![]() |
met welke forummer heb jij vandaag ruzie gemaakt?
ga verder :mad:
|
nog met geen één :mad:
|
ja en mijn topic is lekker leuker :mad:
|
ik maak wel vaak ruzie met forummers trouwens :mad:
|
no comment! euh wat een domme post dan trouwens :D
|
kreator. da's mn biatch :)
|
ik niet :mad:
behalve als ze mn topic op slot zetten :mad: DIT IS EEN WAARSCHUWING |
Ik wil wel ruzie... :(
|
ik heb ruzie met kaps.:(
|
jouw titel is wel leuker
|
Citaat:
(wat een dis...) |
ik heb net voor otis gezongen
blondie zegt: carm blondie zegt: (8) i wanna make you smile blondie zegt: eh blondie zegt: whenever you're sad blondie zegt: carry you around when your artritis is bad blondie zegt: i'll get your medicine when your tummy aches blondie zegt: build you a fire when the furnace breaks blondie zegt: oh it would be so nice blondie zegt: growing oldd with you blondie zegt: i'll miiisss you kiiiiss you give you my coat when you are cold blondie zegt: need you feed you blondie zegt: even let you hold the remote control |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stelletje regulars :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(l)
|
Citaat:
you are my sunshiine my only sunshiinne you make me happyyy when skies are greyyy you never know dear how much I love yoouu please don't take my sunshine awaayy Ja, ik had dus ruzie met niemand, behalve met uhm. 655321 maar dat was like, vorige week ofzo. |
oh ja laten we allemaal lieve liedjes voor elkaar zingen (y)
|
|
yess huhhhuh
|
all full of sedatives, can' t take it, im all full of sedatives now!
|
You make me wanna pick up a guitar
and enjoy the myriad ways that I love you <3 |
666 zegt:
deze is omdat er nooit iemand zoals jij in mn leven zal komen 666 zegt: : 666 zegt: NO IM NEVER GONNA DANCE AGAIN blondie zegt: ! blondie zegt: omg 666 zegt: this guilty feeling has got no rhythmmmmm blondie zegt: ik begin al te swingen |
Citaat:
:D |
Ik heb geen ruzie gemaakt, ik heb behoorlijk gelachen (Y)
|
Citaat:
(andere forumbazin) maar toen heb ik die regel ook ingevoerd :P (is angellena vrij, btw?) |
blondie zegt:
ik heb er weer een voor jou carm +666 zegt: oewehhh blondie zegt: dit is gewoon omdat ik van je hou +666 zegt: just because uhuhu: blondie zegt: mmother doesnt know where love has gone blondie zegt: she says it must be youth that keeps us feeling strong blondie zegt: i see it in here face thats turned tooo ice blondie zegt: and when she smiles she shows the lines of sacrifice |
Citaat:
Dan heeft ie een klein pikkie want AngelLena weet daar niets van en heeft daar niets van meegekregen... (ja inkoppertje, ik weet het) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |