![]() |
mooi of juist niet.. wat vinden jullie ervan?
ik heb vannacht wat zitten knoeien, is dit mooi of juist niet?
http://realrock.cjb.cc/LHKM/34.jpg http://realrock.cjb.cc/LHKM/33.jpg |
Ik vind die onderste erg mooi. :)
Bovenste wat te fel. Maar dat is een kwestie van smaak. :p |
Ik vind de bovenste beter, daar zie je tenminste nog echt iets in. De onderste is maar wat geklooi met kleuren (niet dat het niet mooi is trouwens) Om daar een doek voor te gaan gebruiken..
|
ik vind het niet mooi.
|
De bovenste vind ik mooi, de onderste vind ik wat .. uh, simpel (dat zal het dan wel weer niet zijn en ik heb er ook helemaal geen verstand van maar o.)
|
ik vind de bovenste wel leuk, alleen jammer dat je niet echt een kin ziet net als dietraan? zeg maar
|
ik vind ze eigenlijk allebei wel mooi
die bovenste ietsie mooier dan de onderste maar dat komt door de kleur :rolleyes: |
bovenste vind ik wel mooi eigenlijk, lekker sfeertje
|
echt heel mooi!:eek:
mijn stijl:) |
Ja, ze hebben allebei wel wat! Ik vind het wel mooi (y)
|
Ik vind ze beide mooi! (y)
Ik weet niet welke ik het mooist vind, ze hebben allebei wel wat... |
Ik vind de bovenste niet mooi. Erg fel en ook de uitloop van de verf bij de bruine kleur vin ik niet erg prof. staan.
De onderste is wel mooi :D maar zou ze nie in mn kamer willen hebben :p |
bovenste is best mooi (voor knoeien ;)) (y)
onderste heeft te weinig contrast vind ik |
de onderste is mooi, de bovenste is oranje (y) :P
|
Citaat:
|
Ik vind met name de bovenste erg mooi.
|
ik vind de bovenste niks,
de onderste vind ik nog wel wat hebben (y) |
Ik vind ze beide erg vet. Op welk materiaal is het geschilderd?
|
Ik hou wel van werken met kleuren en kleureffecten. Welk materiaal heb je gebruikt, is het doek waar je op hebt geschilderd?
De bovenste vind ik persoonlijk het mooist, de onderste heeft een prettig kleurgebruik, maar hij is me wat te symmetrisch (doet me bijna denken aan zo'n blad dat je dubbelvouwt om symmetrische vlekken te maken ^^). Maar zeker iets dat ik zou ophangen. |
Citaat:
|
ik vind ze naast elkaar mooi, kleurcontrast waardoor de kleuren elkaar versterken
|
niet mooi.
|
Ik vind het het kleurengebruik van het bovenste niet mooi (met dat wit enzo). Het onderste zou kunnen een decor zijn voor een tekenfilmpje. Maar ik vind het toch weinig origineel.
|
Citaat:
|
wow vind ik nu echt heel schoon vooral bovenste
|
Goh....
Moderne kunst... |
Bovenste vind ik mooi, dankzij de ogen.
De onderste niks. |
Ik vind de bovenste ook de mooiste, de onderste mist wat kracht.
|
Citaat:
Er mist iets. Iets in de compositie en kleur. Het is te leeg. Mag best wat expressiever. |
Ik vind ze allebei heel mooi, maar de onderste het mooist, omdat die mysterieuzer is.. Vind hem ook mooi omdat het niet iets vast is en je er niet één ding in kan zien.
Van de bovenste vind ik de kleuren heel erg mooi. |
het is gewoon ecoline op doek.
ik heb de eerste gemaakt om te proberen mn gevoel weer te geven. De tweede maakte ik omdat ik er een naast de 1e wilde maken. kben zelf over de 2e minder tevreden, het kleurgebruik lukte bijv. niet helemaal |
ik vind de bovenste helemaal niets, spreet me gewoon niet aan.
de onderste vind ik al wat leuker aangezien ik er een onderbuik met navel en kut van maak en dat is al ietsepietsie spannender :) |
m'n broertje van 3 kan beter schilderen...
|
Ik vind ze allebei heel mooi!
|
Ik vind ze wel vet. Niet perse mijn kleuren maarja.
|
Ik vind de bovenste erg gaaf. De felle kleuren passen er juist bij. De onderste vind ik ook wel wat hebben, maar de bovenste is gewoon sterker.
|
Ik geef de voorkeur aan de onderste! :) (Y)
Waarom? Nou, de ogen in de bovenste maken het een beetje... Obvious...? Juist het mysterie in het onderste werk spreekt me aan! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |