![]() |
AS zaterdag de 22ste:
Jammah Tammah, Mark Foggo en The Slackers in de Melkweg!! Entree 10 euro (exclusief lidmaatschap) Het optreden begint om 21.00 maar ik stel voor om wat uren ervoor te verzamelen op CS :) (Idee was van Harrie84 en moi) Tis natuurlijk wel de bedoeling dat er geskankt wordt he!?!?!!? Nou ik stel voor iets van 4-5-6 uur op CS? En dat er die avond georgd wordt voro de mensen die de trein weer moeten pakken? Wie komen er? (vul aan)
|
*ik
|
Strak plan, maar m'n ouders stellen het niet echt op prijs als ik wegblijf bij hun 25 jarig huwelijksfeest....
|
yeah en de lifestyle meeting dan? die gaan oowk naar jammah tammah waarom doen we dat dan nie bij elkaar zijn toch ongeveer dezelfde mensen... ik kom iig om 11 uur aan op schiphol en ga wel naar een (vrank+)nachtorg of dat nou van muziek of van lifestyle is maakt me niks uit...
|
Citaat:
persoonlijk heb ik niet zo'n behoefte om weer hetzelfde 'meet-rondje' door amsterdam te huppelen,daarom kom ik alleen om half 2 kijken maar ga ik dan even mn eigen gang...want de lol gaat er een beetje van af voor mij,elke meeting is nu hetzelfde. Naar de skankmeeting kommik wel :) Maar angela dan moet je ff zeggen hoelaat je waar bent want dan komt het welkomstcomité je even ophalen :P:D |
Ik heb mijn kaartje al, ik ga samen met Stijn (iroquai) dus wij zijn er iniedergeval..
En ik kan niet een paar uur van te voren komen want ik moet werken op zaterdag.. |
Citaat:
|
Citaat:
*waarom denkt iedereen altijd dat ze niet mee mogen orgen :confused: * |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga heeel mischien maar niet voor die meeting ..
|
maybe benk er wel maar ik ga niet de hele nact orgen
|
Dan zit ik godver in Parijs :(
|
Citaat:
Maar toch vind ik dat je gewoon moet komen...kan je me mooi ff helpen een jogje zoeken :) |
ik ga wel naar het concert, knetterstoont ben ik bang :)
|
Citaat:
|
orgen? Dat is...?
|
Citaat:
(denkt terug aan NFG,RxBandits...) |
ik ga in ieder geval naar de melkweg maar ga niet naar de meeting waarschijnlijk.. jah misschien wel aan het einde ofzo als iedereen naar de vrankrijk gaat ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
dank :o |
Ik kan niet skanken :( :D
:o |
Citaat:
|
helaas
voor dat tijdvak in het jaar 2002 zit ik al aan mijn quotum relativum financialum :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(de band, niet de jongens in de zaal) :D I ain't gay. |
Citaat:
|
Citaat:
|
present (duh)
|
Hmz tja ik wil ook wel komen is da goe?? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom niet :( volgende keer misschien
|
ik kom niet....ga vrijdag al naar jammah tammah in tagrijn...hopen dat die ene gozer dr ook is :)
|
wat kost dat eigelijk?
|
Citaat:
(10 euro kaartje, +2 euro service kosten + 1.50 lidmaatschap) |
skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik moet nog wel mn kaartje halen, maar dat is verwaarloosbaar :) count me in |
Wie komen er?
(vul aan)
KOm op meer mensen :D |
ksal vragen of sasj meegaat :D
|
"k wil dus wel, k weet alleen niet of mijn moeder het zo'n goed idee vind dat ik in m'n uppie naar A'dam ga, vervolgens naar een concertje ga met (bijna) vreemde mensen, en weer alleen naar huis moet.
Dus misschien kom ik, als ik iemand kan regelen die mee gaat. |
damn, ik wil komen:(
ben dan niet in NL, zucht... |
Citaat:
rosiehieeennn ik ga ook :) En ik ben niet eng :) En ik kom van richting lelystad dus hoef je nie alleen met de trein heenreis....ik weet alleen niet offik s'avonds naar huis ga :S |
dan zit ik op babypop om mark foggo en de hardheid te zien :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mark foggo speelt die avond toch ook of niet?? greetz |
Citaat:
|
Citaat:
Maar m'n moeder is nogal mierenneukerig met dat soort dingen, ze kent jou niet en bladiebla ( :( :rolleyes: ) Ze willen me denk ik wel ophalen, want NO WAY dat ik alleen met je trein oid naar huis mag :) Kan Joey niet mee ofzo? |
Citaat:
2 optredens op 1 dag dus, ze hebben er zin in zo te zien :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |