 02 Andvari 03 Vaka 04 Vidrar vel til Loftárása 05 Hafssól 06 Popplagid |
dat is wel cool dat ze untitled #8 speelden, is echt mn favoriete track van ze
|
was wel heel vet ja
voorprogramma grotendeels gemist omdat ik niet wist dat het was :confused: maar ik vond het toch kut dus was het niet zo erg |
7 november in de 013
daar moet ik heen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |